23. logeren bij Lamia

236 16 0
                                    

            *Wat vooraf gebeurde...*
Waarom wil je het weten?" ik keek haar uitdagend aan en zei:"messchien omdat ik je net van een groot probleem heb gered". Ze keek me even uitdagend aan en zei:" Mahjoeba(da's een heel oud naam)" ik weet dat ze loog maar liet het zitten. ze zei nog snel daag en liep weg. ik zag haar nog de AH inlopen en ik en Reda gingen terug zitten.
----------------------------------------------------------
Pov. Roumaysa
Ik liep de AH lachend binnen en nam alles wat ik nodig had. ik liep naar de kassa en bedaalde alles ik liep naar buiten en Majed zit daar nog ik liep naar huis en ik hoorde Majed nog dag zegen ik draaide me om en zei:"beslama" en ging naar huis. Ik besloot om het vanavond marokkaans te houden

Pov. Majed
Ik ben nu van plan om naar Lamia toe gaan maar ik heb gehoort dat haar broer thuis is dus ik ga Dunia en Luäy en Waïl meenemen anders ontvang ik marokkaanse klapen van hem je weet nooit. Mohim ik rijd nu naar huis om ze op te halen maar ik ga eerst Lamia bellen en het haar zeggen anders staan we ineens en onverwachts voor hun.
*gesprek tussen Majed en Lamia*
Majed: Salam, hoe gaat'ie kleintje
Lamia:hml,a oude en met jou?
Majed:hml, Nou ik belde om te zeggen dat ik en dunia en Luäy en Waïl een bezoekje komen brengen als je het niet erg vind
Lamia:tuurlijk jullie zijn altijd welkom en trouwens morgen is het een officeele feestdag waarom blijven jullie niet logeren
Majed: Ja lijkt leuk nou we blijven logeren Mohim tot straks, thella
Lamia: Thella
          *Eind telefoon gesprek*

Pov. Lamia
salam girls, Ik ben nu onderweg naar naar huis mijn dag verliep zoals alle dagen. Majed heeft me gebeld en hij en dunia en luäy en waïl gingen bij ons logeren dat word vast super leuk. Ik belde Roumaysa om te vragen of ik iets moet halen voor het avondmaal en voor om te zeggen dat er vrienden blijven logeren. Ik heb haarnet gebeld en ze zei dat ik niets moet halen en dat ze vandaag van alles heeft gehaalt mohim binnen een paar minuten kom ik thuis aan en liep naar boven. ik nam snel een douch en dat deed Roumaysa ook. Ik gaf Roumaysa een pyjama zodat we een twins zijn je weet wel.

mijn pyjama👇

Pyjama van Roumaysa

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Pyjama van Roumaysa

Pyjama van Roumaysa

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Pyjama voor Dunia

nadat we klaar waren lieten we ons haar los hangen en liepen dan naar beneden

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

nadat we klaar waren lieten we ons haar los hangen en liepen dan naar beneden. Nasser weet ookal dat Luäy en Majed enzo gaan komen hij deed moeilijk maar toen ik zei dat Dunia ging komen vond hij het oke. ik kan je nu al zeggen dat hij haar leuk vind. Mohim na een paar minuten ging de bel. Roumaysa liep naar de keuken om thee te zetten en Marwan en Nasser zaten in de woonkamer en ik deed de deur open ik groete iedereen en Waïl tilde ik op. We liepen naar de woonkamer en de boys groete elkaar ik zag Nasser naar Dunia kijken en Dunia moest blozen. Hier groeit er iets😉. Mohim iedereen zat al en Roumaysa liep naar de woonkamer ze keek op en zei tegelijkertijd met Majed:"Jij, Wat doe jij hier" ze keken elkaar even aan en wij keken ze met een vragende blik. Nasser vroeg aan Majed of ze elkaar kennen dus zei hij:"Ja ik ken MAHJOEBA"met nadruk op Mahjoeba. Roumaysa ging stuk van het lachen en Nasser integendeel keek Roumaysa woedend aan en zei:"En hoe kennen jullie elkaar"Roumaysa keek hem met een dodelijke blik en zei vervolgens nou als jullie daar net met me meeliepen naar de AH dan had ik hem niet leren kenen en werd ik ook niet door die straatjongens gestoord en als Majed daar niet was dan was ik nu zowizo ontvoerd begrijp je of miet ik het duidelijker zijn en ze keek hen met een dodelijke blik. Je zag dat Nasser schuld gevoel heeft en Majed zei:"Maar Mahjoeba had haarzelf zonder mij ook kunnen reden" We keken hem allemaal aan en iedereen ging stuk zelfs Nasser ging stuk. Majed begreep ons noet dus zei Dunia:"jij bent echt een idioot wist je dat" En alsof Roumaysa de twins was van dunia maakte haar zin af:"Ik heet niet Mahjoeba, mijn naam is Roumayssa "Hij keek haar aan met een wacht maar blik na die blik liep ik en Roumaysa en Dunia naar de keuken om thee te leggen. Ik zag dat Luäy aan het fluisteren was met Nasser. Ik ben benieuwd wat ze tegen elkaar zeiden. Mohim na thee zette we het avondmaal op tafel. Tijdens het eten waren we aan het lachen, praten, en elkaar beter leren kijken. ik kan je nu zeggen dat Roumaysa echt schattig past bij Majed maar of het wat word weet ik niet. Mohim na het eten wouden we met we bedoel ik: Dunia en Ik en Roumaysa maar de boys lieten ons niet opruimen want ze gingen zo gezegt opruimen dus zei ik en dunia en Roumaysa in koor:"zahma gentelman enzo."we lachte om ons eigen opmerking en lieten ze opruimen ik en Waïl liepen naar boven zodat waïl kan slapen waïl wouw bij mij slapen dus liet ik het toe na een paar seconden viel hij in slaap dus deed ik het deken goed en gaf hem een kusje en liep dan naar beneden. De boys waren al klaar met het opruimen enzo en dunia en Roumysa hebben chips, redbull en chocoladen en van alles op tafel. we gingen gezellig op de bank zitten. Nou ik zat naast Luäy zitten naast Luäy zat Majed en daarnaast Roumaysa naast haar zat Dunia en als laatste Nasser. Tijdens het kijken van die film zette Luäy een arm om me heen en wat me verbaast is dat Nasser me niet heeft gedood terwijl hij het zag. Na die film mogen de jongens een film kiezen en meiden jullie weten het, het gaat mis ze kozen voor horror en ik kan je zo zeggen dat ik en Roumaysa niet tegen horror kunnen. Maar ja het was hen beurt. Tijdens het film sprong vrouw die verbrant is vol zat met bloed. ze kwam onverwacht op het scherm dus sprong ik tegen Luäy nou  ja ik zat op Luäy zo moet je het noemen. hij keek me  met een grijns aan en ik keek verlegen weg. Ik bleef op zijn schoot zitten. En hij gaf een kus op mijn hoofd. En dat was het zelfde bij Roumaysa maar ze ging verlegen op haar plaats zitten en Dunia integendeel want het lijkt alsof ze eraan gewend is maar da's ook beter voor Nasser want hij wil niet zo'n vrouw die snel bang word. Mohim we keken zeker 4 films en ik voel mijn ogen langzamer dicht gaan. ik zag dat Luäy ook moe is en zonder dat ik het voel viel ik op zijn schoot in slaap hij gaf me nog een kusje op mijn hoofd en rustig viel hij ook in slaap.

Pov. Majed
Na die vierde film was iedereen al moe dus besloten we om te gaan slapen. Ik ging bij nasser slapen en en dunia bij roumaysa. En ons tortelduifjes lagen romantisch op de bank. Lamia zat zeg maar op mijn schoot en haar hoofd tegen zijn borstkas. Ik nam snel een foto van hen wat echt schattig was en stuurde het door aan Lamia en Luäy en Dunia en Nasser en als laatste naar Roumaysa ja mensen ik heb haar nummer en ik weet hoe ze heet Trouwens Luäy heeft Nasser verteld dat hij Lamia leuk vind en dat hij met haar wouw trouwen. Je weet wel wat hij zei:"Als je haar wat aan doet ben je eraan, bla bla bla bla"je weetwel gewoon een groot broer maar hij vond het goed. we liepen naar onze kamers en ik had net mijn trei en shirt uitgedaan en Roumaysa kwam naar binnen lopen ze zag me en keek blozend weg wat echt schattig was mohim ze zei:"Wilt er iemand waïl komen optilen en hem in mijn kamer zetten anders moet hij aleen slapen en hij ging bang worden." Ik wou net gaan maar Nasser zei dat hij al ging.
Pov. Dunia
Roumaysa is iemand gaan halen dus ik dacht dat ze Majed gaat halen dus ik deed een kort short aan. Totdat ik me omdraaide en in de ogen van Nasser keek. hij keek me grijnsend aan en toen pas besefte ik wat ik aan had. Ik bloosde  helemaal erger dan een tomaat. Hij legde Waïl op het bed en keek me voor het laatste keer aan ik kon echt door de grond zakken. Mohim een beetje later viel ik in slaap

pov. onbekend
iwa mensen morgen begin ik mijn plan ik ben te weten gekomen dat ze vandaag allsmaal bij lamia zijn ze kunnen nu lekker gezellig ziten maar vanaf morgen zullen ze haar nooit meer zien HAHAHHHAAAHHAHAHHAHHHHAHAHHAHAHHHAHAHHAHHAHAHHHAHAHA

---------------------------------------
Hey lieve lezers ik wil jullie allemaal bedanken voor het lezen van mijn boek en ik kan nu verklappen dat dit de laatste deel was dat ze blij en gelukkig leven wat morgen word alles in een klap verpest.
                      1553 woorden
*vergeet niet te stemmen&te reageren*
                XXX Nour❤❤

Lamia?! *voltooid*Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu