Bölüm 44: Hediye

241 27 12
                                    

(Kaan) "Düşündüğüm gibi. Sen bir Ejderha sın. Gerçi Ejder tarafın henüz uyanmamış ama olsun zamanla uyanacaktır."

(Kira) "Ne saçmalıyorsun sen?"

(Kaan) "Şu anda kaç elementin var biliyor mu sun?"

(Kira) "10 dediğin gibi."

(Kaan) "Hayır. 11 elemente sahipsin. Her yeşime silik silik gizli bir element daha yerleştirdim. Ejder elementi. Eğer onuda sahiplenebilir sen sende ejder sin demek olacaktı ve sen sahiplendin. Merak etme sana bu konuda yardım edeceğim. Ama önce sana bir hediye vermek istiyorum. (İşaret parmağını kızın alnına dayayıp) Bilgi Aktarımı." dedi.

(Kaan) "Bunlar en sevdiğim teknikler arasında.

Bilgi Aktarımı:

Gerekenler:Ejder elementi

Bilgi:Bu teknik temel ejder yetenekleri olan araştır ve tanımla yeteneklerini belirli bir alana uygular bunun üzerine bilgileri her han gibi bir yerden zihnime, zihnimden her han gibi bir yere, her han gibi iki farklı yere aktarabiliyor.

Aktifleştirme:Kullanıcı belirli bir hedef üzerine odaklanarak "bilgi aktarımı" demesi gerekmekte

Ek Bilgi:her han gibi bir yan etki veya bedeli bulunmamakta ama ilk seferde baş arısı yapar.

Kan Alevi:

Gerekenler: Ateş,Kan,Ruh elementleri

Bilgi:bu teknik Ateş,Kan ve Ruh elementlerini birleştirir aktive etmek için ismini söylemeye gerek duymaz.

Ek Bilgi: bu teknik seviyelere ayrılır.

1.Seviyesi:Eldeki on parmağı kaplar.

2.Seviyesi:Elleri kaplar.

3.Seviyesi:Kolları kaplar.

2. seviyeye geçmek için ya 100 insan kanı yada 10.000 hayvan kanı gerekir.

3.seviyeye geçmek için ya 300 insan kanı yada 30.000 hayvan kanı gerekir.

ayrıca kanı absorde edilen varlığın ruhsal gücüde alınır.

Yırtıcı Takibi:

Gerekenler: Ejder Elementi.

Bilgi: Bu teknik farklı parçalardan oluşur ve her parçasının kendine has bir etkisi bulunmakta.

1.Parça: Yırtıcı Takibi; Av Pençesi
Bilgil: Bu parça elleri adeta bir ejder yada yırtıcı hayvan pençesi gibi kullanmaya olanak sağlar.

2.Parça: Yırtıcı Takibi; Av Koşusu
Bilgi: Bu parça sizi bir çita dan daha çevik yapar.

3.Parça: Yırtıcı Takibi; Av İzi
Bilgi: Bu parça sizin görülmeyen izleri bile görmenizi, fark etmenizi sağlar. Ayrıca arzu edilirse bu parça aktifken termal ve ya gece görüşüne geçilebilir.

4.Parça: Yırtıcı Takibi; AV Sesi
Bilgi: Bu parça sizi seslere karşı bir yarasadan daha hassas yapar. Seslere karşı zaafınız olamaz fakat kolaylıkla bütün sesleri uyabilir hale gelirsiniz.

5.Parça: Yırtıcı Takibi; Av Kokusu
Bilgi: Bu parça sizi kokulara karşı aşırı hassas yapar.

6.Parça: Yırtıcı Takibi; Av Zamanı
Bilgi: Bütün parçaları bir arada kullanılmış halidir.

JOKERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin