4.Sayfa

106 39 5
                                    

Birinin beni dürtmesiyle ayağa kalkmıştım bu kişi de annemdi.Annem 1 haftaya yakın izinliydi ama bugün onun son izinli günüydü.

"Hadi kalk da üstünü giyin ve kahvaltını yap."dedi.

"Anne karnım hiç aç değil yemek yemesem olmaz mı ?"dedim.

"Aç karınla ders mi dinlenir hadi yemeğe."dedi ve odadan çıktı, annem inat ettiyse yemek zorundaydım.

Üstüme kırmızı beyaz desenli kazak,altıma ise siyah pantalon giydim ve kahvaltımı yapıp siyah botlarımı giydim sonra evden çıkmıştım.Lisa beni arıyordu dün ben ona numaramı vermiştim ve aramayı kabul etmiştim.

"Günaydın Maria nerdesin kızlarla biz okuldayız."dedi.

"Günaydın sanada birazdan gelirim yoldayım şuan."dedim.

"Tamam acele et birazdan ders başlayacak."

"Elimden geldiğince acele etmeye çalışıyom zaten."dedim gülerek o da karşılık vermişti.

"İyi o zaman okulda görüşürüz."dedi gülerek ve aramayı sonlandırmıştı.

En sonunda okula gelmiştim ve kızların yanına gitmiştim.

"Maria bizim sınıfa yeni bir kız gelecekmiş haberin var mıydı ?"dedi Jessica.

"Gerçekten mi?Benim haberim yoktu. Ee nasıl biriymiş,bilen var mıymış ?"dedim.

"Evet Edward'la önceden tanışan  biriymiş."dedi Emma.

"Ne?!"dedim şaşkınlıkla.

"Niye bu kadar şaşırdın ki?"dedi Mary sırıtarak ve devam etti "Yoksa ondan hoşlandın mı ooo."dedi.Ya bu nerden çıķtı ki şimdi ??

"H-hayır beni yanlış anladın."dedim ve yanaklarım kızardı.Bir tek sırıtan Mary değil bütün kızlar sırıtıyordu.

"Maria ondan hoşlanman çok normal, çok yakışıklı biri bu doğru ama o sana zor bakar yani okulun bütün kızları   onun peşinde ve Edward öyle aşk meraklısı biri değil yani biraz rahat,yalnız takılan,cool tipli biri bu yüzden biraz zor sevgili olursunuz."dedi Mary'de.

Ama haklıydıda ondan gerçekten hoşlanmıştım yeni tanışıyorum onla ama çok iyi birisine benziyordu.

"Off keşke o da benden hoşlansa."dedim biraz üzülmüştüm ama Mary'nin dediği gibi o bana zor bakar...

                             ***
Kızlarla sohbetimiz bitmişti ve Sınıfa çıkmıştık.Sınıfa girdiğımizde 3 gıcık kız  görmüştük.

"Maria White sen olmalısın heralde."diye büyük bir kahkaha attı.

"Evet benim nolmuş?"dedim.

"Sen yenisin dur ben sana kendimden bahsedeyim.Ben Kate Milly bu okulun popüler kızlarından sayılırım herkes benden korkar haberin olsun canım ve bu iki kız da benim arkadaşım oluyor Hettie ve Betty onlardan da kork derim yoksa seni çok üzerler."dedi Kate.

O kadar gıcık olmuştum ki:

"Sen neyine güveniyonda bu cümleleri kuruyon!?"diye bağırdım.Lisa beni kendisine çekti ve kulağıma fısıldamaya başladı

"Maria sen onları aldırma hem onlar bizden daha güçlü bir şey deme boşver."dedi Lisa.Bu kızlardan neden bu kadar korkuyorlardı ki?

"Sana kim olduğumu gösterirsem eğer bir yerin kırık çıkar haberin olsun! " Diye bağırdı Kate.

"Boşver Kate bizi bu kadar merak ediyorsa tanıtalım o zaman kendimizi."dedi Betty.

Bana yaklaştı ve elini havaya kaldırdı tam bana vuracakken biri onun elini tuttu.O kişi de Edward'dı.

"Ona dokunmanı istemem."dedi Edward.

Bütün sınıf şaşkınlıkla Edward'a bakıyordu neden acaba?

Kate,Betty ve Hettie hızla uzaklaştı ve sınıftan çıkmıştı.Edward da bana yaklaşarak.

"İyi misin?"diye sordu gülümseyerek.

"E-evet."diyebilmiştim sadece.

Of neden kekliyordum ki ya.Neyse sonra sınıfa öğretmenimiz ve yeni kız Alriis Ari gelmişti.Ama 1dk bu kız bana el sallıyan kıza az çok benziyordu.Hoca konuşmaya başlamıştı

"Evet arkadaşlar sınıfımıza yeni biri daha geldi adı Alriis Ari."

Kız çok garipti yani bakışları bile insanı üşütüyordu.Yanıma oturmuştu çünkü yanımda kimse oturmuyordu.Saçları hep önündeydi yüzüsüne bakamıyordum bile.

"Selam ben Maria White."dedim.

Kız sadece yavaşça başını çevirdi ve olumlu anlamda kafasını sallamıştı.Onun gözlerine bakınca bir anda çok korkmuştum sanki gözlerinin içinde birileri varmış gibiydi ve sanki acılar içinde yardım istiyordu.Neyse ya ne saçmalıyordum ki ben?

Ders devam ediyordu ama bir şey olmuştu kız yanıma oturduğundan beri
ısınamamıştım oysa ki sınıf sıcaktı bunu anlayabiliyordum.Ya nedensizce derse odaklanamamıştım kız sanki o balkonda gördüğüm kız gibiydi ölü gibiydi ya da ruh gibi bu beni çok rahatsız ediyordu özelliklede nefes alıp verişi oldukça garipti bu kızdan uzaklaşmak istiyordum ama daha dersin bitmesine 20dk vardı ve ben artık dayanamıyordum.En iyisi onla konuşayim belki ben yanlış anlamıştım.Cesaretimi topladım ve ona senslendim

"Alriis."demiştim.

Her zamanki gibi kafasını yavaşça çevirmişti ve kafasını yamultmuştu.Çok korkunç bir bakış attı ve

"Evet."demişti.

Sesi çok cılız geliyordu. Bir anda sınıf sesiz olmuştu korkmuştum etrafıma baktım en arka köşede oturuyordum herkesin ağzı kıpırdıyordu ama ben duyamıyordum konuşmaya çalıştım ama beceremedim çünkü sanki biri boğazıma acı bir şey sürmüştü kıza baktım ve ağzından kan akmaya ve el sallamaya başlamıştı

"Selam Maria.Bu kasabayı çok sevdim hepinizin ruhunu yavaş yavaş ele geçireceğim ve herkesi öldürüceğim."diyordu Alriis.

Hızla ayağa kalktım ve koştum hala sesim çıkmıyordu kafamı çevirdiğimde ordaydı kapının önündeydi sınıftaki herkesi öldürmüştü Edward'ı bile ve elinde kanlı bir bıçak vardı ve ağzından kan akıyordu,el sallıyordu.

"Benden korkma canını çok yakmıyacağım."diye büyük bir kahkaha attı bende var gücümle koşmuştum.
Kaçmak istedim ama bir de ne göreyim yerlerde bir sürü kanlı ceset vardı.Alriis bana bakıp:

"Bunlar da benim eserim nasıl olmuş?"dedi gülümseyerek ve tekrardan

"Sıra sende Maria White!" diye bağırdı ve bıçakla üstüme koştu...

Lanetli KasabaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin