Bölüm 12: Yıldız bağı ve 3. Ata Eseri: Kutsal Ruh Zırhı

674 70 5
                                    

"... ne bekliyorsun hadisene" dedi. Bende hızlıca ayın Ejder takım yıldızına bakan kısmına geçtim ve garip bir şekilde sarayda hiç kimse ile karşılaşmadım sanırım tahtın gücünden korktular neyse önemli değil zaten bunları boş verip uzay elementi ile bir solucan deliği açtım. Sonuçta uzayda ateş yakamam ya. solucan deliğinden geçmek için gökyüzü aleminin getirisi olan uçma becerisini kullandım ve Einstein Rosen köprüsünden geçtim ve kendimi Ejder takm yıldızının yanında budum. 

Hedefime başarı ile ulaşınca Jokere "Eeee neden geldim buraya?" dedim o ise mutlu ve kibirli sesi ile "Yıldızla bağ kuracaksın her takım yıldızının bir ruhu vardır bu ruh temsil etikleri varlıktır.  Normalde her insan yıldızın belli bir parçası ile bağ kurabilir ama sen farklısın şimdi senden istediğim ağuranı salman ve çıkan ruha onun tamamı ile bağlanmak istediğini söylemen." dedi ve ben bunu takiben Jokerin dediğini yaptım bunun üzerine mas mavi huzur veren bir asya ejderi ortaya çıktı sağ elimi ona uzatım varlığımı his eder etmez sağ elime kafasını yasladı bunun üzerine bende "Takım yıldızının tamamı ile bğ yapmak istiyorum" dedim sesimin sert ve otoriter çıkmasına özen göstererek bunun zerine o "Efendim neyazıki buna izin veremem" dedi bende sinirli ve hidetli bir tonda "Sen bana karşımı çıkıyorsun yoksa" dedim o ise korkmuş ve çekingen bir sesle kekeleyerek "E... E... Ef... efen... efendim n... ne ha... had... hadime ol.. olmaz öyle ş... şe... şey " dedi oksijen olmayan ortamda nasıl yaptığını bilmediğim bir şekilde derin bir nefes aldı, aslında bende nefes alıyordum ve hatta konuşuyordum!!! Ama biraz sakinleşince aslında telepati ile konuştuğumuzu anladım. Ben bunları düşünürken o konuşmaya başladı tabiki telepati ile "Efendim her ne şöylersem söyleyeyim bir faydası olmayacağının farkındayım her ne kadar beni jora soksada 'Ejder Tanrısı' nın bir ayrıcalığı olmalı değilmi o yüzden sadece bir seferlik size izin veriyorum" dedi ve kayboldu ardından bütün yıldızlardan mavi birer ışın çıkarak sağ iç koluma bir ejder dömesi yaptılar. hemen ardından jokerin keyifli sesi yankılandı kafamın içerisinde "Velet artık Gezegen Alemi kont aşamadasın." dedi bende ona keyifli bir sestonu ile "O zaman 3. Ata eseri Kutsal Ruh Zırhına doğru, romaya papanın yanına doğru yola çıkalım." dedim ve hemen ücra bir roma arazisine uzaysal bozulma ile dengesiz bir portal açtım. Benim geçmem ile birlikte zaten dengesiz olan portal bir anda bozulup dağıldı. Bende beklemeden Jokere bir soru yöneltim "Söylesene Joker bu takım yıldız neredeyse insanlığın başından beri her şeyi kaydetti dedin peki tam olarak ne zamandan başlıyor bu kayıtlar?" o ise duyanlara ne kadar mutlu oldu anlatan bir ses tonunda "Hmmmm sanırım tam olarak ateşin keşfinden itibaren kayıtlar takım yıldızının anındaki Ejder kütüphanesinde tutuluyor olmalı" dedi. Bende merakla "Peki o kütüphaneye nasıl gidebilirim ve oraya 'Bilgi aktarımı''nı kullanabilir miyim?"  dedim. Oda şaşkın bir tonda "muhtemelen beynin baskıya dayanamayıp patlar" dedi. bende "peki benden gideri ney?" dedim o ise kahkalara boğularak "hiçbir şey hata getirisi bile var muhtemelen alem atlayabilirsin" dedi. Bende "Peki nasıl gideceğim oraya?" dedim. oda umursamazca "Meditasyon yaparken kütüphaneye odaklanman yeterli, Ayrıca hazır aklımdayken oradaki 1 yıl gerçekteki 1 saniyeye eşit haberin olsun hatta sadece kütüphane'de değil diğer her han gibi bir boyutta yine 1 yıl 1 saniyeye eşit olacak haberin olsun" dedi. 

 Bende aldığım haberin sevinciyle Jokerin direktiflerine uyarak 'Ejder Kütüphanesi''ne gittim bunu yaparken etrafımda uzaysal bir kırılma his ettim bununla birlikte kırılma sonlanınca gözlerimi açtım ve karşımda gördüğüm şeye inanamadım ucu bunağı görünmiyen devasa kitap dolu sutunlarla kaplı sınırları belirsiz bir alandaydım sutunlar bulunduğum yerin etrafını daire şeklinde sarmalamış bulunuyor her katmanda genişlese'de tuhaf bir şekilde simetrik ve göze hitap eden bir yapıydı daha sonra nerden geldiği belirsiz bir öksürük sesiyle kendime geldim ve dikkat edince kaynağını buldum oraya döndüğümde beni kristalimsi yapıda bir sis bulutu karşıladı ve ben deha şaşkınlığımı üzerimden atamadan "Ne istemiştiniz efendim?" dedi bende "Sende kimsin böyle" dedim o ise daha belirgin davet kar bir kadın sesiyle "Ben bu alanın koruyucusu ve kahyasıyım sizde Efendim siniz. Başka bir sorunuz var mı?" dedi. Ben bunun üzerine "Asıl bedenin bumu eğer diğise asıl bedenin nerede?" dedim oda üzgün bir tonda "bu gerçek şeklim diğil zorla bedenimden ayrıldım bedenim bu alanın içerisinde buzada zibilyonlarca yıl kalmış olsamda bedenimin nerede olduğu hakında bir fikrim yok zaten 3000 yıl öncede aramayı bıraktım çünkü bu alan sürekli gelişiyor ve bedenimde tahminimce eğer bu alandaysa %93 sürekli yer değiştiriyordur yada sadece basit bir şekilde başka parçalardan (alanlardan) birindedir. Her neyse size nasıl yardımcı olabilirim acaba efendim?" dedi bende "Şimdilik bir şey yapmana gerek yok" dedim ve sol dizimi yere yaslayıp sol elimi yere dayadım ve "Bilgi Aktarımı" diye fısıldadım. Olaylar tabi'ki de Jokerin dediği gibi gerçekleşti. Kendimi onun yanında buldum ve "Her şey Dediğin gibi oldu peki hangi seviyedeyim dostum?" dedim oda mutlu bit şekilde "Uzay baroneti ayrıca kütüphanede bütün başarılı bilim insanları, komutanlar, liderler...vb. kişilerden kalan ruh bilgi ve potansiyel kalıntılarını'da özümsedin bu yüzden baronet den krala yükseldin birazdan dirilincede imparator seviyesi olacaksın neyse artık gidip şu ata eserini alalım ne dersin" dedi. Bende üzgün bir sesle "Hey Joker sence Bleck'e yaptıklarım sence abartılı mıydı?" dedim oda "ben olsam atomlarını bile bulamazlardı o deyusun sen yine iyisin merak etme" dedi. bende "Hiç diğilse birimiz böyle düşünebilmesi güzel" dedim. Jokerden cevap alamıyınca doğruca papalığa gitim ana binadan içeriye üstün ejder algılarıyla inceledim sonuç en güçlüsü bir uzay şovalyesi!!! Jokere "Acaba algımdan kaçabilirlermi bu kadar güçsüz olmalarını beklemiyordum" dedim .Jokerde içinde neredeyse her türlü duyguyu barındıran bir sesle "Sana öyle geliyor aslında uzay soylusu bile çok güçlüdür ve dünyada onu yenebilecek kişiler çok azdır haberin olsun. Ayrıca uzay soylusu olmak zaten insanlığın %89'u için imkansızdan bile zordur ve senin algılarından kaçamazlar merak etme" dedi. bende bunların şaşkınlığı ile ilerledim ve ağuramı açtım ki kimse benimle uğraşmaya kalkmasın en sonunda papanın odasına geldiğimde odada ben dahil 33 kişiydik sanırım biraz tedbirli birisi ama bir sorun vardı papanın koltuğunda bir başkası oturuyordu yüzü, boyu her şeyi birebirdi ama dahagüçsüzdü gökyüzü imparatoruydu ama aşağıd uzay şovalyesi olduğunu gördüğüme emindim ayrıca bu 33 kişiden 1'i ben, 1'i koltuktaki ihtiyar 1'i kimliği belirsiz bir yaşlı adam kalan 30'u da koruma ayrıca bir eksikliği daha vardı sahte! papanın ata eserini takmıyordu bunların ardından o yaşlı adama odaklandığımda varlığını saklamaya çalışıyordu.

Tabiki benim Ejder algımdan saklanması imkansız ve uzay şovalyesi oymuş meğer bunları düşündükçe aklıma eski kralların uyguladığı bir yöntem vardı tahta kendine benzeyen birini oturtup kendisi en ücra ve gizli kısımda o odada her şeyi izlerdi tabi gizli korumalarda vardı bunlarda diğer 30 kişiydi bunları düşününce burada olanında tam olarak bu olduğunu anlamam fazla sürmedi ve asıl papanın ortaya çıkmasını bekledim sahte olanın sabrı tükenmiş olacak'ki konuşmaya başladı "Ne istiyorsun genç adam yada konuşmak için neyi bekliyorsun?" dedi. bende "Asıl papanın o gölgeden çıkıp gelmesini bekliyorum benim işim senin gibi bir dublörle diğil aslıyla ayrıca gizlendiğini sanan çöplerinede söyle o ellerini kılıçlarından çeksinler yoksa birdaha kılıç tutucak elleri olmayacak haberin olsun" dedim bunun üzerine tam konuşacağı sırada odada bir alkış sesi yankılanmaya başladı bu alkışlar onu sustururken asıl papa ortaya çıktı.

"Evlat uzun zamandır bunu yapıyorum ama bırak beni o korumaları bile fark eden olamamıştı. Bu performansın için seninle bizzat ben konuşacağım. Söyle bakalım nedir bu benimle olan işin" dedi bended keyifli bir yüz ifadesiyle "kolunuzdaki şey benim atalarımdan kalma değerli bir eser onu istiyorum" dedim bunun üzerine diz çökmüş sahte papa ayağa kalkarken korumalar'da şaşkınlıktan kurtulup kılıçarı ile saldırıya geçtiler bende odaya gelirken baskıladığım ağurayı saldım odaya girerken baskılamamın nedenide zaten bunun bir savaş ilanı sayılabilecek olmasıydı ve bu diplomatik bir sorun hatta ve hata 3. dünya savaşına kadar gidebilirdi tabi ben salık ağura ile içeri girseydim ama önce onlar saldırıya geçtiği için artık benimki nefs-i müdafa olucağından öldürsem bile kimsenin çıt çıkarma hakı olmazdı.

korumalar anında dizlerinin üzerine çöktü ve ağızlarından, burunlarından hatta kulaklarından bile kan sızmaya başladı, sahte papa dondu ve azıyla burnundan kan sızmaya başladı, asıl papa olduğu yerde donup yüzünü ekşitmekle yetindi bunun üzerine ben "Niyetim kötü olsa çoktan ölürdünüz sadece atalarımdan kalan eşyayı geri istiyorum" dedim ve ağuramı geri çektim bunun üzerine asıl papa   bu şey papalığa uzun zaman önce albayrak kılanı tarafından emanet edildi bunu sadece bir albayrak geri alabilir asıl aileden tabiki" dedi bende şaşırsamda bozuntuya vermeden "işte ben asıl ailleden Ekrem Kaan Albayrak. Âmir Albayrağın torunuyum" dedim bunun üzerine asıl papanın şaşkınlığı yüzünden okunuyordu "Bunu kanıtlayabilirmisin?" diye sordu bende telefonumu çıkartıp bb'yi görüntülü aradım ve açınca "Büyük baba nasılsın?" dememle bb nin "iyi torunum sen nasılsın neyapıyorsun?" cevabı gecikmedi bende "bende iyiyim büyük baba şu anda papalıktayım eser için benden asıl aileden olduğum kanıtlanmam istenince seni aradım bir destek atıversen lütfen" dedim ve telefonu papaya çevirmemle birlikte şaşkınlığa yeni bir düzey kattım çünkü bb ve papa aynı anda birbirlerine "nasılsın dostum?" demişlerdi bunun üzerine papa ata eserini bana doğru fırlatarak "demek gerçekten asıl ailedensin ha? tebrik ederim dostum süper mega bir dahin var 16 yaşında bir uzay imparatoru gerçekten inanılmaz" dedi bb'nin yüzü kireç gibi bembeyaz olunca "bilmiyormuydun yoksa"  dedi daha bir kaç gün önce efsanevi aşamadaydı" dedi bunun üzerine herkez bembeyaz olmuş ve kitlenmişti korumalardan 3-4 kişi korkudan altlarına işedi kalan 27-26 kişi zaten bayılmıştı ben 3. ata eserini bileğime taktım ve saf altın olan bileklik elmasa dönüştü ardından Jokerin "Ay kralı oldun" diyen keyifli sesi duyuldu.

"Ufak bir düzeltme ben artık ay kralıyım" dedim ve oradan hızla çıktım 4. ata eserine doğru

JOKERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin