6.Majed redden

325 18 1
                                    

pov. lamia

schreewend werd ik wakker van dezelfde
nachtmerie. maar er verscheen na een paar minuten een glimlach op mijn gezicht. vadaag ga ik in de AH werken.Het is nog vroeg het is net 6 uur en vandaag moet ik pas om 9 uur beginnen dus besloot ik om wat tv te kijken en zet de tv aan. na een paar afleveringen van mijn favoriet serie stond ik op. Ik ruimde mijn kamer op okal weet ik dat er poetsvrouwen dat doen maar ik hou er niet echt van als iemand mijn kamer opruimd. ik nam snel een douch en kleed me om. Ik weet niet vanwaar ik al die energie heb maar ik kan van hier tot tokio lopen. Met een glimlach liep ik het restaurant uit het was echt super lekker en ik ben nu onderweg naar MIJN werk. ik ging een straat in waar en niet zoveel mensen waren dus versnelde ik van stapen op een bepaald moment stond er een groep mannen die in het zwart gekleed zijn en die waren allemaal tegen een man aan het vechten. ik liep er naartoe want ik kan er echt niet tegen als er 10man 1persoon aanvallen het moet eerlijk zijn. ik liep op hun af en zei :"als ik jullie was dan was ik al lang weg want de politie kan hier elk moment zijn." ze keken me allemaal aan en keken dan terug naar de man en zeiden :"Meneer anwar stuurt u de groeten". En liepen dan weg. Ik liep op die man af en "Ooooo jij weer" zei ik. hij keek me aan en grijnde. Eh die grijns!? "Zie je ik zei het je word van mij"zei hij. "Ik ben geen pop zodat ik van jou ben. já" zei ik op mijn beurt terug. hij lachte enkel en zei dan :"dank je wellah jij hebt mij gered" Ik knikte enkel en hielp hem opstaan. "Wil je iets met me gaan drinken als een bedankje natuurlijk?" Ik keek om hoe laat het is ik heb nog een uur dan moet ik werken. "oké"zei ik en liepen naar de MCdonalds. ik bestelde een milkshake en hij een ook. dan zijn we gaan zitten.Ik nam een slok en hij vroeg me hoe ik heet "lamia, en jij?" vroeg ik dan Majed zei hij. Na een half uur ongeveer praten over koeltjes en kalfjes stond ik op omdat ik nog moet gaan werken we verwisselde ons nummers en namen dan afscheid van elkaar. Ik vind Majed echt een lief,knappe, grappige jongen wow wow niet te ver denken het is niet als een vriendje en heeft niks met liefde te maken. Na een paar minutjes wandelen kwam ik aan in de AH, ik kleed me om in de AH uniform en begon met de eerste werkdag van mijn leven. Vandaag kreeg de AH een groot inlevering binnen die ik allemaal op zijn plek moest leggen. Na heel wat uren ben ik klaar en vertrok terug naar het hotel ik besloot om eerst iets te gaan eten en dan naar mijn kamer te gaan. ik ging het restaurant binnen en bestelde een pizza met cola en nadat ik het allemaal heb opgegeten ging ik naar mijn kamer en nam een warm douch en deed mijn pyjama aan. En ging op mijn bed zitten ik ben namelijk opzoek naar een werk want in de AH moet ik alleen zaterdag en zondag werken en zo zou ik echt niet rondkomen om een huis te huren. Ik ben al een half uur aan het zoeken en ik heb al een paar baantjes waar ik me morgen ga solliciteren. En dan keek ik nog wat tv en na zo'n 2uur besloot ik te gaan slapen.

----------------------------------------------
hey lieve lezers ik hoop dat jullie het leuk vinden vergeet niet te
stemen&te reageren
xxx nour
😍🤩

Lamia?! *voltooid*Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu