Pov Lucy:
Hij doet de deur open en kijkt me aan. Als hij naar me toe gaat, wil ik de trap op gaan, omdat ik hem nog steeds eng vind. Ik bedoel hij is facking knap, maar wel super eng. Als hij me achterna gaat zeg ik: "laat me met rust wat moet je van me." Volgens mij vond hij dat niet leuk en gromde van woede waardoor ik nog banger werd en naar mijn kamer rende. Waarna hij me achterna rende. Ik kon net niet mijn deur sluiten, omdat hij hem tegenhield en ik bang in het hoekje van m'n bed ging zitten met mijn hoofd tussen mijn benen en begon met huilen. Toen hij mij hoorde huilen kwam hij naar mij toe en nam hij mij in een omhelzing. ⬇️Langzaam werd ik rustig en stopte met huilen. Na een tijdje vroeg de nog steeds onbekende man/jongen: " Hoe heet je sweetie." Eigenlijk wou ik helemaal boos worden en zeggen dat ik zijn 'sweetie' niet was maar ik hield me in en zei: Lucy en jij? Ik ben Jake. Misschien moeten we maar eens naar beneden gaan. Ik denk dat mijn ouders en broer bezorgd zijn. Beneden komt mijn moeder op me afrennen en omhelst me stevig. Mam zo uitbundig hoeft ook weer niet hoor. Ik ben niet dood ofzo. Mijn moeder draait met haar ogen en zegt tegen Jake: "wat gaat u nu doen." Ik moet haar beter leren kennen. Ze moet mee. Jullie hebben geen keuze zegt hij. WAT IK GA MET HELEMAAL NIEMAND MEE. IK BLIJF HIER WAT DENK JIJ WEL NIET. EERSTE GA JE ME SWEETIE NOEMEN EN NU GA JE ME MEENEMEN NAAR EEN RANDOM PLEK ECHT WAAR HOE DOM BEN JE? IK GA NIET MEE!
Nadat ik dat vol in Jake zijn gezicht heb geschreeuw worden zijn ogen zwart en kijk ik mijn ouders aan. Ze kijken terug met een sorry we kunnen niks doen ook al houden we zo veel van je. Ik krijg terug naar Jake en zie dat hij voor me is komen te staan. Hij pakt me vast bij mijn arm en sleept me mee het huis uit. Eenmaal bij een villa wat waarschijnlijk van hem is; neemt hij me mee naar boven. En gooit hij me op een of ander bed, wat trouwens super chill ligt, maar gelijk nadat hij me op het bed heeft gegooid. Gaat hij weg. Ik ga de kamer maar een verkennen en ga naar de eerste deur die in de kamer is(Zo ziet de kamer er ongeveer uit alleen zitten er deuren tussen en achter de inloopkast is nog een badkamer) Als ik de kamer heb gezien, loop ik naar de deur waar we door heen zijn gekomen om te kijken of ik de rest van het huis kan bekijken. En ja hoor de deur is open dus ga ik de rest bekijken. Of ja verkennen. Het huis is zo groot dat ik niet weet waar ik moet beginnen, dus ga ik maar naar de lift toe en ga proberen de keuken te zoeken, aangezien ik super veel honger heb. Ik kom aan bij een kamer en zie erop staan: "privé keuken" ik denk dat ik er vast wel iets te eten mag pakken. Dus ga ik gewoon naar binnen.ik loop naar binnen en iedereen negeert me. Dan komt er een meisje aan die tegen mij zegt: " bitch wat denk je dat je doet dit is de facking privé keuken niet voor lelijke mormels zoals jij." Ik negeer haar en pak wat yoghurt en ga weer naar boven. Dan hoor ik Jake mijn naam roepen vanuit de kamer dus durf ik daar niet meer heen te gaan en een de trap af de keuken weer terug in. Maar die bitch waar ik de naam nog niet van weet roept Jake, omdat ik waarschijnlijk weer in de keuken ga en ze gestoord van me wordt ofzo, maar ik wordt eerder gek van haar. Jake komt de keuken ingerend terwijl ik een mes probeer te vinden. Als ik er uiteindelijk een grote heb gevonden is Jake al bijna bij mij, want ik had niet door dat de bitch al zat te schreeuwen dat ik hier niet hoor te zijn. Ik zet het mes op mijn keel en zeg: "Als je nog een stap dichter bij zet snij ik mijn nek door." Lucy sweetie kom op. Doe niet zo dom. Waarom doe je dit? Zegt Jake. Jake echt waar wat denk je eerste ga je me ontvoeren hierheen, dan gooi je me op een of ander bed en moet ik het maar uitzoeken en als laatste zit die bitch mij hier uit te schelden voor niks en ja. Waarom zou ik geen einde aan mijn leven maken. Mijn ouders kunnen niks tegen jou doen en ze kunnen me hier niet vinden. Aangezien jij een of andere functie hebt dat als mijn ouders iets doen zij er aangaan. Wat moet ik doen dan hier leven zonder vrienden en familie. Ik wou altijd al een einde aan mijn leven maken maar dat wou ik mijn ouders en broer niet aan doen, maar aangezien ze me toch nooit meer zien doe ik ze ook geen pijn ofzo en niemand hier geeft om mij. Ik zie Jake schrikken en die bitch staat te grijnzen en zegt: "Jake liefje wat boeit het nou als zo een mens zelfmoord pleegt." Waarop Jake zegt: "Ze is anders wel je toekomstige Luna dus beter ga je nu respect tonen, anders ben jij degene die eraan gaat." Je ziet het meisje schrikken, maar ze blijft staan. Jake loopt naar mij toe en ik zet het mes strakker tegen mij keek aan waardoor er al een straaltje bloed langs mijn nek loop. Als Jake dat ziet rent hij naar me toe en haalt het mes van mijn nek af en rent ergens heen. Ik heb geen idee waar we heen gaan en vraag dat ook aan Jake, maar hij geeft geen antwoord. Dan zie ik dat we een ziekenhuis achtig iets zijn binnengelopen en gelijk probeer ik me uit zijn armen te wringen en weg te gaan, maar hij houdt me te stevig vast dus zeg ik maar: "Jake ik ga geen testjes doen of zo een shit ik wil gewoon slapen waarom heb je dat niet door." Jake negeert me en loopt door. Uiteindelijk zie ik een kamertje waar Jake naar toe loopt. Als Jake mij naar binnen tilt zie ik iemand die ik nooit meer had willen zien.
Hoi allemaal hopelijk vinden jullie dit verhaal leuk ik heb er namelijk heel erg mijn best op gedaan. Xx me 💞🥰❤️
JE LEEST
My alpha mate
WerewolfHey allemaal ik ga nu mijn eerste verhaal schrijven dus hopelijk zijn jullie niet te streng :) Het zou fijn zijn als je niks zou kopieëren. Mijn verhaal gaat over Lucy die gaat verhuizen, omdat Haar vader heeft een betere baan gekregen, tenminste...