သူဆိုးလဲ ချစ်မယ် အပိုင်း ၂၆

568 23 0
                                    

သူဆိုးလဲ ခ်စ္မယ္

အပိုင္း ၂၆

နဒီ ျမင္လိုက္ရတာက မိန္းကေလးတစ္ေယာက္နဲ႔ စကားေျပာေနသည့္ ႐ွင္းသန္႔ ပဲျဖစ္သည္။

"မ....ကြၽန္ေတာ္ ထပ္မလာဖို႔ ေျပာထားတယ္ေလ.....

"မင္းတကယ္ မသြားဘူးေပါ့ ဟုတ္လား...

"မ ကို ေျပာသားပဲ ကြၽန္ေတာ္မသြားဘူးလို႔....

"ဒါေပမယ့္ အဲ့တာက မင္းရဲ႕အိမ္မက္ေလ.....

"အရင္ကပါ...အခု...
ကြၽန္ေတာ္ ရဲ႕ အိမ္မက္ က ကြၽန္ေတာ္ခ်စ္တဲ့သူ ကြၽန္ေတာ္ကို ခ်စ္တဲ့သူနဲ႔ တစ္ဘဝလုံး အတူေနႏိုင္ဖို႔ အဲ့တာက ကြၽန္ေတာ္ရဲ႕ အႀကီးမားဆုံး အိမ္မက္ ပဲ.....

"အဲ့ဒီ မိန္းကေလး အတြက္ မင္းအိမ္မက္ကိုေတာင္ စြန္႔လြတ္မယ္ေပါ့....
မင္း႐ူးသြပ္ခဲ့တဲ့ ပညာ....

"ဒါေတြက ကြၽန္ေတာ္ အေဖဆီက မလိုခ်င္ပဲ ရလာတဲ့ အေမြ လို႔ေျပာရမွာေပါ့
ကြၽန္ေတာ္ ပုံ လွလွဆြဲတက္တယ္
ေဆးလွလွ ခ်ယ္တက္တယ္....ဒါေပမယ့္
ကြၽန္ေတာ္အေဖလို ပုံကိုပဲ အလွဆင္ႏိုင္သူမျဖစ္ခ်င္ဘူး....ကြၽန္ေတာ္က တကယ့္ဘဝကို အလွဆင္ႏိုင္သူပဲ ျဖစ္ခ်င္တာ.....

"မင္း အေဖက ဘယ္လို ဆိုးရြားတာေတြ ျဖစ္ခဲ့ၿပီး မင္းကိုနာၾကည္းေစခဲ့လဲေတာ့ မသိဘူး...ဒါေပမယ့္ မင္းသိလား..မင္းဆြဲႏိုင္တာေတြ က အရမ္းတန္ဖိုးႀကီးတယ္...
မင္းသာ...မ ေျပာတဲ့ေနရာကိုသြားရင္ တစ္ခ်ိန္မွာ ေအာင္ျမင္သူ ျဖစ္လာလိမ့္မယ္...အဲ့တာကိုေတာင္မင္းက စြန္႔လြတ္ခ်င္တာလား....ဘာျဖစ္ျဖစ္ ထပ္စဥ္းစားပါ...ေက်ာင္းလဲ ၿပီးေတာ့မယ္...ဘြဲ႔ရၿပီးတာနဲ႔ မင္း ပညာဆက္သင္ဖို႔ ျပင္ဆင္ေပးမယ္... မင္းဆီက ဘာမွမေတာင္းဆိုပါဘူး....ဒီတိုင္း မင္းဘဝေလး တင့္တင့္တယ္တယ္ ျဖစ္ေနတာ ျမင္ခ်င္တာ....

"ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ မ....ကြၽန္ေတာ္ ဆုံးျဖတ္ခ်က္ခ်လိုက္ၿပီး ရင္မျပင္ေတာ့ဘူး....

"ေသခ်ာ ထပ္စဥ္းစားပါ မင္းအတြက္ အကုန္ အဆင္သင့္ လုပ္ထားေပးမယ္....
ဒီအခြင့္အေရးက ကံေကာင္းလို႔ရတာ...

"အခု အခ်ိန္ မွာ ကြၽန္ေတာ္ရဲ႕ ကံေကာင္းျခင္းက သူမျပဳံးေနတဲ့ မ်က္ႏွာေလးကို ျမင္ရတဲ့အခါတိုင္းပဲ...အဲ့တာေၾကာင့္
ကြၽန္ေတာ္ရဲ႕ ကံေကာင္းျခင္းကို အျမဲ ဆုပ္ကိုင္ထားျခင္တယ္....

သူ ဆိုးလဲ ခ်စ္မယ္Donde viven las historias. Descúbrelo ahora