„Tak co Hawaii, už tam budem?"
„Za pět minut, Ohio," odpoví mi se smíchem od řízení.
Dojde mi, že se nejmenuje Hawai a taky se zasměju.
Hawai a Ohia.Tyhle přezdívky nám už zůstaly...
Zkontroluju, že mám v batohu stále všechno, a rozhlédnu se po ostatních v quinjetu. Páni, kdyby takovéhle ticho bylo ve třídě, možná by jsme se i něco naučili. Což mi připomíná: ,,Holky, nebudou nás náhodou učitelé hledat?"
Lilia jen pokrčí rameny, ale Sky se vyděšeně podívá na hodinky. ,,Musíme jim dát vědět, že jsme nebyly uhousenkovány k smrti! Tori vyndej mobil a napiš Anne!"„Klídek Sky, jdu jí hned napsat," v tu chvíli si ale uvědomím, že v naší škole jsou mobily zakázané a já bych ho správně neměla mít. Já s Anne ho samozřejmě máme, ale to Sky neví...nebo možná jo?
„Ale vždyť já ani Anne s sebou nemáme mobily" nervózně se zasměju a prohrábnu si vlasy.„Vážně si myslíš, že jsi tak nenápadná? Tori, ty nejsi nikdy nenápadná!" zasměje se Sky a podívá na Lil, která souhlasně přikývne.
No dobře, možná nepatřím mezi nejmíň nenápadné lidi...
„Jo, asi máš pravdu" přiznám si a taky se usměju.
Popadnu mobil a v kontaktech si vyhledám Anne. Naťukám pár slov a telefon hodím zpátky do tašky.„Tak jo, napsala jsem, že jsme s Avengers v Americe a poprosila jsem ji, ať si vymyslí něco, co řekne profesorům."
Najednou začne quinjet prudce klesat a já si uvědomím, že už jsme na místě. Rozhlédnu se kolem sebe a vidím, že všichni už jsou připravení.
Avengers vyrazí jako první, otevřou dveře a všimnu si, že z nich vedou krátké schody na zem. Na chvíli se zamyslím, co řeknu mým rodičům, až zjistí, že nejsem ve škole. A že škola vybouchla. Kupodivu ne mojí vinou. Jak je tak znám, budou se o mě hrozně bát a hned jak to půjde mi zavolají. V tom případě bych si měla vymyslet dobrou výmluvu. A taky něco pro rodiče Sky a Lilii. Má vůbec Lilia rodiče?
Při této myšlence na ni pohlédnu a zjistím, že ona i Sky na mě zírají, jakoby čekaly, že něco udělám.
V tu chvíli se probudí mé vůdcovské schopnosti, rázně vykřiknu: ,,Jdeme!" a rychlou chůzí vyrazím ke schodům.
Jenže moc daleko nedojdu, hned na čtvrtém schodu mi dojde, že jsem nahoře nechala svůj batoh. A proto prudce zastavím, což nejspíš byla chyba.
Sky, která jde poslední, jako vždy nedává pozor na cestu a narazí do Lilii, která okamžitě spadne na mě, takže se všechny tři umělecky skutálíme ze schodů.„Blbá gravitace," zamumlá si pro sebe Sky.
Achjoo, už potřetí jsem se ztrapnila před všemi Avengers!
No nic, snad si svoji reputaci někdy napravím...
Teda podle toho jak dlouho tady budem. Sakra. Co když už je potom nikdy neuvidím?!
Jo, dobře, možná trochu přeháním, vždyť je znám pár hodin.Setřesu ze sebe Sky a Liliu a s trochou námahy se zvednu na zpátky na nohy.
Rozhlédnu se kolem sebe a kromě napůl vyděšených a napůl smějících se Avengers uvidím asi třípatrovou budovu, která má velmi zvláštní tvar. Vrchní část budovy jakoby vyčnívá a je podepřená pouze sloupy, což dodává moderní vzhled. O pár metrů je další, o něco nižší budova, která tvarem připomíná krabici.
My jsme přistály na trávě, ale jinak všude okolo je hustý les a za ním nějaké kopce. Na druhé straně, za základnou, teče široká řeka.Za mnou si stoupnou i Lilia a Sky, která drží můj batoh.
„Jako vážně Sky? Tos mi nemohla říct, že máš mojí tašku?" pohlédnu na ni nechápavě.
Když spatřím její výraz, který naznačuje, že nic neodpoví, mávnu nad tím rukou a rozejdu se směrem k Avengers.
„Jestli jste si chtěly hrát na Steva a skákat z letadel, počkejte s tím prosím, až za vás nebudem zodpovědní," ozve se zrzka, která má stále její kombinézu od polevy z mého dortu, načež se všichni Avengers uchechtnou.„A ty jsi kdo?" uvědomím si, že ještě neznám její jméno.
„Natasha Romanoff, Black Widow," představí se mi pohotově. Aha, takže to je ta s pavoučíma schopnostma, jako ten pavouk černá vdova.
Nadechnu se, abych se jí zeptala na její superschopnosti, když vtom Lilia a Sky jednohlasně řeknou: „Ne! Nemá co dočinění s žádným pavoukem." Tak nic no.
Podvědomě se podívám na Tonyho. Ani nevím proč. Všimnu si, že už na sobě nemá svůj oblek, ale oblek. Počkat... Má na sobě společenský oblek a sundal si železný oblek. Jo, takhle.
Ale kdo si pod oblek bere oblek...?
No každopádně bez jeho brnění vypadá menší. Sice tak maximálně o pět centimetrů, ale stejně. Teď je jen o jednu a půl hlavy vyšší než já. Naštěstí na mě Stark nekouká, teda bohužel, teda naštěstí, protože by jinak viděl, jak na něj zírám.Dívá se totiž na Steva, který mu podává peníze. Proč mu dává dvacet dolarů? Nesouvisí to s tím, jak si na cestě sem něco šeptali? To musím zjistit.
„Hele Steve, za co jsou ty peníze?" zeptám se zvědavě. Ten se trochu začervená, ale raději řekne jen: „Sázka."
No tos mi toho teda řekl. Protočím očima.
„A o co jste se vsadili?" Steve to očividně nechce prozradit, a tak se obrátím na Iron Mana.
„Tony?"
„Vsadili jsme se, že se pohadáš se...Sky," luskne prsty ve vzduchu, když si vzpomene na její jméno.
„Tady Cap si myslel, že to bude tichá a klidná cesta, ale já jsem na konflikty expert. Tady vidíš důvod, proč jsem miliardář," zamává mi bankovkou před nosem. Trochu naštvaná z jejich sázky se podívám na Sky, abych viděla její reakci, ta však vůbec nevnímá, a vypadá, jakoby nad něčím smutně přemýšlela. Při tom odhodí můj školní batoh stranou.
,,Obíráním optimistických supervojáků, kteří se nevyznají v lidských vztazích?" optá se Black Widow s pozvednutým obočím.„To taky, ale možná to taky bude tím, že jsem génius, který vydělává svými vynálezy a kdyby se mu chtělo, mohl by klidně vymyslet něco jako stroj času...I když by se mu asi nechtělo."
Na to zničehonic odpoví Lil: „Proč o sobě mluvíte ve třetí osobě? Je to docela děsivý."
Já i Lilia se její poznámce zasmějem. Zato Tony nadskočí, nejspíš úplně zapomněl že tu s námi Lil je. A vlastně ani neví, kdo to je.„Tohle je Lilia, naše kamarádka, viď Sky?" představím ji. Ohlédnu se na místo, kde ještě před chvíli Sky stála. Jenže kde je teď?!
Zběsile se začnu rozhlížet všude kolem, ale ona nikde!„Lidi, Sky je pryč!" vykřiknu zděšeně.
Nějaký ten zvrat na konec kapitoly...
Co si myslíte, že se Sky stalo?
Btw dneska, 26.10. má reálná Sky narozeniny.
T&S🖤
ČTEŠ
Potomek temnoty (ff Avengers)
FanfictionTento příběh není jako ty ostatní. Je plný temnoty, zkázy, destrukce a housenek. Ale pozor, největší zlo z těchto čtyř věcí jsou definitivně housenky. No vážně, co byste dělali, kdyby uprostřed vaší narozeninové oslavy vybuchla škola a zamořila se...