„Lidi, Sky je pryč!"
„Nešla jen na záchod nebo tak? A jen nám o tom neřekla? To by byla celá Sky." Lilia to bere se smíchem, ale mě to moc vtipné nepřijde.
„Sky by nikdy nešla sama někam, kde to vůbec nezná, tak to nezlehčuj!" vypálím ze sebe naštvaně.
„Jaká Sky? Vždyť obloha je pořád nahoře," ozve se najednou nechápavě Thor.
Achjo, tady fakt není nikdo normální!Snažím se být v klidu, a tak jen odpovím: „Sky je naše kamarádka, jestli sis nevšiml, byly jsme tři." Nato se Thor koukne na mě, pak na Liliu a nakonec na oblohu. Najednou se mu zřejmě rozsvítí a vzpomene si.
Rozhlédnu se po ostatních a ti vypadají, jako že taky až teď zjistili, kdo je Sky. Hodím na Steva pohled, který naznačuje ať vymyslí nějaký plán nebo ať něco prostě řekne.
V tu chvíli se konečně vzpamatuje a vůdcovským hlasem prohlásí: „Takže, jsou dvě možnosti- buď ji někdo unesl nebo utekla. Každopádně ji musíme co nejdřív najít, než se její schopnosti vymknou kontrole."„Znovu," připomene Natasha.
„Nejlepší nápad bude se rozdělit. Já, Thor, Clint a Natasha půjdeme hledat Sky a Tony s Brucem se mezitím pokusí tady na základně odstranit schopnosti Tori a....?" zarazí se na chvíli Steve.
„Lilia Montrose," představí se a váhavě zamává.
„Jo, to je dobrý plán, až na to, že je na nic," začnu, „Za prvé: jak jí asi chcete najít? Hm? Vy ji vůbec neznáte a nevíte, kam by třeba šla. Já jí znám celý svůj život, takže myslím, že bych měla jít s váma. A za druhé, tady Natasha je pořád od mého narozeninového dortu. Nejspíš by chtěla jít s Tonym a s Brucem do základny a umýt se," potom se na chvilku zarazím a než to někdo stačí okomentovat, rychle dodám: „Bez Bruce. A bez Tonyho."
Můj Tony...
Teda jeho Tony, teda svůj Tony, teda co? Heh, radši nic.
Banner se obrátí na Natashu a s širokým úsměvem na ni pokýve obočím.Lilia vedle mě společně s Clintem opodál vyprskne smíchy.
Pohlédnu letmo na Capa a vypadá, že ho má řeč vyvedla z míry. Dobře já. I když je to možná také mým britským přízvukem.
„To byl teda proslov, seš si jistá Tori, že nejsi se staroušem příbuzná?" poznamená sarkasticky Iron Man.
Lehce se usměju. No jasně. To bude určitě ono.
A sakra! I moje myšlenky jsou sarkastické!
Jsou i Tonyho myšlenky sarkastické? Nebo mám říct spíš Starkastické?
Můj lehký smích se promění v široký úsměv, když si uvědomím, jaký vtip se mi povedl.Z mých myšlenek mě vyruší Hawai, který rádoby vážně a dramaticky řekne: „Kdo ví, co v minulosti dělal."
Na to Steve viditelně zrudne.
V tu chvíli cinkne telefon a Hawai nám omluvným tónem oznamí, že si něco musí zařidit, a že se uvidíme (možná) později.***
Jsme v lese. Sky hledáme zatím asi čtvrt hodiny, ale pořád nic. Z batohu, který mám na zádech, vytáhnu mobil. Je přesně půl druhé odpoledne. Zase?! Jo aha, časový posun! Myslím, že je to minus šest hodin. Takže v Londýně je teď půl osmé. Potom mě napadne, že vlastně nemám žádné peníze, které bych tady v Americe mohla použít.
„Hele Steve, máš prachy?" zeptám se nevinně se sladkým úsměvem a zamáváním řas.
„Svoje životní úspory jsem kvůli tobě a Sky prohrál v sázce."
ČTEŠ
Potomek temnoty (ff Avengers)
FanfictionTento příběh není jako ty ostatní. Je plný temnoty, zkázy, destrukce a housenek. Ale pozor, největší zlo z těchto čtyř věcí jsou definitivně housenky. No vážně, co byste dělali, kdyby uprostřed vaší narozeninové oslavy vybuchla škola a zamořila se...