Pov Lucy:
Ik loop naar binnen in het packhuis en loop gelijk naar onze kamer. Ik heb geen zin in eten en besluit om naar een van de logeerkamers te gaan en daar te slapen. Eerst ga ik wel naar onze kamer een pyjama pakken, waarna ik naar de logeerkamer aan de andere kant van de gang pak. Ik doe de deur op slot en besluit dat ik nu wel een rustig bad kan nemen, hoop ik. Ik doe een roze bath bomb in het bad (ik ben echt in love met bath bomben)
Als de bath bomb is opgelost en het bad vol is, ga ik in het bad zitten en geniet van de stilte. Ik blijf zo een half uur liggen als ik toch maar besluit om uit bad te gaan. Ik droog me af en laat het bad leeg lopen. Ik doe mijn pyjama af en besluit te gaan slapen.Pov Jake:
Alpha we hebben hier het matras wat de Luna gekocht had. Waar moeten we het leggen hoor ik iemand van mijn pack zeggen die ik net binnen had gelaten. Heeft Lucy een facking matras gekocht denk ik in mezelf. Oh ja misschien ben ik iets te hard geweest? Nee ze moet gewoon respect tonen. Uhm leg het maar in mijn kamer en neem het oude matras alsjeblieft mee. Waar de fack om zeg ik nu weer alsjeblieft echt sinds dat Lucy hier is ben ik softer geworden ofzo, maar zij moet gewoon respect tonen denk ik in mezelf. Na een uur heb ik genoeg van het alpha werk en kijk op de klok. Het is al half twaalf 's avonds dus besluit ik te gaan slapen. Ik loop naar de kamer waar ik geen Lucy zie. Mijn wolf Blake roept dat ik Lucy moet zoeken, maar ik sluit onze link af en negeer het slechte gevoel. Ik kruip in bed pak een shirt van Lucy die ik bij me houd, zodat ik Blake terug houd aangezien dat heel moeilijk is als Lucy weg gaat of is.•de volgende ochtend•
Pov Lucy:
Vannacht het ik een rustige nacht gehad zonder Jake die opeens op kwam dagen.
Ik bedenk me dan opeens dat ik geen extra kleren mee heb genomen dus doe ik mijn kleren van gister aan. Als ik me aan gekleed heb hoor ik iemand kloppen op de deur. Ik zie dat Lara binnen komt. Oh sorry Lucy, ik wist niet dat je hier sliep. Ik dacht dat je met Jake in een kamer sliep, zegt Lara. Nee is niet erg hoor en normaal slaap ik in een kamer met Jake ja, maar we hebben ruzie gekregen. Dus ik wou niet meer daar slapen. Ik ga nu maar dan kan jij je werk doen oké. Ja is goed zegt Lara. Ik loop door de gangen naar de kamer van Jake. Ik loop de kamer binnen als ik hoor dat de douche aan is en dat Jake dus nog wel ff bezig is. Ook is het matras aangekomen en verwisseld. Ik pak schone kleren uit de kast: een kort spijker broekje en een zwarte crop too en doe witte vans aan.Ik loop naar de keuken en pak daar een flesje water. Ik had ook een tas met sportkleren meegenomen, want ik ben van plan te gaan sporten. Ik loop met het flesje water naar buiten en zie de trainings velden al. Ik wil graag binnen sporten dus ga ik naar het gebouw dat naast de trainings velden staat. Ik loop naar binnen en ga een random deur binnen. Ik zie dat dit rennen is, dus loop ik de deur weer uit en zie dat het gewoon op de deur staat, oftewel ik ben gewoon echt een debiel ofzo. Ik loop de bordjes boksen na en kom aan bij allemaal niveaus. Ik loop naar niveau 15, het hoogste niveau. Ik heb altijd verteld dat ik sporten haat, maar niemand en dan ook echt niemand zelfs mijn broer niet dat ik eigenlijk op hoog niveau boks. Ik doe het namelijk anoniem. De wereldkampioenen kan je namelijk kiezen of je anoniem wilt of niet en aangezien ik niet wil dat mensen het wisten heb ik voor anoniem geweten. Iedereen wilt dan ook weten wie ik ben. Ik loop niveau 15 naar binnen. En iedereen kijkt om als ze de deur open horen gaan. Ik loop door naar de deuren van de kleedkamers van de vrouwen aangezien ze hier mannen en vrouwen samen voegen zodat iedereen dezelfde training krijgt. Ik open de deuren van de kleedkamer en kleed me om. Ik doe een Tommy Hilfiger sport bh aan en een kort broekje, ik doe er natuurlijk wel een vestje over aan, omdat ik weet dat als Jake nu binnen komt lopen ik een heel groot probleem heb. Wat ik waarschijnlijk sowieso al heb aangezien ik waarschijnlijk niet mag sporten van hem, maar aangezien ik me niks van hem aantrek ga ik ook niet het sporten opgeven. Ik ben al dik genoeg en als ik ook nog niet mag sporten dan word ik toch alleen maar dikker. Dus ik hoop gewoon dat hij er niet achter komt. Ik loop naar buiten en zie dat alle jongens naar mij kijken. Ik negeer ze en neem mijn boks handschoenen die ik eigenlijk nooit gebruik. Ik doe ze voor nu wel nog aan, want niemand hoeft nog te weten hoe ik boks ofzo. Ik begin rustig met de opwarming. Na een ongeveer een half uur ben ik klaar met de opwarming en doe de boks handschoenen uit. Ik doe tape om mijn handen en ga bij de ring staan. Als ik in de ring ben geklommen vraag ik: "Wie durft er om er een potje tegen mij aan te gaan?"
Bijna alle mannen lachen en roepen dat dat te makkelijk is en dat ik toch geen kans heb en zo een dingen. Ik roep: "ALS IK ECHT ZO MAKKELIJK TE VERSLAAN WAS, WAAR BLIJVEN JULLIE DAN." Dat maakt iets los, want een wat ouder man maar heel gespierd komt dan toch naar de ring toe.Hey allemaal,
Stem
En reageer wat je ervan vindt.
Xx me 💕
JE LEEST
My alpha mate
WerewolfHey allemaal ik ga nu mijn eerste verhaal schrijven dus hopelijk zijn jullie niet te streng :) Het zou fijn zijn als je niks zou kopieëren. Mijn verhaal gaat over Lucy die gaat verhuizen, omdat Haar vader heeft een betere baan gekregen, tenminste...