42. verbergen?!?!

167 14 4
                                    

       *Wat vooraf gebeurde...*
Ik zag dat Lamia de suikerspin al heeft verdeeld. Samen keken we naar oggie en de kakkerlaken. Terwijl ik de tijd in t'oog hield in de hoop het sneller gaat en we naar huis kunnen.

Zou Lamia zwanger zijn??
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Pov. Luäy
De tafel werd net door Hubbi en Dunia bedekt. "Snellleeeeerr" dat was wat ik dacht in mijn hoofd maar wat bleek dat ik dat zo'n heel klein beetje tè luid zei waardoor mijn zus Dunia zei:"jah rustig je gaat nu eten a aap🐒" ik lacht haar uit en zei:"Kijk wie dat zegt ons chimpansee" vervolgens kreeg ik nog een slipper tegen me face. Maar gelukkig was het maar een slipper van marokko dus die was niet zo hard😂. Ik stond op om hen te helpen want deze slaken zijn echtttt traag. Nadat alles op tafel lag begonnen we te eten. Ik at extra snel zodat we kunnen vertrekken. Na een 1 minuut of tien stond ik op en zei:"Hamdullilaah ik heb genoeg" ik keek naar Lamia en zij was nog aan het eten dus trok ik haar ook omhoog en zei in haar plaats:"En Lamia heeft ook genoeg, toch schatt??" Ze knikte alleen maar. "Yallah we gaan al" onderbrak ik mijn moeder wetend dat ze wilt zeggen dat we nog moeten blijven, en de dessert en bla bla bla... Ik en Lamia liepen naar de keuken en lamia gaf me nog een dodelijke blik vervolgens zei ze:"echt een schande, kon je niet wachten ofzo??" ik schudde neen en trok haar mee naar de voor deur. We deden ons jas aan en ook ons schoenen en we riepen nog Beslama en we vertrokken naar huis gelukkig mocht Waïl bij zijn oma blijven.
Thuis aangekomen nam ik de zak vol met zwangerschap testjes en gaf het aan Lamia. Nadat ze al die testjes zag moest ze lachen. Is zij soms normaal, ik stress me hier dood en zij lacht even?!?!?
Ik duwde haar de wc in en gaf haar die testjes. Na een paar minuten hoorde ik Lamia praten. Tegen wie praat ze??? Miss is dat de zwangerschaps hormonen??? Nu denk je zeker als iemand je ziet zou die denken dat het je eerst kind is nou kijk het zit zo, Siham was op dat moment dus wanneer ze samen werkte met Mahmoed bleef ze bij hem en tegen mij zei ze dat ze naar het buitenland gaat voor werk ofzo. dat dus.
Ik keek op mijn telefoon en zag dat we zo'n 10 minuten later zijn dus liep ik naar de deur en vroeg of ze klaar was. "ja ja" riep ze en niet veel later ging de deur open en liep ze naar buiten. Ik keek haar aan en ze zegt niets? "En??" bracht ik er uit. Ze schudde Neen met haar hoofd. En keek me spijtig aan. Eerlijk ik wou zo graag een kindje maar dat ga ik natuurlijk niet zeggen. Ik zei het omgekeerde en zei dat we nog jong zijn dit dat mohim gewoon dat. Ik trok haar in een knuffel en heel even zag ik Lamia glimlachen??? in de spiegel. Ik trok haar uit de knuffel en keek haar aan. Ze ging bijna huilen dat was wat ik nu zag. dus besloot ik het te laten. Ik heb het me zeker ingebeeld. "Kom laat ons iets gaan bestelen om te eten" zei ik maar. Ze knikte en we bestelde pizza. Terwijl we naar ons lievelings serie keken aten we ons pizza op. Maar er knaagt nog steeds in me. Ik was echt blij. Ik dacht dat ik nog een kind krijg. Tja alles is mektab. Na ons pizza keek ik naar Lamia en vroeg haar:"Ehm maar je was toch 3 weken over datum en als je over datum bent dan ben je toch zwanger??" Ze keek me met grote ogen aan en zei"...

Pov. Lamia
Ik keek hem met grote ogen aan. Shitttt wat nuuuuuu???? maar gelukkig let ik op tijdens nawe en dus zei ik. :"Nou ja dat kan door verschillende redenen zijn, zoals stress of ingrijpende gebeurtenissen of drang, of hevige wens om zwanger te worden of oververmoeidheid, of reizen" zei ik snel en aan een stuk door. Hij knikte en liep naar boven. Ik was bijna betrapt!!!!

Wat verbergt Lamia??
let me knowww!!!!!

Lamia?! *voltooid*Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu