Kaan tekrar boyut değiştirirken beklenmedik bir şey oldu. Zorla başka bir boyuta sokuldu. Gök yüzünden yere düşerken bayıldı. Yer yüzüne ulaştığında yerde devasa bir krater oluşturdu. Kısa sürede etrafında dokuz kişi toplandı. İçlerinden siyah kıyafetli ve yaşlı olan erkek bir parmağını şıklatıp Kaan'ın havalanmasını sağladı. Burası bir okuldu ama okul çoktan boşalmıştı bu yüzden rahatlıkla güçlerini kullanabiliyorlardı. Kaan ve sekiz kişi bir binaya ilerler iken geride kalan dolgun vücutlu, siyah saçlı, Mor gözlü bir kızın elinde birden büyü çemberleri belirdi. Amacı yerdeki krateri yok etmekti.
Kaan gözlerini açtığında karşısında ilk olarak kan kırmızısı saçlar, Yeşil ve mavi arasındaki gözlere sahip aşırı güzel bir kız gördü. Kızın etkisinder rahatlıkla sıyrıldığında burnuna yoğun bir şekilde iblis, habis bir iblis-Ejder ve bir Melek, Birde Tanrı ırkından olan Odinin kokusunu aldı. Lakin Odin burada değildi dikkatlice baktığında orada bir Valkür gördü. Ejder kokusu da kendinin değildi zaten.
(Kaan) "Bukadar iblis, bir adet düşmüş melek ve bir ejderin vede özellikle bir Valkürün yer yüzünde olması yanlış açıkçası."
(Kaan zihninden) "Ulan yaşlı piç madem başka boyuta atacaktın neden beni bir anime boyutuna attın?"
(Joker)" Ben seni bu boyuta atmadım. Boyut bizi zorla içine aldı."
(Kaan) "Kendinizi tanıtmanıza gerek yok sizi tanıyorum benim ismim İse Joker Rulır of Kaos"
Kaan eskiden dar çevresi ile internette yoğunlaştığı zaman animeler izlemişti buda onlardan birinin boyutu idi.
(Azazel Kovulmuş melek) "Peki sen nesin? İnsan gibi kokuyorsun ama inanılmaz bir güç yeyıyorsun!"
(Kaan) "Ben hem Ejder hemde Ankayım bu yüzden ne olduğumu anlayamamanız normal."
(Ravel Phonix) "Demek sende ben ve ailem gibi Anka kanındansın"
(Kaan) "Öylede denebilir."
(Rias Gremory kırmızı saçlı) "Peki neden buradasınız?"
(Kaan) "Ne yazıkki benimde bununla ilgili bir fikrim yok boyutlar arası geçiş yaparken bu boyut zorla beni içine çekti. Yakında çıkar kokusu. Şimdi yapmam gereken bir şey var kendinizi koruyun."
Dedi ve yerde bağdaş kurup oturdu. Sonra kendi yüzüğüne koyduğu iki yüzüğü çıkartıp birini işaret diğerini orta parmağına taktı. ardından birinin içinden Ejder çeliğini çıkartıp simya alevleri ile yakmaya başladı. Tamamen sıvılaşıp sağcılaştığına emin olduğunda kılıcını çağırdı ve Ejder çeliği birden kılıcın içine çekilmeye başladı. Aynı şeyi Cennet Kütüklerine de yaptı. Geriye kalan Ejder çeliği ve Cennet Kütükleri ni ham madde olarak kullanıp uzay elementinide katarak iki boyutsal yüzük yaptı. Bunlardan biri zarif kırmızı bir kız yüzüğü iken diğeri Ejder işlemeli yeşil bir erkek yüzüğü idi.
(Kaan) "Bu benden İssey ve Rias'a hediyedir bunlar boyutsal yüzükler cansız olduğu sürece içine istediğiniz kadar şey depolayabilirsiniz."
Geriye çok az bir miktar Ejder Çeliği Kalmıştı. Onuda eritti.
(Kaan) "İssey Kırmızı Ejderin eldivenini çağar." İssey komutu takip etti. KAan elindeki Ejder çeliğini Yeşil mücehferin içerisine koydu. Sonra elini taşın üzerine koyup bir anda taşı söktü ve elinde parçalayarak o elini hızlıca İsseyin tam kalbinin üzerine bastırdı. Bu işlemi takiben önceden eldiven olan sağ elindeki eldiven parçalandı ve orada bir ejder dövmesi belirdi.
(Kaan) "Artık Eldivenin gücü senin gücün ve sende gerçek bir Ejder sin ama endişelenme istediğin zaman tekrar zırhına bürünebilecek sin. Birde İblis seviyen sanırım İblis seviyen Soylu, Lord yada Prens seviyesine kadar arttı Yakında bir iblis kral olabilirsin."
(Azazel) "Neden yaptın bunu?"
(Kaan) "Neyi?"
(Azazel) "Neden Bu kadar gücü ona verdin?"
(Kaan) "Ben sadece onun olanı geri verdim birisi o mücevhere içindeki ejder kısmını mühürlemişti bende onu yok ettim eğer o mühürlü olmasa şimdi muhtemelen İblis imparator falan olabilirdi."
Bu sırada odada birden iki hizmetçi belirdi biri Rias ile diğeri de Reyvıl ile konuştu.
(Rias) "Yeraltı dünyasında büyük bir savaş olmuş nekromensırlar dan oluşan bir ordu yer altına saldırıyormuş. Bütün İblis krallar ve ejderler bir araya gelip onlarla savaşacakmış."
(Kaan) "O zaman beklememize gerek yok. Hemen Yer altına gidelim. (İçinden)Yer altının Kapıları açıl. Ben İki Cehennem Sahibi Joker Buranın Cehennemine gitmek istiyorum."
eli ile bir alanı gösterdi ve orada bir portal oluştu. Portal dan geçtiklerinde İblis krallar ve kendini küçültmüş bir Ejder toplantı içerisinde idi.
(Rias'In abisi YN: ismini Hatırlayamadım lazımda değil) "Rias buda ne demek oluyor? Bu da kim?"
(Rias) "Abi bu adam çok güçlü birisi Kendi başına buraya bir portal açtı."
derken birden Kaan Sol kolunu kaldırdı. Birden kıyafetinin sol kol kısmı parçalandı Kaan elini savurduğunda bir iblis duvara yapışarak can verdi. Kaan'ın kolundaki dövmeyi gören Ejder diz çöktü ve "Büyük Ejder İmparator Neden buradasınız?"
(Azazel) "Ne alaka?"
(Ejder) "Sadece En güçlü ejderler olan İmparator seviyelerin o dövmeye sahip olduğu bilinir." Bir anda Rias ve gurubunun bütün gözleri İssey'in sağ koluna döndü. Ondada dövme vardı. Demek ki İsseyde bir Ejder imparatordu.
(Kaan) "Bu gün iyi günümdeyim size yardım edeceğim ayrıca Nekromensırları sevdiğim pek söylenemez çoğu şerefsizin bayrak tutanı. Generallerim yükselin ve gidip düşmanlarımı bir araya toplayın." Generaller ile birlikte Kaan da ortadan kayboldu. Ortaya çıktığında gök yüzünde süzülüyordu. Jokeri çeğerdı ve bir araya toplanmış düşmanlarını göstererek "Hepsi senindir" dedi.
Joker ise hepsini Ruhları ile beraber tüketti. Gidip Diğerlerine veda etti ve kendi boyutuna döndü. Bu savaş için buraya çağırıldığı belli idi. Ortaya çıktığında Albayrak klanının önünde idi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JOKER
FantasySıradan bir genç olan ben... sıradan bir kaza... akıl almaz sonuçlar... (kendimden bir şeyler katım ismim gibi,geçmişimin küçük bir kısmı gibi. Karakter ile bağdaşmamı sağlasın diye) [- Alem: 1 -Parapisikoloji: 2 -Mutasyon: 3 -Seviye:6 -Tarika...