Kapitola 22: Jede se na skládku

280 25 16
                                    

Neděle

Na dnešek pro všechny naplánoval aktivity Steve. Nebo spíš Activity. Prý, že 'pořád koukáme na televizor a nic neděláme'.
Hraje se se všemi šesti Avengers, otravným Spideym, Jeffem (ten, který se umí zmenšovat a jednou nám donesl zmrzlinu), samozřejmě mým hadem Lokim a my tři holky.
V této skvělé sestavě teď sedíme jako banda idiotů v kroužku a sledujeme, jak Loki hází kostkou a přitom si mumlá: „Roll the die, you will die."

Když mu padne pantomima, psychicky se připravím na výkon podobný Thorovu, neboli špatný. Loki mě však překvapí, když se ďábelsky usměje na svou kartu a odejde do rohu pokoje.

Jen co se všichni otočí jeho směrem, začne zpátky k nám přibíhat legračními skoky, podivně ohnutý do předklonu a s rukama trochu jako dinosaurus. Škoda, že s ním nejsem v týmu, to bych hned vědela. Já jsem zatím zkejsla se Stevem. Nic proti němu nemám, ale jsou tu i lepší varianty...

„Já vím! Já vím!" vykřikne bůh hromu a zamává rukou asi jako Hermiona, když ví odpověď na otázku. „To je ten tvor z toho filmu, jenž nám pouštěl Stark....jak ho cvičí ten, který vypadá jako Quill.....ten dinosaurus.... Velociraptor!" Teď ještě musí Thor přijít na to, jak se jmenuje. To už si Loki uvědomí, co musí udělat, aby svému bratrovi napověděl.V místnosti se značně ochladí a "bůh lsti a falše" zmodrá.

„Modrouš! Modrák! Modřice! Modřena! Modrý! Mo-," chce Thor pokračovat v hádání, jenže mu vyprší čas a Hromovládce zklamaně zaskučí. Loki do něj jen strčí a zamumlá: „Idiote!" Kdyby měl v ruce dýku, tak se vsadím, že by ho jí bodnul.

Teď jsem na řadě já se Stevem. Na mé kartičce k pantomimě je napsáno tučným písmem "Čéškový reflex". Ha, tohle bude švanda.

Mrknu na Lokiho, se kterým jsem se dnes ráno domlouvala na určité záležitosti, a on snad pochopí, co zamýšlím. Tak jo, potřebuju kladívko. Rozhlédnu se kolem sebe, když si všimnu Thorova bájného kladiva poklidně ležícího vedle svého božského majitele. Neváhám, popadnu Mjölnir a napřáhnu se nad Lokiho kolenem. Je to lehčí než jsem čekala. Pokud tohle Steve uhádne, máme vítězství v kapse!
Ale Steve nic neříká...nikdo nic neříká. Všichni na mě jen udiveně zírají. Rozhodnu se pokračovat v pantomimě, pro dramatičnost situace vyvolám trochu blesků, málem rozbiju strop, a švihnu kladivem směrem k bohově koleni.
Před zkázou Lokiho hrdinsky zachrání jeho bratr, tím, že ho odstrčí. Nadšeně pohlédnu na Steva, jestli už nemá nějaký tip, ale on jen šokovaně zírá. V tu chvíli nám vyprší čas.
„Ale no tak, Steve, vždyť to bylo jasný!"

„Co to bylo?!" přeruší ticho nevěřícně Tony.
„Měl to být čéškový reflex," pokrčím rameny a přejedu pohledem ze zírajících Avengers na kladivo v mé ruce.

„Tak za prvý kdo by sakra dával do Activit čéškový reflex, a za druhý co bylo tohle?!" ukáže Tony na Mjölnir, který stále držím.

Zatímco všichni čekají na mou odpověď na to, jakto že jsem hodna, já už to dál nevydržím a vyprsknu smíchy, načež se ke mně hned přidá Loki. Iluze kladiva se rozplyne a já přejdu k Lokimu a plácnu si s ním.
„Tohle se nám fakt povedlo."
Osazenstvo místnosti se po chvilce zmatení vzpamatuje a Bruce je první co promluví.

„Co se to právě stalo?" zeptá se zmateně Bruce. „Zrovna jsme vás vyprankovali!" odpovím mu mezi záchvaty smíchu. „Loki udělal iluzi Mjölniru," slituji se nad nimi.

Když se všichni uklidní, což mimochodem trvalo asi půl hodiny, Steve u tabulky s body oznámí: „Na posledním, tedy pátém místem, je s jedním bodem Hulk se Spider-Manem," mám takové podezření, že ten jeden bod, který získali, byl jen díky tomu, že si Bruce přečetl slovo nahlas a Peter ho díky svému supersluchu slyšel. „Na čtvrtém místě se dvěma body se umístila Sky s Lilou, třetí místo si vysloužil Loki a Thor za tři body, na druhém místě s pěti body je Hawkeye a AntMan." To mi nějak nevychází, tohle sice bylo druhé místo, ale ještě zbývají dvě dvojice. Mé myšlenky mi vzápětí Steve objasní: „Na prvním místě se shodně s šestnácti body umístily dva týmy. Black Widow s Iron Manem a Tori se Kapitá- vlastně se mnou," usměje se na mě. Já mu však úsměv neoplatím. Rozhodilo mě, že nejsme první.

Potomek temnoty (ff Avengers)Kde žijí příběhy. Začni objevovat