❋ 0.3 ❋

3.9K 363 79
                                    

"Celine'nin ilham perisi ve dünyanın en iyi rapperları listesinde adını bir numaraya yazdırmış olan Lalisa Manoban, Yeni çıkardığı mini albümün promosyonunu başarılı bir şekilde bitirmişti. Ünlü rapper, şirketi Interscope Records'un sağladığı imkanlarla beraber 1 haftalık tatil için Güney Kore'ye dün gece ulaşmıştı.

Şirketi, Lalisa'ya bu bir haftalık tatilinde rahatsız edilmemesi için fanlarını uyarmış ve nereye gideceğini tam olarak açıklamamıştı. Ardından dün gece yazılan makalelerde ünlü sanatçının Kore'ye geldiği ve fanlarının o, rahatsız olmasın diye fotoğraflarını çekmediği söylenmeye başlanmıştı.

Havaalanında çalışan personellerden birinin söylediğine göre; genç yıldız uçaktan tek başına inmiş ve kontrollerden sonra özel aracı ile oradan ayrılmıştı. Fakat kötü haber sabahın erken saatlerinde geldi.

Lalisa Manoban ailesinin de yaşadığı Gangnam'daki evinden kaçırıldı.

Bir arkadaşının ve babasının ihbarı ile eve gelen polisler gerekli incelemeleri yaptıktan sonra ünlü yıldızın kaçırıldığını doğruladı.

Henüz ailesinden ve şirketinden bir açıklama gelmezken fan-"

Daha fazla dayanamayıp televizyonu kapatmış ve saçlarımı çekiştirmiştim.

Ah salak Chae-young ah!

Elektriklerin kesildiğini söylediğinde "sakin ol" demek yerine polisi arasaydın bunların hiçbiri olmayacaktı.

Ah canım arkadaşım, şimdi kim bilir hangi haldeydi?

Bir sürü ölüm tehdidi alıyordu ama gerçek olmasını...

Asla...

Asla beklemiyordum.

Tam bir salaksın Park Chae-young!

Tam bir katıksız ma-

"Kendi kendine küfür etmek yerine gel ve şuna bak."

Ah bunları sesli mi söylüyordum!

"Çabuk ol!"

Menejer Jung Bo-Kyung önden giderken onu takip etmeye başlamıştım. Herkesin sinirleri fazlası ile bozuktu. Bu yüzden onu da anlıyordum. Çünkü o Lisa'nın sadece koruması değil en yakın arkadaşlarından biriydi de.

Dün ise telefondan gelen garip seslerden sonra birden kapanınca hemen polisi aramış ve Lisa'nın evine gitmiştim.

Benden önce gelen polis memurları işlerini yaparken Bay Marco ise fenalaşmıştı.

Şimdi ise Lisa'nın odasından çıkmış salona doğru ilerliyorduk.

"Bayan Lalisa'nın veya sizin bir düşmanınız var mıydı?"

Bay Marco elindeki telefona hüzünle bakarken sadece kafasını olumlu anlamda sallamıştı.

"Chae-young gel kızım."

Babam bir dedektifti ve bu davayı benim için üstlenmişti. Not defterine bir şeyler yazarken ona doğru yaklaşmış ve derin bir nefes vermiştim.

Infelicity | lizkook²Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin