Harry, Ron, Ginny a zbytek velmi silného nebelvírského týmu se sešel ve Velké síni, aby si naposledy před zápasem probrali taktiku a postavení na hřišti. Tmavovlásek na stůl rozložil plánek s hráči a několika poznámkami o tom, co pochytil na trénincích druhé koleje. Členové týmu pozorně poslouchali a byli plně odhodlaní zápas vyhrát.
Zatímco Harry byl zapálený do vysvětlování, na druhé straně síně si zmijozelští vychutnávali snídani a při ní pomlouvali všechny členy druhého družstva. Draco společně se střelci probíral jejich postavení a minulé tréninky, na kterých nemohl chybět ani Potter.
Ředitelka dala pokyn na znamení, aby se hráči vydali do šaten, zatímco on, učitelé a žáci v klidu dojí snídani.
Družstva na sebe házela nenávistné pohledy a různé úšklebky. Mezi týmy se schylovalo k bouři. Nakonec od sebe ale pohledy museli odtrhnout, protože každá kolej odbočila do jiné šatny. Harry propaloval Malfoye, co nejdéle mohl, a on mu to oplácel.
---
,,Přece neprohrajeme se Zmijozelem!" doufal Seamus a Dean na to jen kýval hlavou na znamení naprostého souhlasu. Hermiona, která šla za nimi, v duchu jen souhlasila. Pohodlně se usadili na tribunu, zatímco jim jemný vítr foukal do vlasů. Lenka ve svém kostýmu lva přišla společně s Nevillem podpořit své přátele. Najednou se ozval hlas komentátora zápasu.
,,Dobrý den! Vítejte na letošním prvním famfrpálovém zápasu! Dnes se proti sobě postaví velmi silné družstvo Nebelvíru proti opravdu dobře připravenému Zmijozelu!"
Zatímco vyhlášení nebelvírské koleje byl doprovázen bouřlivým potleskem, název druhé koleje byl převážně přehlušen bučením diváků.
,,Wow, ten Zmijozel je letos obzvlášť neoblíbený!" konstatovala mezi oslavami Hermiona.
Po utišení diváků začali ze šaten vycházet hráči. Spolužáci žáků, kteří už pomalu nasedávali na svá košťata, je podporovali pískotem a potleskem. Draco mezi svými protivníky zahlédl hnědovláska. Najednou mu v hlavě problikla myšlenka, a tak k němu hned zamířil.
,,Super koště, Pottere," začal zmijozel. Harry k němu vzhlédl a jeho pohled vypadal podezíravě, ba zmateně.
,,Co chceš? Rozrušit mě před zápasem?" odpověděl bez okolků tmavovlásek. Draco se jen ušklíbl a pokračoval dál.
,,Ne, jsem chytřejší. Co takhle uzavřít sázku? Teda, pokud se nebojíš."
Harry se pousmál a v jeho očích zajiskřila sebejistota. Vlasy mu vlály ve větru a odkrývaly jeho jizvu.
,,Nějak moc si věříš. Rád tě porazím a trochu snížím ego," povytáhl obočí a na Dracově obličeji se vykouzlil úsměv.
,,Kdo chytí zlatonku, vyhrává sázku, platí?"
Tmavovlásek se ušklíbl a trochu sarkasticky prohlásil: ,,Porazil bych tě kdykoliv a kdekoliv. Platí."
Natáhli ruce a potřásli si na uzavření jejich sázky. Ruce se rozpustily a Draco už se rozbíhal, aby vyletěl do vzduchu. Harry za ním jen stačil zavolat:
,,A o co že to soutěžíme?"
Draco se zastavil v polovině běhu a dozadu už jen zakřičel.
ČTEŠ
Tři Přání [Drarry]
FanfictionDva rivalové se po Bitvě o Bradavice snaží usmířit - na Oslavě vítězství se spolu dají do řeči a všechno vypadá dobře. Harry se pak na prázdniny vypaří ze světa kouzel, takže není žádné překvapení, že je v září znovu hlavním tématem. Blonďatý zmijoz...