Kapitola 21: Harry, hvězda večera

2.6K 187 23
                                    

Harry, který postupně uklízel své oblečení zpět do skříně, uslyšel velmi vzdálený rámus. V polovině pohybu se zastavil a zaposlouchal se. Když podivné zvuky nepřestávaly, chytl Draca za ruku. Zmateně se na něj podíval a nebelvír začal šeptat.

,,Musíš zmizet," naléhal na něj. Blonďák s mírně otevřenými ústy ho pozorně poslouchal, protože jeho šeptání bylo opravdu tiché.

,,Cože? Proč?" špitl zmatený chlapec a vyčkával na důvod.

,,Myslím, že už problém se zdí vyřešili," vysvětlil mu prostě. Draco se tedy pomalu zvedl a popadl své trochu potlučené koště. Rozběhl se vstříc oknu, ale než stihl vyletět ven, otočil se ještě jednou na Harryho. Aniž by se musel dlouho rozmýšlet, vrátil se k němu zpátky a své ruce mu položil na teplé tváře. Sladce se usmál a krátce ho políbil. Ačkoli nebyl dotyk rtů dlouhý, oba zavřeli své oči. Draco nakonec akci přerušil, ale než se od Harryho vzdálil, pošeptal mu do ucha:

,,Ne že si ty porno časopisy fakt budeš prohlížet. Od toho jsem tady já."

Když mu tmavovlásek pohlédl do obličeje, spatřil jeho šibalský výraz, což mu udělalo malý, skoro neviditelný, problém v kalhotách. Zmijozel už ani neměl šanci si maličkosti všimnout, jeho koště už se totiž vznášelo ve vzduchu.

---

,,A byl tam zavřenej celou dobu!" smál se Blaise večer u zmijozelského stolu ve Velké síni. Společně s Pansy probírali, co slyšeli o "velké krádeži obrazu". Chlapec tmavší pleti právě Pansy oznamoval, že Teplý Harry byl na koleji uvězněný celý den, než se profesoru Russellovi podařilo zeď roztavit.

,,Jsou tu absolutně neschopní učitelé," urážela zaměstnance školy Pansy, ,,štěstí, že tu toho Russella mají."

,,Jo, je to frajer," vesele konstatoval Draco, který hbitě přeskočil lavičku a pak si na ní sedl. Sebou si přinesl i rýžový nákyp, jež vzal malé dívce z prvního ročníku.

,,Ale, ale," založila si černovláska ruce v bok, ,,ty se se mnou najednou zase bavíš?"

Zmijozelský princ, který za něj již nadále nebyl považován, se na naštvanou a zároveň překvapenou Pansy otočil a milým tónem jí sdělil: ,,Drahá Pansy, kdyby ses nechovala jak moje máma, když mi bylo pět, možná bych se s tebou ani bavit nepřestal. Jestli chceš, abychom byli opět nejlepší přátelé, přestaň se tak chovat."

Zmijozelka, která stále měla své paže zkřížené na hrudníku, nevlídně pozorovala svého spolužáka. Ten si právě na lžíci nabral sousto svého pokrmu. Pansy popadla misku se zbytkem nákypu a její obsah mu vysypala na hlavu a jeho krásné upravené vlasy.

,,Fajn, buďme zase přátelé," promluvila na něj a na prst si z jeho hlavy nabrala polevu.

---

Harry se zdržel v ředitelně společně s profesorkou McGonagallovou. Už po několikáté jí na její otázky odpovídal, že nezná identitu člověka, který Buclatou dámu vzal.

,,Něco vědět musíte, pane Pottere," zoufale prohlásila ředitelka.

Unavený Harry si hlavu opřel o ruce položené na stole. ,,Já ale opravdu nic nevím. Můžu už jít?"

McGonagallová pokynula rukou na znamení, ať klidně odejde. Opustil tedy místnost i s Minervou za zády a vydal se na vydatnou večeři. Když ale dorazil do síně a vkročil do vstupu, všechny oči zůstaly viset na něm. Pozorovali si ho všichni, nejen proto, že je to "chlapec, co přežil", že není heterosexuál, ale také proto, že to byl opět on, kdo zůstal zavřený na koleji.

Tři Přání [Drarry]Kde žijí příběhy. Začni objevovat