„Pozor starouši, za tebou!" zařve Iron Man. Captain America se bleskurychle otočí a svým vibraniovým štítem zasáhne obří housenku s kusadly, která se do něj chtěla zakousnout.Thor omráčenou příšeru odpálí do nejbližší budovy, což je náhodou bývalá Stark Tower.
To se miliardáři zrovna nelíbí: ,,Sice jsem ji už prodal, ale to neznamená, že ji musíš ničit!"
Cap se na něj podívá s výrazem VRAŽDI-HOUSENKY-A-NEMEL a vyšle štít na okružní cestu skrz krky pěti galaktických housenek.Black Widow si jen povzdechne a dál se soustředí na mordování těch obřích potvor.
Rozeběhne se, proklouzne těsně vedle jedné obzvlášť tlusté a vyhoupne se jí za krk.
Vytáhne menší dýku ze svého pouzdra na pravé noze, zkušeně si ji přehodí do levé ruky a pravou se zahákne za zmítající se příšeru. Zabodne dýku těsně pod její kusadla a seskočí na zem, takže ji svisle rozřízne.
Z housenky vystříkne černý třpytivý sliz, který agentce přistane přímo na obličeji.
„To je ale hnus," nakrčí znechuceně nos. „Copak, ruská špionka nemá ráda třpytky?" rýpne si Iron Man.Natasha si už zvykla ignorovat Starkovy věčné sarkastické poznámky a raději nijak neodpoví.
Když se otočí, zjistí, že se na ni chystá zaútočit jedna z housenek, ale než stihne zareagovat, uvidí červenomodrou šmouhu, Captainův štít, jak potvoru posílá na onen svět.„Chcípni ty bezpáteřní žížalo!" vykřikne v zápalu boje Tony. Vtom se před ním mihne další šmouha, tentokrát je to však Spider-Man.
„Ale pane Starku, to je housenka a ne žížala, zrovna včera jsme to brali v bižuli."
„To teď není důležitý, co ty tady vůbec děláš mladej?!"
Peter se chystá odpovědět, ale Clint, který zrovna střílí svým oblíbeným vybuchujícím šípem, se dotčeně ozve: „Jak jako že to není důležitý?! Kdybych na zahradě pěstoval housenky místo žížal, kdo by mi asi kypřil půdu?"„Ty pěstuješ housenky?!" vyhrkne překvapeně Iron Man.
„On je snad hluchej," povzdychne si směrem ke Spideymu Barton. Tony si jen podrážděně odfrkne.
„Pan Hawkeye zahradník pěstuje žížaly!" prohodí se smíchem nejmladší z party a sejme pavučinou jednu z nepřátelských housenek.
„Vážně Starku, Clint říkal, že pěstuje žížaly, nepoznáš rozdíl mezi housenkou a žížalou?" ozve se Steve a Peter souhlasně přikyvuje.
„Jasně, housenka má nohy a je to larva motýla, kdežto žížala je kroužkovec a zůstane navždy žížalou." odříká naučeně Spider-Man.„Nemyslím si, že se tato stvoření někdy promění v motýly." zapochybuje Thor.
Když už zbývá posledních pár housenek, které rozhodně nejsou žížaly, na scéně se objeví jiskřivý oranžový kruh, z něhož dramaticky vystoupí Doctor Strange.
„Vidím, že potřebujete pomoci," řekne jmenovaný a přelétne pohledem ty ohavné tvory.„Hele, pane Starku, ten Čáryfuk je zase tady!"
Tony pohlédne směrem Spideyho natažené ruky a se zoufalstvím v hlase pronese: „Ale né, už tu zase oxiduje."
Stephen, ignorujíc jeho poznámku, otevře nový portál Kdovíkam, nechá zbylé housenky spadnout dovnitř a než se stihnou vzpamatovat, portál zavře.
Thor se na Strange uznale podívá: „Tomu říkám kouzla, zbavit nás všech těch žížal najednou."
„Housenek!" vykřiknou ostatní sborově.
Tákže, první část je tady!😂 Doufám, že se vám líbil náš prolog.
Zatím tu nejsou naše hlavní postavy, ale v příští kapitolce se s nimi seznámíte😋.
Můžete napsat, co byste kdyžtak chtěli změnit ve stylu našeho psaní nebo pokud tu máme nějaké pravopisné chybky😅.
ČTEŠ
Potomek temnoty (ff Avengers)
FanficTento příběh není jako ty ostatní. Je plný temnoty, zkázy, destrukce a housenek. Ale pozor, největší zlo z těchto čtyř věcí jsou definitivně housenky. No vážně, co byste dělali, kdyby uprostřed vaší narozeninové oslavy vybuchla škola a zamořila se...