İYİ OKUMALAR DOSTLARIM
Luna önde, ben arkada kaleyi gezdik gayet güzel mimarisi olan oldukça hoş bir yapı. Lakin gezi boyunca dikkatimi çekmiş bulunan bir detayı daha fazla içimde tutamadım ve Lunaya sordum.
"Luna burası gayet güzel ama ne diye gezi boyunca kimseyi göremedim?" Bunun üzerine Luna umursamaz bir tavır ile omuz silkti ve ona üzülmemi sağlayan o cümleyi mırıldandı.
"Sana kendimi tanıtırken 'Alamut'un Son Hançeri Luna' dediğimi hatırlatırım elbeteki bunun bir sebebi bulunmakta. Ben 'Haşaşiler''in sonuna doğru tarikatın çöküş zamanında başa geldim. Bazı özel nedenlerden dolayı ben beş yaşında henüz bir çocukken başa geçtim. başa geçtiğimde Alamutta iki yüz tane hançer bulunuyordu bunlardan otuzunu görev sırasında ölüm ile ve yirmisini ayrılmaları sonucu yitirdik, geriye kalan yüz elli kişiden yetmiş beşini ide ben hain oldukları gerekçesi ile infaz ettirdim. Kalan yetmiş beşi ine de gelecekte pasif kalmayı planladığımı söylediğim zaman ayrıldılar ve yedi yaşımdan beri dokuz yıldır ben 'son hançer''im birde zaman zaman aşağıdaki mühürlü bir kapıdan bir kükreme sesi geliyor" demesinin üzerine yüzünde bir ifade olmasa da gözlerinde bu olayın üzgünlüğünü görebiliyordum ve onu daha fazla üzmemek için kısık ve üzgün bir sesle şunları söyledim.
"Yaranı deşti im için özür dilerim Luna" hemen ardından beklemeden o bana normal bir tonda
"Önemli değil alıştım artık. Hem ayrıca bunu bilemezdin bu senin suçun değil iyi bir lider olamadığım için bu benim suçum" demesinin üzerine içimden 'zaten sıçmıştım birde sıvadım tam oldu aferim bana' Jokerde atılıp kahkahaları eşliğinde bana "Evet af erim sana geri zekalı bakalım bunu nasıl toplayacaksın hahahaahahahahaahahah" diye kendini belli edip tekrar sessizliğe gömüldü. bende Lunayı "Eminim çok iyi bir lider olmuşsundur" gibi aslen basit ama her zaman işe yarayan avutmaları yaparak ve biraz da aralara iltifatlar serpiştirerek bir süre geçirdik.
Bu süre içerisinde onunla benzerliğimizi düşünüyordum. Onunla gerçekten benziyorduk. Ailem ile aram mükemmel ötesi olsada arkadaşım pek yoktu olanlarda beni tam olarak anlamayan kişiler idi. Ben bunları düşünür iken Alamutun taht odasının önüne geldik ve bir anda Joker bana şunları söyledi.
"Velet ata eserleri 5. olan sonsuz silah bilekliği ve 6. olan görünmezlik pelerini o büyük odanın içerisinde." Bunları işiten ben Lunaya
"Bir dakika ilgi çekici bir şey his ettim." Kelimelerini ilettim ve Lunanın peşinden ayrılıp taht odasına girdim.
Cam bir fanusun içerisinde 'Ata eserlerini' gördüm. 5. olan sonsuz silah bilekliği kutsal ruh zırhının siyahı 6. olan pelerin ise ortalarda yok onun yerine saydam bir broş var. Ben tam onları almak için harekete geçecek iken Luna bana
"Onlar emanet. Bir kılan bize vermiş korumamız için sanırım soy isimleri 'Albayrak' gibi bir şey ama ilgini çekmesi ilginç onları biliyormuydun?"
Bun karşın benim cevabım gayet basitti ona döndüm ve "Evet onları ve bu eserleri yakından tanırım sonuç olarak bende aslında Albayrak klanındanım ve bunlardan önceki dört eseri çoktan aldım ve sıra bu ikisinde" Aniden yüzü düştü ve
"Her ne kadar ailene ait olsa da onları sana öylece veremem bu Hançerler yani bizim tarafımızdan belirlenen bir sınav yapman gereken şey: Liderin bu durumda bu ben oluyorum, belrlediği bir hançer ile bire bir dövüşüp kazanmalısın şu an içerisinde bulunduğumuz durum neticesinde benimle dövüşeceksin" dedi. Hiç beklemeden taş sutunlarla kaplı düz salonda "Gölge sisi" diye bir yetenek kullandı. Bir kaç saniye içerisinde odayı koyu tonlarda gri renkli bir sis kaplamaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JOKER
FantasiaSıradan bir genç olan ben... sıradan bir kaza... akıl almaz sonuçlar... (kendimden bir şeyler katım ismim gibi,geçmişimin küçük bir kısmı gibi. Karakter ile bağdaşmamı sağlasın diye) [- Alem: 1 -Parapisikoloji: 2 -Mutasyon: 3 -Seviye:6 -Tarika...