Sabah olmuştu alarm çalıyordu ayağa kalktım ve banyoya gittim dişlerimi fırçaladım annem yanıma gelmişti
"Okulun ilk günü heyecanlı mısın?"dedi gülümseyerek.
"Ehh biraz."dedim.
Dünkü olayın şokunu hala atlatamamıştım.Neyse odama girdim ve altıma siyah pantalon,üstümede beyaz üzerinde de siyah yazılı olan bir sweet giydim ve siyah kolyemide taktım.Kahvaltımı da yapmıştım sonra annemin yanına gittim ve ona sarıldım.
"Söylediğin gibi güzel geçecek."dedim.
Annem de gülümseyerek benimle kapıya kadar eşlik etti.
"Allah'a emanet ol canım."dedi.Gülümsedim ve evden çıktım.
Okula doğru gidiyordum çok heyecanlanmıştım ve okula varmıştım. Okul sandığımdan çok büyükmüş ders başlamış olacak ki okul bomboştu off okulun ilk gününde de nasıl geç kalmayı beceriyom ki ?
Okulu gezmeye başladım ve müdürün odasını aramaya başladım yok bulamıyordum ne kadar büyük bir okuldu bu Allah'ım.Bir an önce bulmayı ant içmiştim ve en sonunda bulmuştumm.Hemen odaya koştum kapıyı tıklattım ve içeri girimiştim.Odanın içi çok modern di ve müdür bana bakmıştı
"Okulumuza Hoşgeldiniz Maria White."
"Hoş buldum efendim biraz geç kaldım kusura bakmayın sınıfım neresidir acaba söyler misiniz?"dedim.
"Söylerim tabiki de ama ilk önce şu kâğıdı al bu okulumuzun neyin nerde olduğunu gösteriyor okulun içinde sınıfımı bulmadım diye söylenme sakın."diye güldü.
Bende gülmüştüm okul cidden çok büyük ve kalabalıktı.Kâğıdı aldım ve çantama koydum.
"Bak kızım okulda yeni olduğun için seninle biraz uğraşabilirler bu duruma maruz kaldığın zaman bana danış sana yardım ederim." dedi gülümseyerek.İnşallah bu durumdan dolayı müdüre gitmem.Okulun ilk gününün güzel geçmesi benim için çok önemliydi.
"Maria bizim okullarda genellikle karma olmaz haberin olsun."dedi ve ardından;
"Maria White senin sınıfın 11-B kızım, sınıfına gidebilirsin."
"Peki efendim iyi günler."
"Sizede iyi günler Maria White."
Sınıfıma hızla koşuyordum ve kâğıda da bakmıştım sınıfımı bulmuştum çok heyecanlanmıştım kapıyı tıklatıp sınıfa girmiştim.Sınıfta ki herkes bana bakıyordu,biraz utanmıştım ama olsun bişey olmaz.
"Maria White sen olmalısın heralde."dedi hoca.Bende olumlu anlamda başımı sallamıştım.
"Hoşgeldin okulumuza şimdilik boş bir sıraya otur."dedi.
Etrafıma baktım boş bir sıra var mı diye ama bir de ne göreyim o bakkalda çarpıştığım uzun boylu,dik siyah saçlı,koyu gözlü çocuğu görmüştüm o da en az benim kadar şaşırmış olmalıydı ki bakışları her şeyi anlatıyordu ve nihayet bende bir tane boş sıraya oturmuştum.Ders başlamıştı ve önümde oturan bir çocuk arkasına döndü ve benle konuşmaya başladı.
"Selam ben Jack.Sen de Maria olmalısın tanıştığımıza memnun oldum."dedi.
"Bende memnun oldum Jack."dedim gülümseyerek.
Zil çalmıştı ve sınıftaki bazı kişiler benim yanıma gelmişti.
"Hoşgeldin Maria White,ben Lisa Penn."dedi kısa saçlı,dalgalı ve kahve saçlı bir kız.
"Hoşbuldum"dedim.
"Ben Mary Allen"
"Bende Emma Butler."
"Bende Jessica Cook."
"Memnun oldum Lisa,Mary,Emma ve Jessica."dedim gülerek.
Dördüde aynı anda "Bende!"dedi.
Hepimiz güldük ve yanıma bazı kişiler geldi onlarlada tanışmıştım ve sınıfta olan herkesle konuşmuştum böylelikle sınıfımda ki kişilerle tanışmıştım.
***
Sıram da öylece oturuyordum ki biri yanıma oturdu kafamı çevirdiğimde o çocuğu görmüştüm.Çok yakışıklı yaa."Selam,seninle ilk karşılmamız değildi."dedi gülümseyerek.Bende gülmüştüm.
"Haklısın ilk defa karşılaşmamıştık."dedim gülerek.
"Ben Edward Powell."dedi.
"Bende Maria White,tanıştığıma memnun oldum Edward Powell."dedim.
"Bende memnun oldum Maria White."dedi gülerek.
Çok cool,yakışıklı ve güçlüydü hele o koyu gözleriyle bana bakmasına ne demeli...
Çok tatlı bir çocuktu ama ben aşık olmayacağım sonra da platonik aşık oluyorum ya..
***
Okul çok sıradan geçiyordu ve canım acayip sıkılmıştı bide zaten dünkü olay yüzünden uyuyamamıştım yani anlıyacağınız bugün benim için çok kötü geçiyordu.Yanıma Lisa gelmişti."Gel dışarı çıkalım okulu gösteriyim ve arkadaşlarımla tanıştırıyım ne dersin?"dedi gülümseyerek.
"Olur zaten canım çok sıkılıyordu."dedim.
Lisa ile beraber okulun neredeyse her yerini gezmiştik ve onun arkadaşlarıyla tanışmıştım.Lisa ile beraber kızların yanına gitmiştik.
Birbirimize selam verdikten sonra konuşmaya başladık.
"Çok iyi birisine benziyorsun Maria."dedi Jessica
"Saçların çok uzunmuş bunları bakımı zordur heralde."diye gülende Mary'di.
"Kasabayı beğendiğine çok sevindim seninle çok iyi anlaşabiliriz."diye de Emma gülümsedi.
Biraz zaman geçtikten sonra sessizlik hakim olmuştu ve bu sessizliği ben bozmuştum.
"Çok iyi arkadaşsınız heralde, birbirinize çok samimi davranıyorsunuz"dedim gülümseyerek.
"Biz çocukluktan beri arkadaşız."dedi Lisa gülümseyerek.
Vayy be keşke benimde böyle uzun bir arkadaşlığım olsa.Çok güzel sohbetler ediyorduk zil çalmıştı üzülmüştüm doğrusu çok eğleniyordum sohbetleri gerçekten güzeldi.Lisa'nın arkadaşlarıyla güzel bir gün geçirmiştik ve sonunda okul bitmişti herkes eve gidiyordu.
"Günün nasıl geçti canım?"dedi annem bulaşıkları yıkarken.
"Ilk başlarda sıkıcıydı ama sonra mükemmel geçti."dedim.
"Yeni arkadaşların oldu mu ?"dedi
"Evet çok iyi bir kızlar."demiştim ardından da odama çıkmıştım yarını bekleyecektim bugün mükemmel geçti ya şuan çok mutluyum hem Edward vardı hem de kızlar çok mutluyum çok...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lanetli Kasaba
ParanormalLanetli bir kızın kasabaya gelmesiyle kasabada paranormal olaylar oluyor.Bunu farkeden Maria White bu korkunç durumdan kendisini ve sevdiklerini korumaya çalışıyor ama bu biraz zor gibi. Maria White içinde saklı cesareti,gücü ve zekası ile lanetli...