Bölüm 49: Erlikle Yüzleşmek

224 25 10
                                    

Joker gözlerini açtığı zaman kendini eski bir mahzende buldu. Karşısında iki tane yaşlı kadın vardı, Bu kadınlar Bellanın Büyükannesi ve Babaannesi idi ve kendi de Duvara tahta kelepçeler ve tasma ile bağlanmıştı.

(Kaan) "Cennet odunu mu bu?"

(Bellanın Babaannesi) "Evet adi Ejder. Bu şeyler kutsal ormandan alınmış kütüklerden yapıldı."

(Kaan) "Siz iki seyrek kanlı, insan melezi, Diğer tarafı yok olmuş beceriksizin "Kutsal Orman" a girme olasılığı bile yok. Nasıl aldınız söyleyin."

(Bellanın Anneannesi) "Hımm... Senin gibi adi bir ejderin bilmesine gerek yok."

(Kaan) "Atladığınız şey ise... Ben saf kan bir Ejder ve Saf kan bir Ankayım. Yani bu odunlar beni zayıflatmaz"

dedikten sonra Anka kanatlarını açtı ve kollarını çekerek ellerindeki kelepçelerin duvara bağlı olan kısımlarını kopardı. Sonra ateş kullanarak el ve ayak bileklerindekileri yaktı fakat boğazındaki tahta tasmayı eli ile iki yandan çekerek iki parçaya ayırdı.
Sonrada şimşek kullanarak ilerledi ve yaşlı kadınları tahta parçalarını kullanarak duvara çiviledi.

(Kaan) "Şimdi iyi açın aklınızı. Ben Elmas Tanrıyım ve Ejderlerin ve de Ankaların Elmas efendilerinden biriyim. Dolaylı olarak sizde benim hizmetkarımsınız. Ayrıca Ejderler ve Ankalar arasındaki tek dargınlık Bütün boyutları korumak ejderlere ağar gelince Göksel Boyutu koruma işini Ankalara yıkmaları. Ki özür olarak ta Cennet ormanlarını verdiler zaten. Bilgi Aktarımı" 

Dedikten sonra Ejder ve Ankalar hakkındaki her şeyi zihinlerine akıttı. 

(Bellanın Babaannesi) "Peki neden bizi öldürmüyorsun? Kolaylıkla hakkımızdan gelebileceğine eminiz."

(Kaan) "Haklısınız kolaylıkla sizi öldürebilirim. Fakat sizler Bellanın akrabasısınız ve ben güzel tanrıçamın akrabalarını öldürmek istemem."

(Bellanın Anneannesi) "Tanrıça?"

(Kaan) "O diğer Elmas Tanrı. Daha doğrusu Elmas Tanrıça. Uzun hikaye. Şimdilik sadece size söylediklerimi yapın. Ve burada öğrendiğiniz şeyleri kimseye söylemeyin"

(İki yaşlı kadın) "Siz nasıl isterseniz efendim."

(Kaan) "Şimdi Anlatın bakalım. Ne işiniz var burada?"

(Bellanın Babaannesi) "Bellanın bahçesinden çok güçlü enerji dalgalanmaları hissettik."

(Kaan) "Tamam. O konuda eğer birine bir şey söylemeniz gerekirse... Önemsiz olduğunu yakınlardaki bir savaşın oraya sıçradığını ama kimsenin yada hiç bir şeyin zarar görmediğini söylersiniz. Eğer o tarafta önemli şeyler olursa Bellanın oraya gelirsiniz."

(Bellanın Anneannesi) "Efendim bizi nasıl yendiniz acaba? Ben Efsanevi aşama 5. Yıldızdayım. O 6. Yıldızda"

(Kaan) "Mutlak Kaosun gücü. Bütün enerjinizi karıştırarak sizi sıradan ölümlülerden farksız yaptı. Merak etmeyin bir kaç saniye sonra düzelirsiniz."

Dedikten sonra  Ateş Taşıması ile Bellanın evine döndü.
İlk bulduğu sandalyeye oturdu. Ve kara kara düşünmeye başladı.

(Kira) "Ne düşünüyorsun böyle?"

(Kaan) "Çok yavaş güçleniyorum. Hızlanmam lazım."

(Kira) "Bendeki mızraktan sendede olsa biraz hızlanabilirdin aslında. Normal Halinde onu kullanırsın, Joker halinde de yine tırpan kullanmaya devam edersin."

(Kaan) "Tabi ya. Ben bun nasıl düşünemedim?"

Derken Kiranın elinden tutup çekiştirmeye başladı.

JOKERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin