Bölüm 48: Kaos Tahtına Kavuşma

258 27 6
                                    

(Kira) "Kaan Şu bitkilerden nasıl en iyi şekilde yararlanırız?"

(Kaan) "En mantıklısı bir süre kendi kendimizi gelişime verip odaklanalım. Zaten bir haftaya kadar 1 Yıldız aşamasının sonuna geliriz. 2. Yıldızın darboğazını kırmak için kullan. Sonrada kalanla Gelişimin için özümsersin."

Diye konuştular yolda Bellanın evine giderken. Eve vardıkları zaman Bella kütüphanesinde kitap okuyordu.
Kira ile birlikte döndüklerinin haberini verdikten sonra odalarına çekildiler. En son yedi gün önce dinlenmişlerdi. Bu gece güzelce dinlenip ertesi sabah duşlarını aldılar. Kaan kendi işlerini daha öğlen olmadan haleti. 
Öğleden sonrada akşama kadar Kira ile antrenman yaptılar. Akşam vakti ise ikisi de meditasyon yaptılar.
Bu böyle bir hafta devam etti.
Bir haftanın sonunda ikisi de 1 yıldız aşamanın sonuna geldiler. Birlikte Bellaya dışarıda işleri olduğunu söyleyip Kaan'ın evine gittiler. İkisi de kendilerine birer oda seçip kendi odalarına geçtiler.

Ardından keselerdeki otları simya ateşi ile öz sıvısına çevirdiler. Bir hafta boyunca yaptıkları öz sıvısını özümsediler. 
Bir hafta sonra 2 Yıldız Gümüş Aşamanın Yarım ustalığına ulaşmışlardı.

İkisi de inzivadan çıktılar.
Ve bahçede gölün yanında buluştular.

(Kaan) "Kendini nasıl hissediyorsun?"

(Kira) "Biraz açım."

(Kaan) "Biraz daha işim kaldı. Halleder etmez birlikte bir şeyler yemeye gideriz."

Dedikten sonra Kaan bir az durduktan sonra konuşmaya başladı.

(Kaan) "Kaosun Tahtı. Boyuttaki Kaosun kaynağı ve efendisi, yöneticisi ve güçlendiricisi Efendine gel."

Kaos tahtı yoktan yavaş yavaş oluşan kılıçların birleşimi ile ortaya çıktı.

Kaan bekletmeden tahta oturduğu zaman. Birden biri ortaya çıktı.

Saçları kırmızı idi fakat saçlarında kırmızının üstünde altın rengi saçları vardı. İlginç bir şekilde gözleri de o şekilde idi.
Teni bembeyazdı ve göz ve saçlarına uygun bir takım elbise giyiyordu adam.

(Kaan) "Kai?"

(Kai) "Evet benim. Sen kimsin?"

(Kaan) "Elmas Tanrıyım. Seni bir daha göreceğimi sanmıyordum. Ruhunu Joker yemişti"

(Joker) "Velt sadece boyut değil zamanda değiştirdik. Fakat sözde "Tanrı" lar dirilmez. Sadece senin bu bedene girmeden önce dirilmesini sağladığın... Erlik o hayatta." 

(Kai) "Auranız ve iç güdülerim sizi doğruluyor. Efendiye nasıl yardım edebilirim acaba?"

(Kaan) "Kaos. Bana daha çok Kaos lazım. Bu dünyada her şey kendi halinde bir düzene oturmuş fakat bana ve Kaos tahtına güç lazım. Bunun içinde Kaos tahtı lazım. Ayarlayabilir misin?"

(Kai) "Elbette efendim. Öyleyse ben önden gidiyorum. Bana ihtiyacınız olursa Kaos Tahtı aracılığıyla bana ulaşabilirsiniz."

(Kaan) "Senden büyük beklentilerim var Kai"

Kai geldiği gibi aniden ortadan kayboldu.

(Kaan) "Kira o bitkilerin olduğu keseler hala duruyor mu?"

(Kira) "evet ama içleri boş"

(Kaan) "Önemli değil. Keselerde güçlü bir enerji var. Onları göle at."

Kira ve Kaan sahip oldukları deri keseleri Göle attı. Kaan yüzüğünde kalan tahta kutuları da çıkartıp göle attı.

(Kira) "Bu şey çok fazla kaynak tüketiyor. Aslında ne bulsa tüketiyor."

JOKERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin