Eve varmıştım bahçede annemi ve kızları gördüm ama yanlarında bizim komşularımız vardı.Annem çok endişeli duruyordu belli ki benim için endişelenmişti.
"Anne."dedim.
Annem hızla kafasını çevirip yanıma geldi çok sinirliydi ama bu benim umrumda bile değil.
"Nerdesin Maria heryerde seni aradım!"diye bağırdı annem.
"Dur Sinem sakin ol çocuk bunlar olur böyle şeyler."diyen komşumuz Nadia'dı.
"Nasıl sakin olabilirim Nadia şuna bak.Geç içeri Maria."dedi annem bende yavaşça eve girdim kızlarda hemen arkamdan girmişti.
"Maria nereye gittin hepimiz çok endişelendik."dedi Jessica.
"Aynen ya neredeydin kızım?"dedi Mary.
"Benim nereye gittiğimi bu kadar merak ediyorsanız gidelim hadi."dedim.
"Sana noldu Maria çok değişik davranıyorsun."dedi Emma.
"Bir şeyim yok."
"Ama benim ne yaşadığımı görmek isterseniz eğer ne yapıp edip dışarı çıkmamı sağlayacaksınız."dedim ardından.
"Hmm... iyi tamam biz bir şeyler yaparız.Emma sen süper yalancısın uydur bir şeyler."dedi Lisa hafiften gülmüştüm 'Emma sen süper yalancısın uydur bir şeyler.' nedir Allah'ım.
"O iş bende kızım sen takma kafana."dedi Emma'da.
"Kızlar bayan White geliyor."dedi Jessica.
"Maria..."dedi annem ve Emma araya girdi.
"Bayan White okulumuz 'hayvanlar dernek başkanı' şey..."dedi ve yarıda kaldı.
"Şey işte onlar adına okulumuz destek verecek bizde bunun üyesiyiz ve Maria gelecek ve şey biz evet biz bu arkadaşlarımıza yardım edeceğiz bu yüzden gitmemiz gerek."dedi.Bu nasıl bir yalan kısacası okula gitmemiz gerek dese daha mantıklıydı.
"Olmaz."dedi annem.
"Ama efendim Maria hayvanları çok sever."dedi Emma.
"Birincisi Maria hayvanları sevmez."dedi annem.
"Anne saçmalama niye sevmiyim."dedim ben tabikide severim sadece böceklerden korkarım o kadar.
"Bakın biliyorsunuz ki Maria okulda yeni bir kız bu okulun çok katı kuralları vardır ve bizim gitmemiz lazım acil."dedi Emma.
"Olmaz diyorum Emma anla beni."
"Ama efendim..."
Saatlerce Emma ile annem tartıştı.Emma'da nasıl bir kız o ne güzel,saçma yalanlar ben bile ikna oldum.Annem sinirlendi ve hepimizi evden kovdu.
"Gidin ama 2 saat sonra gelirsiniz o kadar."dedi.
"Merak etmeyin bayan White."dedi Emma ve hızla evden uzaklaştı bizde onu takip ettik.
"Emma başım şişti bir susmadın."dedi Lisa gülerek.
"Napayim izin vermiyordu bende bunu yapayim dedim."dedi ve hepimiz güldük.
"Kızlar tamam bu kadar güldüğümüz yeter size göstermem gereken bir yer var ama ilk önce bir yere gideceğiz tamam mı?"dedim hepsi sustu ve başını salladı.
"Ee Maria biz şimdi korkunç bir yere mi gideceğiz?"dedi Jessica ürkek bir sesle.
"Evet."dedim.
"Maria biz niye pastaneye geldik ki?"dedi Mary.
"İçeri girin kızlar."dedim.
Monica teyze rafları düzenliyordu ve bizi görünce işini yarıda bıraktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lanetli Kasaba
ParanormalLanetli bir kızın kasabaya gelmesiyle kasabada paranormal olaylar oluyor.Bunu farkeden Maria White bu korkunç durumdan kendisini ve sevdiklerini korumaya çalışıyor ama bu biraz zor gibi. Maria White içinde saklı cesareti,gücü ve zekası ile lanetli...