28.Nieuw hoop

196 12 2
                                    

  *Wat vooraf gebeurd...*
ik bleef aan Luäy en Waïl denken wat zouden ze nu doen en Dunia en Roumaysa als ze dat weten waren ze zowizo stuk ik hoop dat Luäy hen niks heeft verteld ik mis mijn oud leven en begin dit leven moe te worden en kan ik mijn leven weer recht zetten. Ik ben Allah swt echt dankbaar dat hij Samir en Salwa naar me stuurde maar wat komt er nog?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
pov. Luäy
het is nu ongeveer 3 uur s'nachts en we zullen binnen 1uur aanvallen dus we vertrekken naar die oud gebouw ik stuurde majed nog het adres en hij is nu ook al onderweg. Mohim nadat we het plan haden overlopen kwammen we daar aan en Majed enzo zijn er ook al dus we gaan nu aanvallen. En die Mahmoet gaat boeten hij zal zien wie Luäy Ben Salah is Mohim er liepen zo'n 20 man naar de deur om het open te maken ze hebben natuurlijk allemaal eem wapen ze maakte de deur open en 20mannen liepen naar verdiepeing 1 en enzo liepn ze in groepen naar boven ik hoorde al snel dat ze hun wapens gebruiken ik en Nasser liepen naar beneden we zagen een deur die messchien naar de kelder lijd mohim we gingen naar beneden en daar waren 3 deuren. Nasser trapte de eerste deur ik de tweede en daar was niemand en dan trapte ik de 3 de deur op en zag niemand ik liep verder naar binnen en zag de armband van Lamia ik nam het en keek nog in de kamer rond maar zag niks behalve een blad met een telefoon nummer die nam ik ook en ik hoorde alle mannen terug naar beneden lopen en niemand heeft haar kunnen vinden ik sloeg teggen de muur en bleef zo verder totdat Nasser naar me toe kwam en me trekte we zijn te laat tfoe ffoe!! Waar zal ze zijn we reden terug naar het villa en ik bedachte me het nummer ik nam eerst Lamia's armband en liet een een traan vallen. ik veegde hem weg en nam mijn telefoon en belde naar de nummer die ik had gevonden ik hoop dat deze nummer me zal kunnen helpen. Ik belde na een paar keer overgaan nam iemand op...

Pov. Lamia
Net dat ik in slaap viel kwam Samir me wakker maken ik keek hem bang aan en hij maakte Salwa ook wakker hij zei dat Mahmoet zo zal komen dus liep ik en Salwa naar een hoek en deden alsof we bang zijn en aan het huilen en we lieten de bed rommelig zo leukt het alsof hij ons echt heeft verkracht mohim Mahmoet liep naar binnen en zag ons huilen en Samir deed een stap naar voor en ik en Salwa ging zo gezegt meer huilen zahma we zijn van Samir bang we moeten echt ergens gaan acteren man wie ons nodig heeft voor een scene bel me maar😉 Mahmoet begon als een tovenaar (vrouwen=heksen,  mannen= tovenaar) echt ik krijg nu kippenvel. Mohim hij zei tegen Samir dat hij ons moet meenemen want mijn vader ging hier aanvallen. Mahmoet liep weg en ik zei dat ik niet kan meegaan en dat ik mijn vader ging wachten maar samir zei dat het verstandig was om te gaan en anders ze een andere man ging sturen en hij jou echt ging verkrachten ik knikte alleen maar en deed mijn armband uit en legde het op de grond Samir nam een blad en schreef zijn nummer en liet het achter als Luäy het ziet gaat hij Samir dan bellen nu hopen dat hij het vind. We gingen naar de auto en ze hebben ons geblinddoekt. Na zo'n 2uur ongeveer kwamen we eindelijk aan. we stapte uit en ze deden die blinddoek uit. Ik keek rond en bevond me in een kamer het is een enger dan de vorige kamer maar er was meer licht Salwa is trouwens ook hier maar samir niet een beetje later kwamen 2mannen naar binnen en ze hadden een riem vast en ja ze sloegen ons ermee en al ik was helemaal onder het bloed en dat was hetzelfde bij Salwa ik wou haar helpen maar ik kan niet eens opstaan. Ik heb overal blauwe pleken en bloed overal een beetje later viel ik flauw...
Pov. Luäy
ik belde en een man nam op. ik wou schreeuwen roepen en hem dreigen maar dat hield ik even in en dit is het gesprek tussen Samir en Luäy:
samir: met wie?
Luäy: kent je Lamia
Samir: uhhhh, je naam
Luäy: Luäy
op dat moment hoor ik Lamia haar stem ze gilde
Luäy:Is dat Lamia
Samir: sorry kan niets doen
Luäy: wie ben jij?
Samir: ik ben iemand die bij Mahmoet werkt en liet m'n nr zodat je me kan bellen, luister kom Lamia snel reden voordat ze echt verkracht word ik heb haar vandaag gered maar det kan ik niet altijd doen ik stuur je zo de locatie door
Luäy: ik kom zo kun je nog voor mij op haar letten ben er zo en danks man ik weet niet hoe ik jou moet bedanken
Samir: is goed kom snel
en hij hangde af en ik riep Nasser en 3ami Ahmad en zei dat ik de adres had en zonder te wachten reed ik naar die locatie. ik hoorde 3ami de mannen roepen en al snel zag ik 5 busjes achter mij rijden. ik kom eraan schat hou vol alsteblieft. En reed sneller.
------------------------------------------
hey lieve lezers een nieuw deel vergeet niet te stemmen en te reageren.
              XXXnour

Lamia?! *voltooid*Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu