Pov. Lamia
~3maanden verder~
Door de zon die naar binnen schijnt werd ik wakker. Ik voelde meteen de vertrouwde, sterke armen om me heen. Ik keek naar Luäy. Hij straalt nour . Ik besloot om op te staan of nou ja dat was de bedoeling maar de sterke armen van Luäy waren over mij. Ik had alles geprobeerd om uit zijn greep te ontsnapen maar niets hielp. Tja dan moet je hem wekken. Na een paar X schudden stond hij ein-de-lijk op. "Zou je me aub los laten zodat ik naar de wc kan" hij keek me aan en zei "Neen" ik herhaalde zijn woord:"neen?". Hij keek me met een grijns aan:"Tenzij je me een kusje geeft." zei hij. ik keek hem droog aan en gaf hem een kusje op zijn wang. Hij keek me aan en zei:"Niet daar, hier" zei hij terwijl hij naar zijn lippen wees. Ik rolde met mijn ogen en gaf hem een kusje op zijn mond. Hij grijnste en ik sprong het bed uit. Ik liep naar de badkamer en deed mijn ochtend routine. Na dat ik klaar was deed ik mijn kleren aan en liep naar beneden om ontbijd te maken. Ik wou eieren maken maar die geur. eghhh als een gek liep ik naar de badkamer en kotste alles uit. Luäy kwam achter mij staan en nam mijn haren vast. vervolgens hielp hij me met het wassen van mijn gezicht. Luäy keek me bezorgd aan dus zei ik:"Het is niets, ik denk dat ik iets slechts heb gegeten" hij knikte en ging de ontbijd maken. Waïl kwam ook naar beneden en liep naar me toe en gaf me een kusje vervolgens liep hij naar de keuken. Luäy haalde een kopje koffie en cake voor me en die at ik terwijl ik een film op netflix keek. Luäy ging opruimen en toen die klaar was was mijn film ook al klaar. Ik liep naar hem toe en bedankte hem voor het opruimen. "Is niets schat, Maar mama heeft me gebeld en vroeg of we langs gaan want ze heeft ons gemist." "Tuurlijk ik ga Waïl omkleden en dan kunnen we vertrekken." zei ik terug. Ik liep naar boven en zag Waïl peter pan kijken. Nadat ik waïl had omgekleed liepen we samen naar beneden. Beneden aangekomen kreeg ik weer een misselijke gevoel en ja ik moest weer kotsten. ik liep de badkamer in en had alles overgegeven. Luäy kwam naar me toe en zei dat als ik niet kan we niet hoeven te gaan. "Neen yoh, het gaat wel kom laat ons gaan" zei ik tegen hem. We liepen het huis uit en stapte in. Door me misselijkheid had ik zelfs niet door dat we er al zijn. Ik stapte uit en Luäy ging kloppen ik voelde dat ik weer moet kotsten. Majid deed de deur open en hij wouw Salam zeggen maar ik duwde hem opzij en hij kwam tegen de muur. ik liep het huis in en liep rechtstreeks naar de badkamer. ik deed de deur opslot en hoorde Majid nog roepen:"Is zij soms ongesteld of wat?!" Ehhhm wacht welke dag is het vandaag. Ik waste mijn gezicht en liep de badkamer uit. beleefd begroete ik iedereen ookal het een beetje te laat is🤗🤗. Ik liep naar mijn telefoon en keek wanneer ik voor het laats ongesteld was. Ik ben over datum. 2 weken precies. Ik borde Luäy in zijn zij en fluisterde in zijn oor:"Ik ben over datum" hij keek me met grote ogen aan en zei:"En dat wil zeggen" ik gaf hem een klap op zijn hoofd en liep vervolgens weg naar de keuken. typisch Luäy.
Pov. Luäy
Ik nam mijn telefoon erbij en keek in chrome wat dat precies in houd als je overdatum bent. Ik las heel die bijbel en wanneer ik het woord "zwanger" las sprong ik in de lucht en als een gek liep ik de keuken in en trok Lamia in een knuffel. Ik zag Dunia en mama me niet begrijpend aankijken dus wou ik het aan hen uitleggen. ik opende mijn mond maar Lamia zei dan snel:"Ehmm mijn broer Nasser wil Dunia haar hand komen vragen en dan wilt hij zo snel mogelijk trouwen." Ik zag Dunia blij kijken en mijn moeder joelde. Ik keek haar niet begrijpend aan. Ze zei onopvalend:"We weten het niet zeker" ik knikte en trok haar mee naar de gang. ik knuffelde haar nog maals en zei "ik ga die zwangerschap test halen zodat we het nu weten" ze keek me aan en zei:"Ben je gek, jou vader is hier, breng ze maar naar huis" ik keek haar glimlachend en liep rennend naar de apotheker. In het apotheek stond een vrouw achter de balie ding. Ik wachte ongeduldig op mijn beurt en al snel was het al mijn beurt. "goeie middag jonge man wat heb je nodig?" zei ze. Ik keek haar aan en zei:"zou ik alsjebliefd een zwangerschap test" ze keek me aan en zei:"welke? we hebben verschillende je hebt deze, en deze, en....." en ze begon allemaal testjes op te noemen. "Geef ze maar allemaal" ze keek me raar en zei:"allemaal??" Ik knikte en ze begon maar met het scannen. geloof me het zijn er echt veel. Na zo'n 15 dozen zei ik dat het wel genoeg was anders moet ik hier logeren. ze knikte en ik betaalde haar. ik liep naar de auto en gooide al die zwangerschap testen in mijn koffer. Ik had geen zin om het naar huis te brengen dus liet ik het in mijn auto. Ik liep nog langs een winkeltje en haalde suikerspin voor iedereen die thuis is. Thuis aangekomen kwam Lamia renend naar me toe. Ik dacht dat ze me zou knuffelen ofzo maar nee ze pakt suikerspin en ze loopt weg. Ik zag dat ze door had dat ze iets vergeten was en dat ze terug liep. ik deed me armen open. Maar mevrouwtje had het nog steeds niet door want het enige wat ze deed was naar me fluisteren of ik het had gehaald. ik knikte. ze wou weg lopen en ik trok haar in een knuffel. Mijn papa kwam de wc uit en zag ons daar staan. Lamia duwde me een stukje naar achter en met een rood hoofd liep ze weg. ik lachte naar mijn vader en we gingen naar de woonkamer. Ik zag dat Lamia de suikerspin al heeft verdeeld. Samen keken we naar oggie en de kakkerlaken. Terwijl ik de tijd in t'oog hield in de hoop het sneller gaat en we naar huis kunnen.Zou Lamia zwanger zijn????
JE LEEST
Lamia?! *voltooid*
Romanceik ben lamia, 18 jaar oud ik leef een gewone leven in marokko tot de dag dat ik door een man van 30 jaar ten huwelijk werd gevraagd. Ik wist dat mijn vader ja ging zeggen want hier waar ik woon mag het meisje de man niet afwijzen en als ze dat deed...