*wat er gebeurd...*
ik ga gewoon de bus nemen ofzo zei ik terug "Neen Luäy gaat jullie brengen en dan terug naar huis brengen"
zei halti vast besloten. Luäy knikte dus zei ik maar "oke" ik gaf iedereen de gebruikelijke kusjes en Dunia wou zo graag mee om te zien of er iets gaat gebeuren tussen mij en Luäy dus je ze maar met ons mee.pov. onbekend
wacht maar Lamia je word de mijne of je het wil of niet en met mijn plan heb je geen schijn van kans en die stome Luäy krijgt jou niet"HAHAHAHAHA"~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
pov. Luäy
ik en Lamia en Dunia en Marwan liepen alle 4 naar mijn auto we gaan nu naar het vliegveld om lamia's broer en zusje op te halen Dunia liep naar mijn auto en ging achterin liggen zodat er geen plaats meer is en Lamia naast mij moet zitten dus ja Lamia gaf Dunia een dodelijke blik en ging vervolgens vooraan zitten en toen ging Dunia weer netjes zitten en Marwan ging dan naast haar zitten. Ik starte mijn auto en reed naar het vliegveld ik zette muziek op en Lamia en Dunia gingen los op het nummer een beetje later kwam een leuk liedje(omslag) waardoor ik naar Lamia keek en zij keek me verlegen aan ik glimlachte en keek dan weg ja mensen ik ben echt verliefd op Lamia en Waïl houd van haar en ze heeft een goede band met me moeder en zusjes en Majed. ik ben van plan om haar hand te vragen. ik moet alleen een goede idee bedenken want het moet echt vet worden en Dunia en Majed kunnen mij daarbij ook helpen ja dat dus. Na zo'n 1u30min kwamen we daaraan. Ik parkeerde mijn auto en we stapte uit we liepen naar binnen en beetje later liep lamia naar haar broer en knuffelde hem plat en dan haar zusje en dan keek Nasser(broer van lamia) naar mij en Marwan en Naar Dunia. Hij bleef naar Dunia kijken dus hoeste ik je weet wel zovan hallo ik sta erbij moehim hij keek snel weg en vroeg wie we zijn aan Lamia. Lamia zei dus:"zij is Dunia mijn vriendin en de zusje van Luäy en hij is Marwan hij woont met mij en hij is soort van mijn broertje geworden en hij is... eh Luäy, mohim jallah laat ons naar huis gaan jullie zijn zowizo moe" Roumaysa knikte dus zijn we naar huis gegaan dit keer ging Lamia achterin zitten messchien omdat haar broer hier is ofzo mohim Nasser zit nu naast mij we reden naar het huis van Lamia ik hoor dat Dunia al bevriend is met roumaysa want ze gingen stuk van het lachen. Ik en Marwan hebben ook wat gepraat met Nasser en eerlijk hij is best grappig en leuk maar af en toe zag ik hem via het spiegeltje naar Dunia kijken... messchien verbeelde ik me dat ofzo. Na een tijdje kwamen we aan bij Lamia thuis. ze stapte allemaal uit behalve Dunia. We zeiden ze gedag en reden vervolgens naar huis.
pov. Lamia
We lopen nu mijn huis in Nasser en Roumaysa vinden het echt mooi. Ik zette efe thee en we kletsen wat bij ik verdelde hun alles nou ja alles behalve over Luäy en ze kozen vervolgens een kamer Nasser nam natuurlijke de grootste kamer maar roumaysa heeft ook wel een groot kamer mohim ze gingen nog douchen en gingen vervolgens slapen en Marwan trouwens ook. Ik ging naar mijn kamer en ging snel douchen en ging dan slapen maar ik kon niet in slaap vallen dus dacht ik de hele tijd aan Luäy ik kan je nu zeggen dat ik smoorverliefd ben op Luäy.
*Maar voor hoelang duurt die geluk en wie wilt hun geluk stelen?!*
-----------------------------------------
hey lieve lezers ik heb een tweede deel geplaats ik hoop dat jullie die ook leuk vinden.
vergeet niet te stemmen&te reageren
xxx nour
JE LEEST
Lamia?! *voltooid*
Romanceik ben lamia, 18 jaar oud ik leef een gewone leven in marokko tot de dag dat ik door een man van 30 jaar ten huwelijk werd gevraagd. Ik wist dat mijn vader ja ging zeggen want hier waar ik woon mag het meisje de man niet afwijzen en als ze dat deed...