(Kaan) "Söyle bakalım İzaell neden bu sabah buraya geldin?"
(İzabell) "Efendim kardeşim Anabell kendimi birine adadığımı duymuş bu sebeple sizinle yani "Efendim" ile tanışmak için bir balo düzenliyor (Yüzüğünden bir davetiye çıkartıp uzattı) buda balonun davetiyesi efendim."
Kaan davetiyeyi inceledi ve
(Kaan) "Davete icabet etmek gerekir gidelim saat zaten 13:30 başlama zamanı ise 15:30 olarak belirtilmiş hazırlan ve gidelim."
(Kaan içinden) "Margırıt, Medusa bir balo için davetiyem var sizde gelmek ister misiniz?"
(Margırıt ve Medusa) "Hayır efendim biz gelişime odaklanmak ve çok geçmeden tanrı seviyesine gelip sizin karşınıza gelmek istiyoruz" dediler. Kaan onlara cevap vermeden yemeğine devam etti.
Kısa bir süre sonra karşısında gece siyahı elbisesi ile göz alıcı İzabell duruyordu. Kendide Elmas mavisi takımını mavi ateşler eşliğinde giyindi ve saat 15:25 de balonun yapılacağı yer olan "Işık Avcıları" Tarikatının binasında bulunan balo salonunun kapısındalar dı. Buraya gelmek için Kaan "Ateş Geçidi" adlı bir yetenek kullandı bu yetenek kullanıldığında yerden alevler yükselerek bir kapı şeklini alıyor ve açılıyordu kişi geçince de kapanıp yok oluyordu.
(Kaan) "İzabell koluma girmek ister misin?"
(İzabel) "Evet çok sevinirim" dedi ve Kaan'ın boştaki sol koluna girdi. Birlikte ateş geçidinden geçtiler.
Kapıdaki görevliye davetiyeyi uzattılar ve içeri girdiler. İçeri girdiklerinde bir çığırtkan görevli
(Görevli) "Hanım efendi İzabell ve efendisi Joker teşrif ettiler" içeride vaktinden önce gelen her kez anında kafalarını kapıya çevirdiler. Kaan ve İzabell görkemli balo salonundaki orta alanda boş bırakılmış alanda yürüyorlardı.
(İzabell) "Sanki evleniyormuş gibi değil mi efendim?"
(Kaan) "Evet" dedi etkilenmiş sesi ile salonun gösterişine kendini o kadar kaptırmıştı ki İzabell'in kızaran utanmış yanaklarını görmemişti bile. Çok geçmeden ikisi de kendilerini toparladılar. Balo salonunun en arkasında görkemli beyaz parlayan bir tahtta oturan sarı saçlı sarı gözlü kız rahatlıkla seçilebiliyordu.
(İzabell) "Şuradaki Tahtta oturan kardeşim Anabell o tahtt ise..."
(Kaan) "Işığın tahtı" dedi ve salonun ucundaki ıssız bir bölgeye baktı kimse göremese de o orada bulunan gizlenmiş Işık Ejder imparatorunu görebiliyordu.
Her keze yıllar gibi gelen bir kaç dakikanın ardından Kaan ve İzabell tahttaki Anabellin önüne geldiler.
(İzabell) "Merhaba kardeşim!" dedi soğuk sesiyle
(Anabell) "Merhaba kardeşim!" dedi aynı tonda ikisi de soğuk ve cansız konuşmuştu Kanın kafasında ise "İkizler" düşüncesi patlak vermişti.
(İzabell) "Kardeşim bu (Kaan'ı göstererek) Efendim Joker Rulır of Kaos" dedi tam azını açmıştı ve bir şeyler söyleyecekti ki Kaan ilini öne kaldırdı ve bir anda bir şey tuttu
(Kaan) "Kimsin ve ne istiyorsun?" dedi ve sağ kolunda siyah bir enerji şekillenip eline doğru hücum etti eline vardığında bir insan şeklini aldı ve parladı ardından geride tepinen bir haberci bırakmıştı
(Haberci) "Ben Işık Avcılarından bir haberciyim Efendi Anabell'e bir haber getirdim." dediği gibi Kaan, Anabell'e baktığında onun onaylar bir hareket yaptığını gördü ve haberciyi bıraktı. Haberci yerde biraz öksürüp soluklandıktan sonra ayağa kalktı ve belini tam doksan derecelik açıda kırıp konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JOKER
FantasySıradan bir genç olan ben... sıradan bir kaza... akıl almaz sonuçlar... (kendimden bir şeyler katım ismim gibi,geçmişimin küçük bir kısmı gibi. Karakter ile bağdaşmamı sağlasın diye) [- Alem: 1 -Parapisikoloji: 2 -Mutasyon: 3 -Seviye:6 -Tarika...