13.feestje

274 16 0
                                    

pov. Lamia
"Nou we gaan het op een volwasenen-manier oplossen" zei ik tegen hem. "Hmm, dus jij doet alsof je het bent vergeten" vroeg hij. "NEEN"riep ik soort van. Een paar mensen keken ons aan. Waardoor ik zei:"kom laat ons terug bij hen zitten voordat ze echt iets vermoeden". "Is er iets te vermoeden?" vroeg hij. Ik moest blozen🤗. Waardoor hij zei:"u bent schattig als je bloost, Je vriendje heeft echt geluk met u"zei hij. "Ik heb geen vrindje"zei ik dan ik kon zo zien dat hij blij is? "Ik ga nooit iets van jongens begrijpen" dacht ik ineens. We keken in elkaars ogen."Hoe gaan we dan praten?"vroeg hij om het stilte te verbreken. 
"Èh je kan nog steeds sms'jes sturen" zei ik met een déh fase. "Oo ja, kom laat ons gaan"zei hij. We liepen terug en ik zag Dunia en Majed ons met een glimlach aankijken. Ik ging naast Halti fadila(moeder van Majed enz.) zitten.En ik kreeg direct een sms'je van Luäy.
Luäy:wat gaan we doen🙄
Lamia:weet ik veel😐
"IK WEET HET!" riep hij zo heyek hard. Zijn moeder zei:"wat weet je?".
Lamia:😱😱🤫🤫
"Oooo nee gewoon, ik had gisteren een zaak binnen gekregen en ik weet nu wie de moordenaar is"loog hij tegen zijn moeder.
Lamia: goed verzonnen 😂🤣
Lamia: heb je een idee
Luäy: ja
Lamia:en dat is?
"Luäy, Lamia leg eens die telefoon neer sebiet denkt iedereen dat jullie samen zijn." zei halti fadila.
Ik begon te blozen en keek snel weg. Iedereen moest lachen zelfs die idioot van Luäy. Ik gaf hem de wacht-maar-blik.
Waardoor hij onmiddelijk stopte met het lachen. "gelukkig kwam Waïl anders werd het nog erger"dacht ik maar neen hij liep mijn richting en riep heyek hard wat blijkbaar in de familie zit heyek hard roepen. "MAMA!"en knuffelde hij me.Ik kon niks zeggen dus tilde ik hem op "Hey schat, hoe gaat'ie?"vroeg ik maar aan hem. "Goed"zei hij lief. Iedereen keek me aan met dit blik👉😲😲. "Hij knuffelde jou" zei Majed niet gelovend. "Jaaa, duuus" vroeg ik met een vragend blik? "Hij knuffeld nooit onbekende mensen zelfs zijn achter tantes knufeld hij niet"zei Dunia verast. "Machaïllaah benti u moet zowizo speciaal zijn want hij noemde jou mama en hij knuffelde jou ook nog". "Papa, kijk juf"zei hij. Ik zag Luäy rond kijken opzoek naar *juf*. Waardoor ik moest lachen. "Wat?"vroeg Luäy dan. "Ik ben zijn nieuwe juf"zei ik. Hij keek me met grote ogen aan. "OOO nu begrijp ik het, En daarom zei hij dat hij een lief juf had"zei hij. En zo gingen we verder. Het was echt leuk. Heel Nederland was op dat feestje. Maar dan ook letterlijk. We zitten nu binnen het feestje was afgelopen. En 90% van het volk is weg. We besloten om naar binnen te gaan want het begon koud te worden. Waïl bleef de hele avond aan mij plakken en dat was Luäy smoesje om bij mij te blijven en ons plan uit te voeren. We hebben het op een volwasenen-manier opgelost. Ik gaf een cadeau aan Majed en deed alsof ik niet wist dat Majed een tweelingzus had, En zei dat ik morgen een cadeau voor Dunia ging brengen. En Luäy gaf een cadeau voor Dunia en zei tegen Majed dat zijn cadeau veel te groot was en dat hij het morgen ging laten geven. Wat ik heel erg vind voor Luäy want hij moet nu een heyek groot cadeau kopen voor hem. gelukkig deden ze niet moeilijk en zeiden ze oke. We zitten nu in de salon. met we bedoel ik: Ik,Luäy,Majed,Dunia,farah,halti fadila, halti samira,halti samia, 3 zonen van halti samira en Waïl is boven aan het slapen. Luäy fluisterde in mijn oor:"Je gaat nu echt kennis maken met halti samira." "Wat bedoel jij"vroeg ik aan hem. En voor hij een antwoord kon geven begon halti samira met praten, ze zei:"En Lamia heb je iemand in je leven ik heb nog schoondochters nodig."en ze wees haar 3 zonen aan. ze zijn wel knap machállaah maar ze zijn simpelweg niet mijn type zeg maar.
Ik zei:"Neen halti ik heb nog niemand in mijn leven en ik denk er op dit moment niet echt aan."antwoord ik haar vraag beleefd. ze zei dan terug:"We zien wel."
Wat bedoelt ze dacht ik in mezelf.

pov. Luäy
Het was echt heel gezellig. En Lamia ziet er echt mooi uit. Tijdens het feestje zag ik ieder jongen haar aan staren of over haar praten, ik weet niet waarom maar telkens voelde ik een steek in mijn hart.
zo iets voelde ik nooit. Moehim we zitten nu samen in de salon en ik waarschuwde Lamia met wat er nu gaat gebeuren maar ze was te laat om weg te vluchten. Halti samira zei:"En Lamia heb je iemand in je leven ik heb nog schoondochters nodig."En wees naar haar zonen. Opdat moment wou ik opstaan en haar op haar plek zetten maar Majed hield me tegen.
toen zei Lamia:"Neen halti ik heb nog niemand in mijn leven en ik denk er op dit moment niet echt aan." Op dit moment wou ik Lamia knuffelen maar ik heb me beheerst. ze zei dan terug:"We zien wel."
Wat bedoelt ze dacht ik in mezelf.

pov. Fadila (moeder Majed enz.)
Het feestje was echt perfect alles ging zoals ik het had verwacht. Nou één ding had ik niet zien aankomen en dat was Lamia. Ze is echt een schat. Eerst dacht ik dat er iets tussen Majed en Lamia ging komen maar nu ga ik toch voor Luäy en Lamia
en ze houd ook echt van Waïl en hij van Lamia. Nu moeten ze gewoon toegeven dat ze elkaar leuk vinden. Ik zag dat Lamia opstond en naar huis wou gaan dus zei ik snel:"Lamia blijf je niet hier bij ons logeren." "Neen halti ik moet echt gaan en ik moet morgen ook nog werken"zei ze beleefd terug. Waarop ik zei:"Luäy ga Lamia naar huis brengen, het is laat." "Neen halti mahliech ik neem wel een bus." "Geen spraken van, Luäy gaat je brengen." "oke halti"zei ze.
ze knuffelde alle vrouwen en de jongens gaf ze een hand. "zoo moet ik het zien" dacht ik in mezelf. En dan vertrokken ze alle tweetjes. Een beetje later is iedereen naar huis en zijn we dan gaan slapen.

pov. Samira (tante van Majed enz.)
Die Lamia is echt een schat en ze heeft ook geen vriendje dus ik moet haar met een van mijn zonen kopelen maar ik weet niet waarom maar ik heb een gevoel dat Luäy in mijn weg gaat staan.

pov. Majed
"ik verwacht een trouwfeest."zei ik tegen Dunia. waarop ze zei: "Ja man,Ik vind dat Luäy zoo schattig past met Lamia" "En ze worden ook echt een top koppel." maakte ik haar zin af. "Ik heb een gevoel dat ze elkaar langer kenden."zei ze ineens. "Dat dacht ik dus ook" zei ik terug.

pov. Lamia
We gingen samen naar buiten. En ik volgde Luäy naar zijn auto. En WOW hij heeft echt een mooi auto. We stapte de auto in. en beetje later reed hij weg. Waar woont u vroeg hij ineens. Waarop ik antwoorde:"*********straat." "Dat is in de buurt van ons huis"zei hij. "klopt"zei ik kort tegen hem. "blijf ver uit de buurt van Monir, Yassir en annas "zei hij plots.
"Wie zijn dat?"vroeg ik aan hem.
"hhhhh de zonen van halti samira"zei hij terug."Zijn ze gevaarlijk"vroeg ik als een 10 jarige meisje. "Ja,ze kunnen gevaarlijk zijn"zei hij. Ik keek bang voor me. Dan zei hij:"Ik laat ze je nooit pijn doen."zei hij tegen me, wat ik zo schatig vond. "dank u"zei ik enkel. waneer we voor mijn huis stonden stapte we uit.
"Kom mee naar binnen"zei ik tegen hem.
"Neen dank u, het is ook laat" zei hij.
"dank u voor het brengen" zei ik. "graag gedaan, Yallah thella" zei hij terug. "Thalla"zei ik terug. hij wachtte totdat ik naar binnen ging en dan pas reed hij weg. Als iemand anders me naar huis bracht had'ie amper gewacht totdat ik naar binnen liep. Moehim ik deed de deur, en ramen dicht en liep naar boven.
Ik deed een luchtige pyjama aan. En ging in bed liggen. Ik dacht aan alles het was echt een top dag mijn werk is leuk. Ik heb nu een huis. Ik heb leuke vrienden gemaakt. Ik heb Luäy. Luäy is anders. hij is niet als vriend maar anders. Ik heb nog nooit zo'n gevoel bij iemand gehad.
Alles gaat perfect ik heb nog een ding nodig in mijn leven en dat is Mijn familie.
Ik bel ze morgen om te zien hoe het met hen gaat en wat er met mijn zusje gaat gebeuren. Enzo viel ik in slaap.

------------------------------------------
hey lieve lezers een nieuw deel erbij ik hoop dat jullie het leuk vinden.
      vergeet niet te stemmen&te reageren
                     xxxnour🤩😍

Lamia?! *voltooid*Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu