İYİ OKUMALAR DOSTLARIM BU ARADA ARTIK İSİMLERİ OKUNDUĞU GİBİ YAZACAĞIM
Bu bölüm reklamımı yapan ve kaliteli eserlerini okumaktan zevk aldığım Frey4415 e ithaf edilmiştir kaliteli eserleri nedeni ile. Bir bakmanızı şiddetle tavsiye ederim kalemi güçlüdür.
Kralaın ismi Kevın olağan bir tipi, kahve rengine çalan siyah saçlar, kahverengi gözleri, 1,79 gibi sıradan bir boy ama kibar, nazik ve misafirperver bir ruhu var eşi kraliçe Barbara ise mavi ve sürükleyici gözlere sahip, eşi gibi 1,79-78 boylarında, sarı saçlı, zayıf ama dolgun ama abartısız kararında vücutlu ve buradaki kraliyet soyundan gelen olduğunu belli eden hafif kibirli yapısının yanında kibar, zarif, asil ve bir o kadarda özgüvenli yapısıyla adeta odaya otoriter bakışları ile baskı ve kontrol salmış biri olsada sadece gezegen şovalyesi olan ilgi çekici bir kadın ayrıca tıpkı kocası gibi oda ailesini ve halkını tüm kalbi ile seviyordu. büyük prens burada değildi adayı gezerken öğrendiğime göre daha hızlı gelişmek ve gerekli konularda eğitim almak içim bir akedemiye gitmiş neyse çok önemli değil zaten. 16 yaşındaki prens Leonard lacivert ile ela arasındaki gözlere, kahfe rengi saçlara, çoğu erkeğin kıskanacağı ve istediği neredeyse her kadını elde edebilecek bir suratı var olmasına rağmen ruhunda kibir yokken kötülükse normal bir insandaki kadar ve 1,75 boya sahip. İkizi ve prenses Zena ise babasından daha siyah uzun saçlara, mavi gözlere, annesi gibi bir ruha ve onun gibi zayıf ama dolgun bir o kadarda kararında vücutlu, İkiziyle aynı boylu kararında yapılı kişiler. Bu aile adeta 'Altın Oran' ile özdeşleşmişlerdi
Ben onları incelerken kral bana doğrudan "Joker söyle bakalım krallığıma neden geldin?" dedi bende anın şaşkınlığı ile azımdaki lokma boğazıma kaçarak "Ne amacı? Bir amacım var ama senin tahminlerini dinlemek istiyorum Kral Kevın." dedim Kevın da istifini bozmadan "kötü bir amacın olduğunu sanmıyorum eğer öyle olsaydı bize dostça davranmak yerine saldırabilirdin casus olmadığın belli muhtemelen karakterin hiçbir onursuzluğa izin vermeyecek şekilde yetiştirilmisin bunu sadece seninle konuşarak anlıyabiliyorum, muhtemelen bir şey istiyeceksin ve yine muhtemelen buradaki her kezden daha güçlüsün ve gereksiz bir kıyımdan kaçınmak istiyorsun pekala ben bir Ay soylusuyum peki senin seviyen ne?"dedi ben şaşkınlıkla "Olsukça yerinde bir tahmin ve evet bir şey istiyorum sizin verdiğiniz ismi bilmesem bile ailem ona simya ilahının kitabı derdi. Atalarımdan kalma bir eserdir ve benim için oldukça değerlidir muhtemelen hazine deponuzda dır ve kimse bırakın açmayı dokunamıyor dur bile eğer onu teslim etmeyi kabull ederseniz enerjisini takip ederek onu bulabilirim. Anlıyacağınız üzere benim için manevi değeri olan ve işime yarayacak bir eser ama sizin için muhtemelen hiç bir işe yaramıyor olmalı ayrıca seviyem ise Ay Kralı." dedim odadaki isnisnasız herkez söylediklerime şaşırdı ve kral her şeyi boş verip bana "Varisim olmak ister misin?" dedi. Alt anlamı ise 'kızımla evlen ve bizi ayrıca krallığımı ileri taşı' olduğunu anlamamak için salak olmak gerekirdi. Bense ruhsuzca "Her ne kadar kızın güzel ve aşırı ilgi çekici olsa da açıkçası ilgilenmiyorum ne ben onu nede o beni tanımıyor ayrıca beni sevmiyeceğine eminim ama isterse onunla yakın arkadaşlar olabilirizne dersin Zena?" dedim o da aynı anda şaşkın ve utanmış bir şekilde "Tabiki arkadaş olmayı çok isterim ama tabi'ki senin içinde uygunsa" dedi bende ona tabesüm ederek şöyle dedim "Tabikide sorun değil sonuçta bunu sana ben önerdim (Kevın'a dönerek) asıl konuya dönelim kitabı vericekmisin?" dedim ciddi bir tonda Kral Kevın ise rahatça "Elbete vereceğim ama bana sana ait olduğunu kanıtlamalısın bunu kullanarak yapabilirsin ayrıca tarifine uygun bir kitab var hazine deposunun tam ortasında bizim için değerli bir eşya yemekten sonra mahsene ineriz ve kitabı alırsın." dedi. Yaklaşık olarak keyifli bir sohpet eşliğinde bir saat kadar yemek yedik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JOKER
FantasiSıradan bir genç olan ben... sıradan bir kaza... akıl almaz sonuçlar... (kendimden bir şeyler katım ismim gibi,geçmişimin küçük bir kısmı gibi. Karakter ile bağdaşmamı sağlasın diye) [- Alem: 1 -Parapisikoloji: 2 -Mutasyon: 3 -Seviye:6 -Tarika...