Pov Lucy:
Ik loop weg uit het packhuis. Door het territorium van Jake en loop naar de grens, maar van een tiental meter afstand kan ik zien dat overal bewakers zijn. Het boeit mij niks en ik loop door. Dan houdt een van de bewakers mij tegen en zegt: "U mag niet van het territorium af Lucy." Waarop ik boos word, aangezien zij mijn leven niet bepalen. Daarom schreeuw ik: "Jullie bepalen mijn facking leven niet en als jullie mij er nu niet langs laten, zorg ik ervoor dat als ik Luna ben jullie rouges worden en ik denk niet dat jullie dan een leuk of rustig leven hebben. Dus laat me er nu langs." De bewakers schrikken allemaal en laten mij erlangs. Ik weet dat het niet zo ver hier vandaan is, omdat ik hier gewandeld had die dag dat ik boos werd, omdat Jake boos werd op mij. Dus loop ik terug naar huis. Eigenlijk begin ik te joggen, aangezien ik weet dat Jake het van de bewakers hoort en mij achterna gaat. Als ik het huis zie begin ik te sprinten. Als ik daar aankom klop ik op de deur. Caiden opent de deur, maar als hij mij ziet springt hij op mij en knuffelt me zowat dood. Hij mind linkt waarschijnlijk onze ouders, want zijn ogen worden grijs achtig en daarna niet meer. Hij laat me naar binnen en vraagt waarom ik zo onverwachts kom. Dan barst ik weer eens in huilen uit. Caiden schrikt en rent naar me toe waarna hij me weer in een knuffel trekt. Als ik rustig ben geworden. Begin ik het verhaal te vertellen van begin tot einde. Caiden wordt helemaal boos terwijl ik hem tegen probeer te houden. Als hij eenmaal rustig is trekt hij mij weer in een knuffel en zegt: "Lucy het komt goed. Ik weet dat je nu boos bent enzo, maar je moet me geloven. Hij deed het niet expres. Zijn wolf nam het waarschijnlijk over. Dat komt als je te lang wacht als je je mate hebt gevonden. Dan kan zijn wolf het waarschijnlijk niet meer houden en neemt het over." Serieus Caiden. Neem je het nu ook al voor hem op. Ik dacht dat je om me gaf, maar blijkbaar geef je minder om mij dan ik dacht. Ik liep woedend weg naar de sport zaal waar ik iets ging doen wat alleen mijn broer weet dat ik het doe. Mijn ouders weten het ook alleen niet dat ik het op top niveau doe. Racen. We hebben dan ook een eigen race baan en heel veel race auto's. De duurste die er zijn.Ik ga naar de kast waar alle sleutel in hangen en pak mijn favoriet de Audi R8. Ik rij naar de baan toe en doe een oortje in. Meestal heeft degene die er is als er iets gebeurt een oortje in. Mijn broer dus meestal, maar nu niemand. Ik denk dat als Caiden hier achter komt, hij woedend zou zijn. Niet dat dat me op dit moment uitmaakt. Ik rij naar de startbaan als ik Caiden naar binnen zie rennen. Ik trek me er niks van aan en kijk geconcentreerd op de stoplichten. Dan hoor ik opeens Caiden zijn stem door het oortje roepen dat ik moet stoppen en allemaal zo een dingen. Ik gooi het oortje uit en zie dat het stoplicht nu op oranje staat. Ik ga goed zitten en als het groen is begin ik met volle snelheid te rijden. Dat is zo een 500 km/u. Natuurlijk weet ik dat het super gevaarlijk is, maar dat boeit me nu niet. Ik race vol door en bij een bocht ga ik op een kant van de auto rijden(dus zeg maar alleen op de linkerkant van de auto. De rechter wielen zijn in de lucht.) Na de bocht ga ik weer gewoon op vier wielen rijden. Ik race door tot het einde en kom tot stilstand. Op een normaal tempo rijd ik door naar de garage, waar ik kijk of alles nog in orde is. Ik zie dat Caiden de garage binnen komt gerend en allemaal dingen naar mij schreeuwt. Ik luister niet naar wat hij zegt en ga door met waar ik mee bezig was. Dan duwt. Caiden mij omver. Aangezien ik niet sterk ofzo ben. Ja ik kan goed racen, maar met vechten of dingen waar je kracht bij nodig hebt ben ik super slecht in. Ik roep "WATTT" naar Caiden en sta op. Caiden schreeuwt weer naar mij: "Wtf is er mis met jou. Je had wel dood kunnen zijn." Weet je misschien had ik inderdaad wel dood kunnen zijn, maar dat had toch niemand geboeid. Jij neemt het of voor Jake. Jake markt me zonder mijn toestemming. En pap en mam zouden het toch niet merken. Die denken dat ik of bij Jake zijn roedel ben of ze zijn nooit thuis dus ja dan merk je er ook niks van hè roep ik terug en ga weg. Ik ben hier zo klaar mee denk ik in mijn hoofd. Ik pak een andere auto uit de garage. Die ik voor mijn verjaardag heb gekregen.
Ik doe hem open door vinger afdruk en rij weg. Ik denk dat ik maar weer eens een nachtje ergens anders ga spenderen. Ik ga niet terug naar Jake aangezien ik hem even niet wil zien en Caiden ja die hoef ik vandaag ook niet meer te zien. Op weg naar Catford.
Hey,
Ik ben nu druk aan het leren voor de pww, maar probeer alsnog te schrijven.
Ik zal het wel meer kunnen doen na de vakantie denk ik.
Xx me 😊💋🥰
JE LEEST
My alpha mate
WerewolfHey allemaal ik ga nu mijn eerste verhaal schrijven dus hopelijk zijn jullie niet te streng :) Het zou fijn zijn als je niks zou kopieëren. Mijn verhaal gaat over Lucy die gaat verhuizen, omdat Haar vader heeft een betere baan gekregen, tenminste...