Sabahın ilk ışıklarıyla beraber uyandım kendimi hala yorgun hissediyordum ama artık saat geç olmuştu duvarımda ki saate baktım saat 11.00'di ne kadar çok uyumuştum böyle çok oyalanmadan yataktan kalktım ve merdivenlerden aşağı indim annemi mutfakta görünce hemen yanına gittim.
"Günaydın anne."
"Günaydın kızım sonunda uyandın."
"Biraz geç kalkmış olabilirim ama napabilirim çok uykum vardı."diyerek güldüm.
"Bugün hazırlansan iyi olur çünkü evin her yerini temizleyeceğiz."dedi annem bir yandan domates doğrarken.
Bu bana bir şok yarattı bu ev çok büyüktü yani bu demek oluyor ki evi temizlemek hiç kolay olmayacak.Annem elime işleri verdi ilk önce kahvaltı hazırlayacaktık ondan sonra halıları toplayacağız ve parkeleri silecektik.Babam ise halıları tıklatmaya gönderecekti.Aslında daha çok işimiz vardı ama bugünlük bunları yapacaktık ev büyük olduğu için işinler çok uzun sürecekti.Kahvaltıyı hızlı bir şekilde hazırladık ben şimdiden sıkılmıştım.Ailecek kahvaltımızı yaptıktan sonra sofrayı toparlamaya başladım.Asıl iş şimdi başlıyordu halıları kaldıracaktık babam halı yıkamayı aradı.Bir kadın gördük bize doğru geldi hepimize tek tek selam verdi.
"Hoş geldiniz ben Nadia karşı komşunuzum."dedi.
"Hoş bulduk ben de Sinem.Bu eşim John,bu da kızım Maria."diye karşılık verdi annem.Nadia hanım yeni insanlarla tanışmayı çok seviyor heralde bizimle hemen tanıştı.
"Sanırım evi temizliyorsunuz ben size yardım edebilirim."dedi Nadia.
"Teşekkür ederim ama gerek yok."Annem bu teklifi reddetti ve işlere döndü.
Nadia hanım çok ısrar etmedi.Bizde annemle beraber işleri hızlıca bitirmeye koyulduk.Babam halılarla ilgelirken bizde evin parkeleriyle uğraşıyorduk.Nadia hanım yanımıza geldi ve bizi izledi ama o da boş durmadı,bize arada yardım etti.Annem yorulmasını istemiyordu ama yardımları annemin hoşuna gitti.Hep beraber anlaşarak bir bölümü temizlemeye başladık Nadia hanım ile annemin arası çok iyi olmuştu birbirleriyle çok iyi anlaşıyorlardı.Üç kişi olduğumuz için evi temizlemek fazla zaman almıyordu.Temizlik yaparken bir yandan şarkı söylüyorduk ve sohbet ediyorduk.Temizliğin bitimine yakın annem,Nadia hanıma teşekkür etti ve işleri bırakmasını istedi ama Nadia hanım yine de yardım etmek istiyordu kaldırdığımız eşyaları yerine koymaya başladı.Bizi şimdilik idare edecek küçük,temiz halıları serdik.Temizlik artık bitmişti bende bitmiştim gerçekten çok yorulmuştum saatlerce bir evi temizlemeye çalışıyorduk.Annem,Nadia hanıma çay verdi ve oturmasını rica enem.Bende yanlarına oturdum tekrar konuşmaya başladık.
"Yardımların için teşekkür ederim Nadia."dedi annem.
"Önemli değil.İnsanlara yardım etmeyi çok seviyorum."çok içten söylemişti Nadia hanım.
Aralarında güzel sohbet başladı birbirlerine kişisel sorular soruyorlar ve hiç çekinmeden yanıtlıyorlardı ben sadece onları izliyorum ve koltukta vücudumu dinlendiriyorum.Nadia hanımın 17 yaşında oğlu ve 13 yaşında kızı vardı.Annem de kendini ve beni tanıttı sohbet ettikleri esnada babam salona geldi ve Nadia hanımda seslendi:
"Çocuklarınız sizin gelmenizi istiyor."
Nadia hanım ayağa kalktı ve kapıya doğru yürüdü bizde ona eşlik ettik artık evine gidecekti.Birbirimizle tek tek vedalaştık.
"Müsait olduğunuz zaman evime gelebilirsiniz."dedi Nadia.
"Müsait olduğum zaman gelirim."Annem yine vedalaştı ve gitmesini bekledi.Herkes evin içine girdi ben de girecektim ama bir şey gözüme takıldı yolun ortasında saç tutamları gördüm sanki biri bir kızın saçları yolmuştu.Annem bana seslenince evin içine girdim fazla oyalanmamıştım.Babamı telefonda biri aradı bu okul müdürüydü babam okul müdürüyle kısa bir konuşmanın ardından telefonu kapattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lanetli Kasaba
ParanormalLanetli bir kızın kasabaya gelmesiyle kasabada paranormal olaylar oluyor.Bunu farkeden Maria White bu korkunç durumdan kendisini ve sevdiklerini korumaya çalışıyor ama bu biraz zor gibi. Maria White içinde saklı cesareti,gücü ve zekası ile lanetli...