Bölüm 34: Elmas Anka Tanrıçası

400 37 4
                                    

Kaan geri döndüğünde ana binanın içerisinde idi. Tabi bizim altılı ve Alisle birlikte yedili onu his ettikleri anda ana binaya doğru harekete geçtiler. 

Kaan kapıdan bahçeye çıktığı zaman büyük bir kalabalıkla karşılaştı. B,r gurup çember olmuş şekilde içerisinde iki gurubu barındırıyordu. "Bi rahat verin be... Nereye gitsem olayla karşılaşıyorum. Sanarsın ana karakterim, aslında ben sadece yaşamaya çalışan basit bir insanım." Diye mırıldanmadan edemedi.

Kaan her ne kadar durumdan yakınarak mırıldansa da olaya müdahale etmek için ilerledi. İnsanları ittire ittire ilerledi be en öne kadar geldi. Duruma göz attığı zaman yıpranmış giysili üç elf kızına her tarafından "Zenginim" diye bağıran kıyafetler giyen beş kadar gencin musallat olduğunu gördü. Kızlara daha dikkatli baktığı zaman bunlar dan birinin orman elfi diğerinin kara elf ve en sonuncu olarak ortada gurubun liderliğini almış kızın orman ve kara elflerin melezi olarak ortaya çıkan gölge elfi olduğunu fark etti. Görünüş olarak ikisinin ortasındalar ama iki ırkında gücüne sahipler. Oldukça nedirler ve elflerin içinde bile pek sevilmezlerdi.
Kaan çok beklemeden harekete geçme kararı aldı. Kızları her şekilde aşağılayıp ezmeye çalışıyorlardı aslında kızlar erkeklerden güçlüydü hatta çok güçlülerdi. Erkekler yer yüzü soylusu iken kızlar ay vikontu alemindeydi. İsteseler akademinin yarısını tek parmakları ile ezerlerdi fakat erkeklerde farklı bir güç vardı onlar zengin, soylu... filanlardı kızlarda da belli ki bunlar yoktu 

(Kaan) "Vay canına! Daha önce hiç elf görmemiştim." diye söze girerek öne çıktı. Hatta kimseyi umursamadan direkt olarak kızların yanına ilerledi. 

(Erkek gurubunun başındaki) "Hey sende kimsin?"

(erkek gurubundan 2) "Kıyafetlerine baksanıza! Kesin oda onlar gibi fakirin tekidir."

Kaan o anda kıyafetlerini kontrol etti gerçekten kıyafetleri yıpranmıştı hatta yer yer yırtılan kısımlar bile vardı. O sırada eli birden mavi bir alev ile kaplandı ve kendi omzuna dokundu. Mavi alevler oradan başlayarak bütün kıyafetine yayılıyordu geçtikleri yerse paketinden yeni çıkmış gibi yenileniyordu. göz ucu ile arkasındakilere bakarak

(Kaan) "Yanılıyorsun. Muhtemelen geldiğin galaksiyi tek seferde alacak kadar zenginim. Üstelik bu parayı sizin gibi şanslı doğarak değil çabalayarak kazandım gereksiz piçler. Bu gün iyi günümdeyim sayenizde bu üç LEYDİ ile tanıştım bu yüzden gidebilirsiniz.[Kızlara döndü ve öndeki gölge elfinin elini tutup biraz eğilerek öptükten sonra konuşmaya başladı] Güzel hanımlar benim ismim Joker. Bana siz güzel Leydilerin(Özelikle bastırarak leydi diyordu her seferinde etrafındakileri ezmak için) isimlerini bahşedebşilirmisiniz acaba?"

(Gölge elf) "Ben Gelena bu(Orman elfini göstererek) Olita ve buda(diğer yandaki kara elfi göstererek) Keila"

(Erkek gurubun Lideri) "Deli o**spu çocuğuna bak. Kimsin lansen? Benim kim olduğumu biliyor musun?"

(Kaan) "Bir piçin kim olduğunu neden merak edeyim ki? Cehennem Alevleri!"

Dedikten sonra elini erkek gurubuna savurdu ve hepsi mor-siyah alevler ile yanıp kül olmaya başladı. Aslında bu kullanması ağır bedelleri olan bir yetenek tabi eğer Kaan gibi Cehennem Lordu değilseniz.
Yinede Joker olarak bilinen Kaan diğer Cehennem Lordlarından oldukça ayrı bir kulvarda. Nede olsa iki cehennem birden yöneten tek kişi hatta bazı cehennemleri birden fazla kişi yönetiyor.
Kaan kalabalığı yada yaptıklarını düşünmüyordu her kezin önünde beş soyluyu öldürmek mi? Hiç sorun değil. İstese bütün evreni yok edecek bir savaş başlatırdı. 

Olayları iki kişi ilgi ile izliyordu. Biri Müdür dü ki kahkahaları da ona eşlik ediyordu, diğeri ise ana karakterimizin sevgili tanrıçasıydı vede oda gülümsüyordu. Bu gülümsemenin ardında ise "Sonunda bu kokuşmuş akademiye iyi birisi geldi" düşünceleri gizliydi.
Ana karakterimiz ise "Sanırım ister istemez artı puan aldım" diye düşünmeden edemedi ama aslında kıza yaranmak için değil sadece içinden geldiği için bu zor durumdaki kızlara yardım etmişti.

JOKERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin