(̷̩͇͔̦͖͐Ẃ̸̯̼̳̐a̶̰͛ȓ̶̛̦͐n̸̨̥̘͍͐̍̒͒ḯ̵̱̘͉̆̓͗̅n̸̥̾̊̌͛ǵ̶̢͓̲͓̕̕,̶̡̪̩̠͗̈́̊̕ ̸͍̐̃͜G̸̘̜̔̀̆̏͝R̷̜̞͐̋̾͝Á̷̦̞̠̑̔̊P̷̭͇̫̮̓́̌̓̓ͅH̴͕̗̓I̴̻͕̟̥̒́́̒̍C̵̮͔̪̰̺̿͑̑̊̎ ̶̢͉̆͐͜C̵̟̤̀Õ̴͖̩͉͜N̴͎̈́T̸͙̠̐E̵̡͚̲̙̘͛̊̈́̈́͠N̸̹̈̒T̴͖͎͉͊̕!̴͈͙̳̊̀͜͜!̸̥̈́̅̚͝!̵̥̭̇̕)̸̧̡͓̳͋͆͠
𝘛𝘩𝘦 𝘳𝘰𝘰𝘮 𝘪𝘴 𝘥𝘢𝘳𝘬, 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘮𝘦𝘭𝘭𝘴 𝘳𝘦𝘦𝘬 𝘰𝘧 𝘶𝘳𝘪𝘯𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘷𝘰𝘮𝘪𝘵.
𝘈 𝘮𝘦𝘮𝘰𝘳𝘺 𝘳𝘦𝘱𝘭𝘢𝘺𝘴, 𝘢 𝘷𝘦𝘳𝘺 𝘥𝘢𝘳𝘬 𝘰𝘯𝘦 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘪 𝘳𝘦𝘱𝘳𝘦𝘴𝘴𝘦𝘥 𝘧𝘰𝘳 𝘢 𝘷𝘦𝘳𝘺 𝘭𝘰𝘯𝘨 𝘵𝘪𝘮𝘦.
𝘔𝘺 𝘢𝘶𝘯𝘵 𝘸𝘢𝘴 𝘰𝘶𝘵 𝘧𝘰𝘳 𝘵𝘩𝘦 𝘥𝘢𝘺, 𝘢𝘯𝘥 𝘭𝘰𝘤𝘬𝘦𝘥 𝘮𝘦 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘣𝘢𝘴𝘦𝘮𝘦𝘯𝘵 𝘴𝘰 𝘪 𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥𝘯'𝘵 𝘵𝘰𝘶𝘤𝘩 𝘢𝘯𝘺𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘮𝘺 "𝘊𝘶𝘳𝘴𝘦𝘥 𝘏𝘢𝘯𝘥𝘴".𝘐 𝘩𝘦𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘧𝘭𝘰𝘰𝘳 𝘤𝘳𝘦𝘢𝘬 𝘢𝘣𝘰𝘷𝘦 𝘮𝘦, 𝘴𝘭𝘰𝘸𝘭𝘺 𝘢𝘯𝘥 𝘥𝘦𝘭𝘪𝘣𝘦𝘳𝘢𝘵𝘦𝘭𝘺. "Juuuuniperrrr..."
𝘐 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘧𝘦𝘦𝘭 𝘮𝘺 𝘣𝘰𝘥𝘺 𝘵𝘦𝘯𝘴𝘦 𝘶𝘱. 𝘔𝘺 𝘶𝘯𝘤𝘭𝘦'𝘴 𝘷𝘰𝘪𝘤𝘦 𝘵𝘳𝘢𝘷𝘦𝘭𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘳𝘰𝘶𝘨𝘩 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘳𝘦𝘢𝘬𝘺 𝘧𝘭𝘰𝘰𝘳𝘣𝘰𝘢𝘳𝘥𝘴. 𝘐 𝘩𝘦𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘣𝘢𝘴𝘦𝘮𝘦𝘯𝘵 𝘥𝘰𝘰𝘳 𝘶𝘯𝘭𝘰𝘤𝘬, 𝘢𝘯𝘥 𝘰𝘱𝘦𝘯 𝘴𝘭𝘰𝘸𝘭𝘺.
"𝘠𝘰𝘶𝘳 𝘢𝘶𝘯𝘵 𝘵𝘰𝘭𝘥 𝘮𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘩𝘰𝘮𝘦, 𝘣𝘺 𝘺𝘰𝘶𝘳𝘴𝘦𝘭𝘧, 𝘐 𝘵𝘩𝘰𝘶𝘨𝘩𝘵 𝘐 𝘴𝘩𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘴𝘵𝘰𝘱 𝘣𝘺 𝘢𝘯𝘥 𝘭𝘦𝘵 𝘺𝘰𝘶 𝘨𝘦𝘵 𝘢 𝘣𝘳𝘦𝘢𝘵𝘩 𝘰𝘧 𝘧𝘳𝘦𝘴𝘩 𝘢𝘪𝘳."
𝘏𝘦 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘴 𝘮𝘦 𝘶𝘱 𝘢𝘯𝘥 𝘥𝘰𝘸𝘯, 𝘤𝘳𝘪𝘯𝘨𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘷𝘰𝘮𝘪𝘵 𝘴𝘮𝘦𝘭𝘭.
"𝘠𝘰𝘶'𝘷𝘦 𝘣𝘦𝘦𝘯 𝘪𝘯 𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘧𝘰𝘳 𝘢 𝘸𝘩𝘪𝘭𝘦, 𝘩𝘶𝘩?" 𝘏𝘦 𝘢𝘴𝘬𝘦𝘥 𝘮𝘦.
𝘐 𝘥𝘪𝘥𝘯'𝘵 𝘳𝘦𝘴𝘱𝘰𝘯𝘥.
𝘔𝘺 𝘶𝘯𝘤𝘭𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘣𝘢𝘳𝘦𝘭𝘺 𝘩𝘰𝘮𝘦, 𝘢𝘴 𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘢𝘭𝘸𝘢𝘺𝘴 𝘢𝘵 𝘴𝘰𝘮𝘦 𝘮𝘦𝘦𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘰𝘳 𝘢𝘵 𝘢 𝘴𝘶𝘨𝘢𝘳 𝘣𝘢𝘣𝘺'𝘴 𝘩𝘰𝘶𝘴𝘦.
𝘏𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘢 𝘱𝘭𝘢𝘺𝘦𝘳, 𝘣𝘶𝘵 𝘸𝘢𝘴 𝘢𝘭𝘸𝘢𝘺𝘴 𝘵𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘺𝘰𝘶 𝘯𝘦𝘦𝘥𝘦𝘥 𝘩𝘪𝘮.
𝘈𝘵 𝘭𝘦𝘢𝘴𝘵, 𝘵𝘩𝘢𝘵'𝘴 𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘪𝘵 𝘴𝘦𝘦𝘮𝘦𝘥 𝘭𝘪𝘬𝘦. 𝘏𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘢 𝘱𝘦𝘥𝘰𝘱𝘩𝘪𝘭𝘦, 𝘢𝘯𝘥 𝘐 𝘩𝘢𝘥 𝘴𝘶𝘧𝘧𝘦𝘳𝘦𝘥 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘵𝘩𝘦 𝘢𝘣𝘶𝘴𝘦 𝘥𝘶𝘳𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘰𝘶𝘱𝘭𝘦 𝘺𝘦𝘢𝘳𝘴 𝘐'𝘷𝘦 𝘴𝘵𝘢𝘺𝘦𝘥 𝘩𝘦𝘳𝘦."𝘊𝘰𝘮𝘦 𝘰𝘯, 𝘭𝘦𝘵'𝘴 𝘨𝘰 𝘨𝘦𝘵 𝘺𝘰𝘶 𝘤𝘭𝘦𝘢𝘯𝘦𝘥 𝘶𝘱, 𝘰𝘬𝘢𝘺?"
𝘐 𝘯𝘰𝘥𝘥𝘦𝘥, 𝘯𝘰𝘵 𝘸𝘢𝘯𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘮𝘢𝘬𝘦 𝘩𝘪𝘮 𝘢𝘯𝘨𝘳𝘺, 𝘢𝘴 𝘪𝘵'𝘴 𝘸𝘰𝘳𝘴𝘦 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘪𝘵'𝘴 𝘢𝘯𝘨𝘳𝘺.
𝘏𝘦 𝘭𝘦𝘥 𝘮𝘦 𝘶𝘱 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘵𝘢𝘪𝘳𝘴, 𝘵𝘳𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘢𝘷𝘰𝘪𝘥 𝘵𝘰𝘶𝘤𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘯𝘺𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘣𝘶𝘵 𝘮𝘺 𝘩𝘢𝘯𝘥𝘴; 𝘸𝘩𝘪𝘤𝘩 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘰𝘯𝘭𝘺 𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨𝘴 𝘯𝘰𝘵 𝘤𝘰𝘷𝘦𝘳𝘦𝘥 𝘪𝘯 𝘷𝘰𝘮𝘪𝘵.
𝘏𝘦 𝘦𝘢𝘴𝘦𝘥 𝘮𝘦 𝘪𝘯𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘣𝘢𝘵𝘩𝘳𝘰𝘰𝘮, 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘵𝘦𝘥 𝘢 𝘣𝘢𝘵𝘩 𝘧𝘰𝘳 𝘮𝘦."𝘺𝘰𝘶'𝘳𝘦 𝘨𝘰𝘯𝘯𝘢 𝘯𝘦𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘵𝘢𝘬𝘦 𝘢 𝘣𝘢𝘵𝘩...𝘺𝘰𝘶 𝘳𝘦𝘦𝘬..."
𝘏𝘦 𝘸𝘦𝘯𝘵 𝘵𝘰 𝘨𝘰 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘢𝘬𝘦 𝘰𝘧𝘧 𝘮𝘺 𝘤𝘭𝘰𝘵𝘩𝘦𝘴, 𝘣𝘶𝘵 𝘐 𝘴𝘵𝘰𝘱𝘱𝘦𝘥 𝘩𝘪𝘮.
"𝘈𝘩, 𝘺𝘦𝘴, 𝘺𝘰𝘶'𝘳𝘦 𝘯𝘰𝘵 𝘢 𝘣𝘢𝘣𝘺 𝘢𝘯𝘺𝘮𝘰𝘳𝘦, 𝘐 𝘴𝘩𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘴𝘵𝘰𝘱 𝘵𝘳𝘦𝘢𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘺𝘰𝘶 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘰𝘯𝘦."
𝘏𝘦 𝘦𝘹𝘪𝘵𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘣𝘢𝘵𝘩𝘳𝘰𝘰𝘮 𝘢𝘯𝘥 𝘤𝘭𝘰𝘴𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘥𝘰𝘰𝘳 𝘣𝘦𝘩𝘪𝘯𝘥 𝘩𝘪𝘮.
"𝘊𝘢𝘭𝘭 𝘮𝘦 𝘪𝘧 𝘺𝘰𝘶 𝘯𝘦𝘦𝘥 𝘢𝘯𝘺𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨."
𝘐 𝘴𝘭𝘰𝘸𝘭𝘺 𝘶𝘯𝘥𝘳𝘦𝘴𝘴𝘦𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘨𝘰𝘵 𝘪𝘯𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘣𝘢𝘵𝘩. 𝘐 𝘭𝘰𝘸𝘦𝘳𝘦𝘥 𝘮𝘺𝘴𝘦𝘭𝘧 𝘪𝘯𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘵𝘦𝘳; 𝘢𝘯𝘥 𝘸𝘦𝘵 𝘮𝘺 𝘩𝘢𝘪𝘳.
𝘛𝘩𝘦 𝘵𝘶𝘣 𝘸𝘢𝘴 𝘰𝘭𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘳𝘶𝘴𝘵𝘺, 𝘢𝘴 𝘮𝘺 𝘢𝘶𝘯𝘵 𝘢𝘯𝘥 𝘶𝘯𝘤𝘭𝘦 𝘩𝘢𝘥 𝘯𝘦𝘷𝘦𝘳 𝘨𝘰𝘵𝘵𝘦𝘯 𝘪𝘵 𝘳𝘦𝘮𝘰𝘥𝘦𝘭𝘦𝘥.
𝘐 𝘥𝘪𝘥𝘯'𝘵 𝘸𝘢𝘯𝘵 𝘵𝘰 𝘣𝘦 𝘪𝘯 𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘧𝘰𝘳 𝘭𝘰𝘯𝘨, 𝘢𝘴 𝘪𝘵 𝘸𝘢𝘴 𝘨𝘳𝘪𝘮𝘺 𝘢𝘯𝘥 𝘯𝘦𝘷𝘦𝘳 𝘤𝘭𝘦𝘢𝘯𝘦𝘥.𝘐 𝘭𝘰𝘸𝘦𝘳𝘦𝘥 𝘮𝘺 𝘩𝘦𝘢𝘥 𝘶𝘯𝘥𝘦𝘳𝘸𝘢𝘵𝘦𝘳, 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘶𝘥𝘥𝘦𝘯𝘭𝘺 𝘢 𝘩𝘢𝘯𝘥 𝘸𝘢𝘴 𝘧𝘰𝘳𝘤𝘪𝘯𝘨 𝘮𝘺 𝘩𝘦𝘢𝘥 𝘥𝘰𝘸𝘯.
𝘐 𝘰𝘱𝘦𝘯𝘦𝘥 𝘮𝘺 𝘦𝘺𝘦𝘴 𝘪𝘯 𝘴𝘩𝘰𝘤𝘬, 𝘧𝘰𝘳𝘨𝘦𝘵𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘐 𝘸𝘢𝘴 𝘶𝘯𝘥𝘦𝘳𝘸𝘢𝘵𝘦𝘳; 𝘢𝘯𝘥 𝘲𝘶𝘪𝘤𝘬𝘭𝘺 𝘨𝘰𝘵 𝘴𝘰𝘢𝘱 𝘪𝘯 𝘮𝘺 𝘦𝘺𝘦𝘴.𝘐 𝘨𝘳𝘢𝘣𝘣𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘩𝘢𝘯𝘥; 𝘮𝘺 𝘶𝘯𝘤𝘭𝘦𝘴 𝘩𝘢𝘯𝘥; 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘳𝘪𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘣𝘳𝘦𝘢𝘬 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘶𝘳𝘧𝘢𝘤𝘦.
"Juniper, 𝘣𝘦 𝘢 𝘨𝘰𝘰𝘥 𝘨𝘪𝘳𝘭..." 𝘏𝘦 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘢𝘴 𝘦𝘷𝘦𝘳𝘺𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘧𝘢𝘥𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘣𝘭𝘢𝘤𝘬.
YOU ARE READING
Dark Space
Mystery / Thriller"Just don't think, just don't think, just don't think." Juniper is trying to live a normal life, even though she suffers from paranoid schizophrenia, trying her hardest to ignore it all. But after a hospital visit, her life seems to be falling to p...