25.vader van Lamia&vader van Luäy

197 13 1
                                    

           *Wat vooraf gebeurd...*
Ik hoorde de naam van mijn vader en schrok ik deed een beetje me ogen open en daar stond en oude man van 50 ofzo.
en ik zag ook...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Pov. Luäy
We zijn zeker al 6uur later en we weten niks van lamia. ik ben al bij de politie geweest maar ze zeiden dat ze pas na 24uur gingen zoeken. Ik ben 6uur lang aan het denken wie haar zou ontvoeren ik ben alle mogelijkheden door gegaan maar niks. Trouwens Nasser heeft zijn vader gebeld. ik weet niet waarom en wat hij kan doen maar oke. Dunia en Roumaysa en Waïl weten van niets. Ik heb gezegt dat we naar parijs gaan. De meiden zijn thuis en ze worden door 3 mannen bewaakt. En we hebben camera's geplaatst. Mohim de vader van Lamia kan hier ieder moment hier zijn. Ik en Nasser zijn nu in het vliegveld. Een beetje later loopt er een man van 50 ofzo  ons richting. hij knuffelt Nasser. en hij keek dan naar mij. Dus zei Nasser:"Papa dit is Luäy" hij gaf me een hand en ik nam die aan. En dan liepen we naar mijn auto en ik zei dan naar waar gaan we? Hij gaf me een blaadje waar een adres op stond. Ik reed naar die plek wat ongeveer een uur lang duurde. maar mijn gedachten bleven bij lamia mijn schatje ik hoop dat alles goed gaat met haar maar mijn hart zegt van niet en beetje later haalt nasser mij uit mijn gedachten en hij zei: het komt goed we vinden haar. Een beetje later kwam een groot villa in zicht. we liepen naar binnen en heel veel gezichten waren me bekend. Èen van hen is de moordenaar die de baas van het bank bccl heeft vermoord en de politie's zoeken hem en zo waren der nog die ik ken. Ik liep naar Nasser en vroeg hem waarom we hier zijn en voor hij een antwoord kon geven begon agmet(vader van Lamia) te praten en hij zei:"Jullie gaan goed naar mij luisteren mijn dochter werd vandaag ontvoerd en jullie gaan haar onmiddelijk zoeken en als jullie haar niet vinden dan zijn jullie dood en ik laat het niet alleen bij jullie maar ik ga jullie famillie ook wat aan doen ze is in de ****straat ontvoerd en wat jullie nu gaan doen is het volgende nummer1-20 gaan naar ****straat en zoeken camera's, sporen, bewijzen alles en brengen jullie het dan naar hier en nummers 21-31 gaan nu met hun gsm,pc, computers haar gsm zoeken en haar ketting want daarin zit een zoek mij machine en de rest gaan Mosiba kehla(zwarte probleem)van Mahmoed zoeken want ik heb een vermoede dat hij hier achter zit. en nu vertrek" ik zat alleen met open ogen te kijken en het enigste wat ik kan zeggen was "wow" ze hebben geluk dat ze nu Lamia moeten zoeken anders had ik de politie gebeld mohim wie is Mahmoed vroeg ik aan Nasser. Mahmoet de tweede grootste crimineel van Europa na mijn vader. Zei hij doodnormaal. Ik keek hem met open mond aan en deed hem vervolgens toe. Agmet kwam naar ons en zei dat hij haar ging vinden vervolgens vroeg hij naar mijn achternaam dus zei ik:"Luäy Ben Salah"Hij keek me met open mond aan en hij liet vervolgens een traan vallen. Nasser keek hem vervolgens met kikkerogen aan en Agmet zei dan:"Volg me maar dan leg ik jou alles uit "hij liep naar boven en ik volgde hem. We liepen zijn kantoor binnen en gingen dan zitten en hij begon met zijn verhaal hij zei:"......"
---------------------------------------
hey lieve lezers een nieuw deel wat denk je dat er is tussen De vader van Lamia en de vader van Luäy laat het weten.
vergeet niet te stemmen en te reageren
*vergeet niet te stemmen&te reageren*
                 XXXNour

Lamia?! *voltooid*Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu