12.Sayfa

71 22 8
                                    

"Maria iyi misin?"Omuzuma elini attı ve meraklı gözle bana baktı Mary.

"Kızlar sizin bilmediğiniz şeyler var."

"Bizim bilmediğimiz şeyler de neymiş?"dedi Emma'da.

"Vay vay ezikler sizin burda ne işiniz var?"Uzaktan gelip yüksek sesle gülmeye başladı Kate.

"Kate gider misin?"dedi Mary öfkeyle.

"Sanane kızım istediğim yerde olurum sen ne zamandan beri benle böyle konuşur oldun?"

"Kate lütfen mezarlıktayız yapma."dedi Lisa'da.

"Ayy kıyamam sen ağladın mı?"diye güldü.Bir insan bu kadar yüzsüz olamaz zaten mezarlığa gelme sebebi Edward ile daha yakın olmasıydı sahte göz yaşlarıyla Edward'a sarılıp duruyordu mezar boyunca onları izledim bu kız şeytanın tekiydi.

Tiksinmiş bir şekilde bize bakarak"Aman bu aptallarda burada napıyor?"dedi Hettie birden ortaya çıkarak.

"Ezik grubuna bak ha ha ha."dedi Betty birden.

"Ya karışmayın bize biz size ne yaptık ki?"dedi Jessica.

"Sanane canımız sıkıldı,sizinle uğraşmak baya eğlenceli."Bu hareketler hiç hoşuma gitmiyordu Kate ve arkadaşları bu sözleriyle kendini üstün sanıyorlar.

"Ya tamam uğraştın şimdi git."dedi Jessica.

"Ayy bıraksak ağlayacak bebeğe bak."diye güldü Betty diğer ikiside güldü.

"Lan kızıl kafa bakıyorum sustun sende konuşta görek."Hettie alaylı ses tonuyla Emma'ya laf attı.

"Aman ezikler bide yetmiyormuş gibi şu aptal sarışın kızıda yanına almışlar ne komik."diye güldü Kate.Zaten şok içerisindeydim bir de bu aptallar gelmişti.Sabrım zaten taşmıştı o konuşmaları yüzünden bide aptal sarışın dedi ya beni yiyorsa tutun.

"Yeter lan 3 sürtük gelmiş burda boş boş konuşuyor hayırdır size kızım götünüz mü kaltı bak o havanızı söndürün yemin ederim sizin ağzınıza s*çarım kimse arkadaşlarımla böyle konuşamaz!"

Sesim çok çıkmıştı hayatımda ilk defa birisine bu kadar yüksek sesle bağırmıştım.Herkes bize bakmaya başladı Kate nefretle bana bakmaya başladı insanlar olduğu için bana bağıramıyordu.Herkes bize uzun süre baktıktan sonra uzaklaşmaya başladılar.Kate kimse olmadığını fark edince üzerime yürüdü.

"Anlaşılan sen bizden dayak istiyorsun."Kate bana saldıracakken birden birisinin sesi geldi.

"Noluyor kızlar zaten ailenin acısı büyük birde sizin kavganızı mı çekeceğiz hadi yürüyün."Adam gitmemiz için yanımıza geldi.Kate ve arkadaşları başka yöne gitti bizde başka yöne gittik kavga fazla uzamamıştı.Parka gittik ve bankların üzerine oturduk.Emma birden gülmeye başladı.

"Senin içinden bir canavar çıktı Maria."

"Evet,biraz öyle oldu ama hak ediyorlardı."

"Maria bak bu kadar diklenme boşver takma onları, zaten bizden güçlüler."dedi Lisa.Garipsemiştim ne demek bizden güçlüler biz birlikte olursak daha güçlü olurduk.

"Sizi anlamıyorum bu 3 aptal kız sizinle uğraşıyor ve siz onlara cevap bile verirken korkuyorsunuz."

"Onlar tam bir bela uğraşmaya gelmez."dedi Jessica.

"Hıh onlar bela ise ben felaketimdir o zaman."diye sırıttım ve ekledim:
"Onlar beni tanıyınca asıl belayı tadacaklar."

Gecenin karanlığında ufak lambalarla aydınlatılan parkta oturuyorduk düşünceler içinde o kızı yani Linda'yı düşünüyordum.Linda ölmedi o kıza bir şey olmuştu içine cin mi girdi,büyülenmiş mi yoksa biri onu kaçırdı mı bilmiyorum ama Linda yaşıyordu.Aklıma bir şey geldi içim ürperdi Linda o bahçemde ölen kız yaşıyorsa eğer Linda'nın mezarının içinde yatan kimdi?

Lanetli KasabaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin