Bölüm 36: Elza Ve Jimi

380 34 18
                                    

Sonraki sabah ana karakterimiz  erkenden sevdiği kızın kapısının önüne geldi. Bellanın dersine daha zaman vardı. Mantıklı düşünmek gerekirse kızın uyanması için en azından daha yarım saati vardı. Yinede beklenmedik şekilde kapı açıldı ama kapıyı açan Bella değil onun oda arkadaşı idi.

(Kız) "Kime bakmıştınız?"

(Kaan) "Bellaya ama daha erken sanırım."

(Kız) "Evet açık konuşmak gerekirse şimdi kim bilir kaçıncı rüyasını görüyordur. Uyanması için en azından yarım saat var."

(Kaan) "Sorun değil bekleyebilirim"

(Kız) "Derslerin ne olacak?"

(Kaan) "Onlara ihtiyacım yok sadece zevk için okula gelmiştim. Şimdi derslerden daha ilginç bir şey buldum" {Yazar Notu: Arkadaşlar lütfen derslerinizi aksatmayın, buradaki karakter evrenin oluşumundan beri olan her şeye ulaşma şansı var}

(Kız) "Öyleyse içeri gel. Sen dün bellayı getiren çocuksun. Gök yüzünden tuhaf kanatlarınla inerken görmüştüm."

(Kaan) "O konuda umarım bu aramızda kalır."

(Kız) "Eğer onlara dokunmama izin verirsen olur."

Ana karakterimiz sessizce içeri girdi ve Anka kanatlarını çıkarttı. O da bella ile aynı tepkiyi vermişti.

(Kız) "Sıcak ve yumuşacık. Bu kanatlara dokunurken sanki kendimi sonsuz bir güvenlik çemberinde gibi hissediyorum. Bellayı da Kanatlarla etkiledin değil mi?"

(Kaan) "Haha... Yakalandım"

(Kız) "Güzel teknik açıkçası bu kanatlardan ve verdikleri histen etkilenmeyecek bir kız görmedim. Yinede Bellanın sadece bir çift kanatla da etkilemiş olamazsın. Kişiliğin de biraz etkili olmuştur eminim ki. Neyse benim çıkmam lazım. Evde sadece Bella ve sen kaldınız Bol şans kanatlı çocuk bu şansı bakalım nasıl kullanacaksın Hihihi..."

(Kaan) "Aklından tuhaf şeyler geçirme hiç bir şey yapmayacağım. Şey belki yanına yatabilirim aslında... Neyse sen geç kalacaksın. Kapıya kadar eşli edeyim" dedi ve zaten içerideki salondan hızla kapının yanına gitti. Bir anda kapıyı açınca eli havada kapıyı tıklatmaya hazırlanmış bir çocukla karşı karşıya geldi.

(Çocuk) "Kimsin sen? Bu evde ne işin var?"

(Kız) "Sakin ol Jimi açıklayabilirim."

(Jimi) "Seni dinliyorum Elza" Elza isimli kız birden Kaan'ın beline sarılıp konuşmaya başladı

(Elza) "O dün akşamki partnerimdi. Ve şunu söyleyebilirim ki müthişti sanki kanatları varmış gibi Kendimi bulutların üzerinde hissettim."


(Kaan) "Jimi bak bunlara inanma sana gerçekleri söyleyeceği..." derken Jimi adındaki çocuk Kaan'ın çenesine yumruğu geçirdi. Açıkçası Kaan hasar almamıştı ama doğrudan arkadaki duvara çakıldı.

(Jimi) "Seni adi orospu seni ve o adi pezevengi öldüreceğim"

Kaan içine girdiği duvardan çıkıp bu durumdan nasıl çıkacağını düşünmeye başladı. 

(Elza) "Sakin ol jimi sadece bir şakaydı. O çocuk Bellanın sevgilisi."

(Jimi) "Bende buna inandım değil mi! O kızın akademide Buzlar kraliçesi olarak çağrıldığını her kez bilir. Şimdi birden bire bir sevgilisi mi oldu Bana apaçık yalan söylüyorsun."

(Kaan) "Aslına bakarsan ben gerçekten Bellanın sevgilisiyim ki biraz açık konuşacağım eğer istersem yanındaki o kızdan  milyonlarca kat daha güzel kızları elde edebilirim neden durup dururken kıçı kırık bir akademideki basit bir kızla birlikte olayım ki?"

JOKERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin