Bölüm 45: Anlaşma

249 28 2
                                    

Kaan odasına gidip kapıyı kapattığı zaman tek bir hareketle mumları yakı verdi. Mumları yaktığı zaman odada saçları ve giyimi ile geceye karışmış biri ortaya çıktı..

(Tenebris) "Nasıldı? İstediğin gibi oldu mu?"

(Kaan) "İstediğimden bile iyisini yaptın. Tebrikler."

(Tenebris) "Anlamadığım şey neden ortalığı karıştırmak istediğin. Neden direkt kıza daha romantik bir şekilde gönlünü kazanmıyorsun? Hani şu bahsettiğin önceki yaşamında kazandığın gibi?"

(Kaan) "Böyle daha eğlenceli. Ayrıca Senin sayende bana kaşı olan duyguları kabardı. Ve ondan bir şey saklamama gerek kalmadı. Hem ben söyleseydim... Azgın maymun iştahlı biri gibi görünürdüm. Fakat sen söylediğinde... Durumlar tarafından zorlanmış biri gibi göründüm"

(Tenebris) "Peki hangisisin?"

(Kaan) "Hem ikisi. Hem hiç biri. Fakat ikisi de açık ve ondan bir şey saklamadım."

(Tenebris) "Fakat hala simya ve ödül avcılığı olayını saklıyorsun."

(Kaan) "Heh... Bu bir koz kartı. Gerektiğinde Joker olarak onu gölgelerden destekleyeceğim. Neyse böyle kuru kuru olmuyor. Çay yapacağım. Sende ister misin?"

(Tenebris) "Hımm... Olur."

Kaan, Tenebrisin karşısında oturduğu tekli koltuktan kalkıp çay işini halletti. Sonra suyun kaynamasını beklerken koltuğuna geri oturdu.

(Tenebris) "Sıradaki hamlen ne olacak?"

(Kaan) "Öncelikle "Kan Alevi" tekniğini ikinci seviyeye çıkartmaya odaklanmalıyım. Biliyorsun en iyi enerji çalma tekniklerinden birisi. Bu sırada Kiraya da simya, düzenek filan öğretmeliyim. Ayrıca topladığım paralar ile kendime bir ev ayarlamalıyım... Bu arada İzabellanın güvenliğinin sana kaldığından bahsetmeme gerek bile yok değil mi?"

(Tenebris) "Elbette yok. Diğer taht muhafızlarına da ulaştın ve gerekli önlemleri aldın fakat Leydi Alis'in hala bir koruması yok onu ne yapacaksın?"

(Kaan) "O iş bende. Biliyorsun şimdilik sayılı generalim ulaşıma açık. Kan generalini ona bir usta gibi görünüp bir yandan da onu koruması için göndereceğim."

(Kaan) "Kan Generali Vılademir yüksel. Şimşek Generali Raiden, Ateş Generali Scorpion, Gölge Generali Kayn yükselin."

Dördü birden ortaya çıktı

(Kaan) "Vılademir sen gidip Alis ile ilgilen. Onun Kan elementine yardım et. Ustası gibi görün ama onu koru fakat çok önemli olmadıkça karışma kendi kendine güçlensin. Ayrıca Klanda ki önemli olayları da bana rapor etmeyi unutma. Scorpion, Raiden  Gidin önemli yerlerde nüfuz sahibi kişiler olun fakat karakterinizden ödün vermeyin. Lazım olduğunuzda sizinle iletişime geçeceğim. Kayn sen tetikte olmalısın. Bir çeşit koruma gibi olacaksın. Ayrıca Hançerlerin içine sız. Orada benim için etrafı yoklayacak, insanlarla ilgileneceksin. Sadece Hançerler arasında değil. Bütün camiada. Anlaşıldı mı?"

(Dördü birden) "Anlaşıldı."

Emirleri anladıklarını bildirdikten sonra odadan ayrıldılar. 

(Tenebris O arada demlenen çayından yudumlarken) "Anlaşılan risk almayı sevmiyorsun."

(Kaan) "Aslına bakarsan risk almaya bayılırım. Söz konusu tehdit bana olduğunda, Çevremdekilere ya da sevdiklerime değil."

(Tenebris) "Mantıklı. Neyse işimiz ve çayım bittiğine göre artık ayrılabilir miyim?"

(Kaan) "Elbette."

JOKERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin