Uyanmıştım.Ne yani bu bir rüyamıydı!?Alnımdan ter akıyordu,ellerim ve ayaklarım titriyordu,düzensiz bir şekilde nefes alıyordum.Titreyen ellerimi göğüsüme bastırdım kalbim yerinden fırlayacak gibi atıyordu yavaşça kafamı sağa çevirdim yanımda hala Alriis Ari oturuyordu ve bana bakıyordu.
"Heralde kabus gördün."dedi ve gülümsedi.
"Evet,öyle oldu."dedim.
Aynı rüyamdaki gibi sesi ve gülümsemesi vardı bu çok korkunçtu hırkamla alnımdaki teri sildim,çantamdan suyumu alıp yavaşça içmeye başladım nefes alış verişimi düzelttikten sonra kafamı ovuşturdum.Alriis rüyamda katildi ve herkesi öldürüyordu oysa daha yeni gelmişti nasıl rüyama girdiki.Bir dakika ben onun sesini hiç duymamıştım ki nasıl olurda rüyamda olduğu gibi sesi çıktı?
Bunları düşünürken zil çaldı.Herkes eşyalarını toplamaya başladı.Bende kendimi toparlayarak eşyaları çantama koydum.Kızlar çantalarını çoktan toplamış beni bekliyordu o sırada Alriis ile konuşmaya başladılar.
"Hoşgeldin Alriis.Ben Lisa bunlar arkadaşlarım Emma,Jessica,Mary ve Maria.Tanıştığımıza memnun olduk."Lisa olabildiğince kibar bir şekilde konuştu Alriis hepimize bakıp gülümsedi.
"Bende memnun oldum Lisa."diye sırıttı.Bu sırıtma hiç samimi değildi ve bu beni çok rahatsız ediyordu ayrıca onunla tanıştığıma hiç memnun olmamıştım.
"Nereden geliyorsun Alriis?"dedi Emma.
"Eski bir yatılı okulda kalıyordum.Orası gerçekten çok güzeldi,çok eğleniyordum ve kendimi güçlü hissediyordum ama uzun süre kalmadım orada işim bittince kendime daha eğlenebileceğim bir yer aradım ve bu kasabayı buldum.Bu kasaba eski yatılı okulumdan çok daha güzel."dedi ve sustu.
Çok gizemli konuşmuştu onu bu kadar eğlendiren ve güçlendiren her neyse daha fazlasını istiyordu.Ayağa kalkmıştı artık eve gidecekti ama o rüyamda gördüğüm şeyler gerçek mi merak ediyorum.Bende ayağa kalktım ve ve ona seslendim.
"Alriis gözlerine bakabilir miyim çok güzele benziyorda."dedim.Yalan söyleyerekten onu durdurdum çünkü rüyamda o kızın gözünün içinde sanki biri benden yardım istiyordu.
Alriis gözlerimin içine bakmaya başladı bende onunkine bakmaya başladım.Gözüne dikkatlice bakıyordum ama sanki biri vardı.Daha dikkatli bakmaya başladım gözü koyu renkliydi pek gözükmüyordu ve bir anda kendimi çok kötü hissettim.Üşümüştüm,kalbimde inanılmaz bir acı,vücudumda garip hisler vardı sanki biri bana dokunuyordu.Kendimi zorlayarak biraz daha baktım ama bu hislere daha fazla dayanamadım ve ona bakmayı bıraktım.Ona bakmayı bırakmamla vücudumdaki acılar gitti ve kalbimdeki acı azalmıştı.
"Senin gözlerinde huzur hissettim,sakinlik ve iyilik..."dedi Alriis.İlk defa sırıtmamıştı sanki bu his onu rahatsız etmiş gibiydi.Bende onun gözlerine bakınca sanki bir felaket görmüştüm bu da beni çok rahatsız etmişti ama en garip olan şey ona baktığımda acı hissetmemdi.
"Hadi kızlar gidelim."dedi Lisa ve kolumdan tutarak beni sınıftan çıkardı.Kızlarda arkamızdan koşarak geldi.Lisa benim kötü olduğumu anladı ve beni sıkıca kendine sardı.Anlaşılan bugün eve tek gitmeyecektim.
1 Hafta Sonra
1 hafta geçmişti ve hayatım çok normal geçiyordu,Alriis'te de öyle garip bir harekette yoktu yani tamamen sıradan geçiyordu.Okula gitmek için hazırlanıyordum altıma koyu mavi dizi yırtık bir pantalon,üstümede beyaz gömlek onun üstünede kırmızı yarım kollu bir tişört giydim kol saatimide taktım ve hızlı bir şekilde dişlerimi fırçaladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lanetli Kasaba
ParanormalLanetli bir kızın kasabaya gelmesiyle kasabada paranormal olaylar oluyor.Bunu farkeden Maria White bu korkunç durumdan kendisini ve sevdiklerini korumaya çalışıyor ama bu biraz zor gibi. Maria White içinde saklı cesareti,gücü ve zekası ile lanetli...