Bu bir ortak Çalışmadır. Bu bölümü Enes arkadaşım ile beraber yazdık. Fikirler : EkremKaanAlbayrak ve Enes set Düzenleme(Yazıya geçirme): Enes Son düzenlemeler: Enes, EkremKaanAlbayrak
Kaan akademiye gitmesine bir ay zamanı kalmıştı bu bir aylık zaman içerisinde sahip olduğu tanrı ruhlarının bedenlerini arıyordu.
bu sırada o bedenlerin izini sürerek gittiği son boyutta bir ormanda ortaya çıktı. Biraz etrafını inceledikten sonra dikkatini bu ormandaki dört tarafı toprak ve kapısı yerinde ağaçtan yapılmış bir kapı çekti . kapı açıldı ve içinden çıkan güçlü ruha sahip çocuk ve arkadaşları eğitim yapıp canavarlarla savaşıyorlardı . Kaan fazla dikkat etmedi sonuçta kendi dünyasında neredeyse herkesin güçlü bir ruhu vardı . Bir yada iki üç saat geçmişti bu sırada yu ve arkadaşları bir goblin grubuyla savaşıyordu .
Kaan'ın Gözü savaş yapan yu ve arkadaşlarına bakarken bir anda bu güçlü ruha sahip çocuğun savaş sitili dikkatini çekti pek umursamadı ama sonra bu çocuğa daha da dikkatli bakınca aynı kendi acemilik zamanlarında kendisinin yaptığı şeyleri yapıyordu .
Kaan izlediği çocuklardan birinin ruh avcısı olduğunu anında anladı cünkü kendisi güçlü olduğu için sınıfları ve seviyelerini fark ediyordu Bu ruh avcısı daha yeni beş yada yedi yaşlarında siyah gözlü , siyah saçlı zayıf bir çocuk
Biride Suikastçı Erkek oda siyah saçlı ve kırmızı gözlüydü savaşçı büyücü erkek ise kırmızı saçlı ve siyah gözlüydü . Bu iki erkek fazla dikkatimi çekmedi birde kız ise sacının kökleri kahve rengi ve siyaha çok yakın bir renkte sacının ucuna doğru gidildikçe saç rengi açılıyor yay gibi çatık kaşlı
Kaan yu ve arkadaşlarının eğitimini izlerken oldukça eğlenerek zamanın nasıl geçtiğini fark etmedi . Kazanın düşünceleri şunlardı 'sanki yu yerinde acemilik zamanlarındaki kendisi' vardı .
Kaan ; yu ve arkadaşlarına bir şey olmasın diye varlığını diğer yu ve arkadaşlarından güçlü canavarlara varlığını göstermiş.
Kaan'ın varlığı nedeni ile Yu nun ve arkadaşlarının yanına kendilerinden güçlü canavarlar Kaan ın varlığını fark eden güçlü canavarlar alana korkudan yaklaşamıyordu . Bundan dolayı Yu ve arkadaşları kolayca güçlenmeye başladı.
Yu arkadaşlarına bakarak
Yu : Arkadaşlar fark ettiniz mi bilmiyorum ama sanki bizi çok güçlü birisi izliyor Yoksa neden bu kadar güçsüz canavarlar var bence çoktan bizden güçlü bir canavar bize saldırırdı .
Aron : Evet bence de ama bizi birisi neden izlesin ki bence bu ormanda bir şey oluyor hadi hayırlısı
Yu zel ve yasmin sizin düşünceleriniz neler ?
Yasmin : ben daha önce hiç ormana gelmedim bilmiyorum yani
Zel : bence de ormanda bir şey oluyor
Yu : arkadaşlar o zaman etrafa bir bakalım
Kaan üstün bir varlık olduğu için istediği her şeyi yapabilirdi bu yüzden görünmez oldu ve yu ve arkadaşları onu daha bulmadan görünmez oldu . Yu ve arkadaşları etrafı aradı ama kimseyi bulamadılar .
Zaman çok çabucak geçiyordu çoktan bir ay geçmişti . Yu ve arkadaşları seviye kasarken kaan da yu ve arkadaşlarını izliyordu . Yu birisinin onu izlediğini düşünüyordu ve bu düşüncesi bir ayın bir saniyesinde bile geçmemişti sürekli etrafına bakıyordu .
Kaan ' benim ustam olmadı . Ben kendimi eğittim ama bu çocuklar tek başlarına eğitim görmesin ben bu çocukları kendim eğiteyim .'
Diye düşünüyordu ama kendisi çok genç bir şekilde giderse kendisini belki dinlemezler diyede düşünüyordu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JOKER
FantastikSıradan bir genç olan ben... sıradan bir kaza... akıl almaz sonuçlar... (kendimden bir şeyler katım ismim gibi,geçmişimin küçük bir kısmı gibi. Karakter ile bağdaşmamı sağlasın diye) [- Alem: 1 -Parapisikoloji: 2 -Mutasyon: 3 -Seviye:6 -Tarika...