Taehyung szemszög:
Még egy pár percig így maradtunk de mivel nem akartam teher lenni a számára ezért kibújtam az öleléséből. Ölelésünk vége szakadtával elindítottuk a filmet és elkezdtünk enni. Már vagy 10-20 perce mehetett a film amikor is megéreztem Jungkook kezét a derekam körül és közelebb ült hozzám. Egy miniméter távolságot sem hagyva. Én felé fordítottam a fejem. Hiba volt. Nem tudtam levenni róla a szemem.
-Ne bámulj. A film érdekesebb.-szólalt meg az angyal mire én tetőtől talpig elpirultam.
*****
-Tae. Taehyung...ébredj.-hallok meg egy ismerős hangot majd lassan kinyitom szemeimet.
-Hány óra?-kelek fel Jungkook válláról.
-Hajnali fél 5.
-UHH.. nagyon sajnálom, hogy rajtad aludtam el. Biztos kényelmetlen volt.-hajtottam le fejem bűnbánóan.
-Semmi gond Tae!-emeli fel fejemet egyik ujjával-Én is elaludtam, de most mennem kell.Csinálok neked gyorsan szendvicset a suliba.-mosolyodik el nyuszisan.
Mikor Kook végzett a szendvicsek elkészítésével kikísértem jó házigazda módjára.
-Köszönöm-mondtam egy mosollyal az arcomon amikor már az ajtóban álltunk.
-Mit?
-Mindent. Főleg azt, hogy megvigasztaltál...-mondtam a végét alig hallhatóan, de ő meghallotta-de jó füle van-
-Ugyan már ez a minimum TaeTae.-becenevemet kiejtve elmosolyodott és szorosan magához ölelt amitől én megremegtem.
Ölelésünk vége szakadtával és egy gyors "Szia" után az ágyamba teremtem újabb alvásra készen.
Jungkook pov.
Szívesen maradtam volna egész reggelig, hogy aztán suliba is együtt mehessek ezzel az édes cicával de semmi nem volt nálam a sulihoz. Taehyung teljesen elvarázsolt. Nem tudom, hogy meddig leszek képes kontrollálni magam...
Tae pov.
Reggel miután felkeltem ébresztőm zajára gyorsan felöltöztem, bepakoltam pár füzetet és természetesen a szendvicseket amit Kook készített még hajnalban majd el is indultam. Útközben még beugrottam egy kávéért az egyik útba eső cukrászdába. Az iskola bejáratánál pedig megláttam Jiminéket. Rám vártak?
-Sziaaa Taeee!!-integet nekem hevesen Jimin.
-Sziasztok!-köszönök mikor oda értem hozzájuk.
-Mehetünk?-tette fel a kérést Yonngi aki most is Hoseok mellett állt szorosan.
-Igen-felelt a kérésre a most már mellettem álló nyuszi fiú. Szóval tényleg engem vártak..
A terembe érve elfoglaltuk a helyünket és nemsokkal később kezdetét vette az első óra. Aránylag gyorsan telt a nap és már csak egy óránk van hátra. Az ének. A többiek szerint az idén hozták be.
________________________Sziasztok!💜itt az újabb rész🤗 remélem tetszett
Nemsokára jön a következő❤️
YOU ARE READING
Pillangókkal a gyomromban |BEFEJEZETT|
FanfictionEgy új iskolában vajon könnyen fog boldogulni Tae? -Kérlek állj fel Jungkook-szólalt meg az ének tanár.-Kezd el az éneket amit kiválasztottál.-ezután a mellettem mostmár álló fiú elkezdte énekelni a neki tetsző dalt és bennem pedig megmozdult valam...