5.Vraak nemen?

351 21 0
                                    

pov. Majed Ben Salah

"Ik ben Majed Ben salah"zei ik op de nadruk op Ben salah. Ik zag al die jongens en hoeren in de loung me aankijken. De jongens die net zooo cool deden zijn plots zo bang. "Het spijt ons" zei ze in koor en liepen weg. Beter voor hun leven dacht ik lachend
Oooo sorry ik ben me vergeten te voorstellen Ik ben dus Majed Ben Salah en om het simpel te houden ik ben een drugsdealer ja je hoort het goed, en je zou me ook een fuckboy kunnen noemen. Ik ben natuurijk wel een paar keer opgepakt door de politie maar als je een lief groot broer hebt die een top advocaat is en nooit een zaak heeft verloren dan kom je er amper na 5minuten weer uit. Je denkt nu zeker van hoezo ben je een drugsdealer en je broer een top advocaat. Na de dood van mijn vader ben ik het slechte pad opgegaan. Het is vandaag precies 2 jaar dat mijn vader en mijn schoonzus (de vrouw van de advocaat) overleden. ik ben er nog steeds kapot van. Moehim ik ben nu onderweg naar huis normaal gezien ga ik pas rond 5/6 uur smorgens terug naar huis. Maar vandaag komt bijna heel mijn familie en ik moest van mijn moeder erbij zijn anders was ik simpel gezegd dood. En alzeker met haar gevaarlijke marokkaanse slippers. Thuis aangekomen was bijna iedereen aan het huilen. Zelfs mijn tweelingzus dunia was aan het huilen. Het deed me echt pijn om haar zo te zien alsof mij hart in 1000 stukken viel. Ik liep naar haar toe om haar te troosten.Ik fluisterde lieve woordjes in haar oren en trok haar dan in een knuffel. Dat doe ik altijd wanneer het minder goed met haar gaat. Na een paar minuten dat ik met dunia had gekletst ging de deurbel, ik stond op en deed de deur open "hamoe majed" riep Waïl vrolijk. "Kijk wie we hier hebben, ons kleine superheld"zei ik terwijl ik hem optil. ik gaf mijn broer Luäy een knuffel en gingen dan naar binnen. Er waren zoveel vrouwen in de salon niet normaal en zoals gewoonlijk begon mijn tante samira met die zelfde vraag "En wanneer ga jij of je broer Luäy trouwen en is er iemand in jullie leven ". Ik weet niet waarom maar ik moest aan die meisje van in het restaurant denken ze leek me echt anders niet zoals die hoeren en sleten. Ik bedoel het niet zoals in de liefde ofzo maar je kon in haar ogen zien dat ze veel had meegemaakt meskiena. "Nee"antwoordt ik kort op de vraag van mijn tante. En Luäy deed hetzelfde.
Na een half uur ongeveer viel Waïl in slaap. Ik stond op en til Waïl naar mijn bed zodat hij daar verder kan slapen. Mijn broer Luäy woont op zichzelf maar vandaag bleef hij bij ons logeren. Ieder meisje die daar zat probeerde mijn aandacht te trekken maar ik gaf ze simpel weg geen kans.Na zo'n ongeveer 1uur en een half is ons huis eindelijk leeg. mijn moeder(fadila) en mijn tweelingzus ruimden alles op terwijl ik naar boven ging en een douch nam. echt heerlijk!! ik ging uit de badkamer en kleed me snel om in een marokkaanse trainingspak en ging in mijn bed liggen. Waïl is met Luäy in de bezoekerskamer gaan slapen. Terwijl ik mijn insta,snapchat,wattsap enz. chek kreeg ik een bericht binnen. ik keek wie die bericht stuurde maar het was anoniem en op die bericht stond "Majed Ben Salah ik kom bijna terug om een zoere vraak te nemen". Wie zou dat kunnen zijn.
denkend aan die bericht viel ik in slaap.

----------------------------------------------
hey lieve lezers een nieuwe deel
En wat vind je van die bericht?
En wie zou lamia haar mektab zijn?
benieuwd wacht dan op de volgende delen. vergeet niet te stemmen en te reageren
xoxo
nour🤩

Lamia?! *voltooid*Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu