11.rész

1.7K 91 10
                                    

Jungkook szemszög:

Alig vártam, hogy haza érjek és megkérdezzem a szüleimet arról a dologról, hogy elköltözhetek-e egy időre Taehyunghoz. Tényleg nem szeretném ha egyedül lenne a házban de az igazat megvallva csak a közelében szeretnék lenni minél többet.

-Sziasztok!-léptem be a nappaliba ahol a szüleim is voltak. Igazából a szüleim engedékenyek szóval valószínű ez a beszélgetés jól fog sikerülni.

-Szia fiam.-köszönt anya és megpakolta maga mellett a helyet, hogy üljek le.

-Szeretnék meg kérdezni valamit tőletek. Fontos lenne.-mondtam mikor leültem a kanapéra. A szüleim kérdőn néztek rám, édesanyám egy biztató mosollyal az arcán adott jelet, hogy kezdjek bele.-Van egy új osztálytársam akihez ugye tegnap átmentem. Egyedül él ezért is aludtam ott. És mivel elég sok mindenen ment keresztül az előző iskolájában szeretnék oda költözni egy csöppnyi időre, hogy segítsek neki és, hogy ne legyen egymaga.-mondtam egy halvány mosollyal a végén.

-Óh fiam! Részemről rendben. De csak óvatosan!-kacsintott egyet apa amolyan mindent tudóan. Igen! A szüleim tisztában vannak vele, hogy nem a nőkhöz vonzódom. Amikor megemlítettem nekik nem akadtak ki. Anya egy kicsit szomorú volt, hogy nem lesz egy olyan barátnőm aki gyönyörű és elbűvölő de azt szeretné ő is ha boldog lennék.

-Nekem van egy kivetésem.-szólalt fel anyum-Nem ronthatsz. De ha lehet akkor javíts is. Ha rontasz azonnal haza!-mosolyodik el a végén. Megértem hiszen fél, hogy nem lesz jó munkahelyem.

-Köszönöm! Ti vagytok a világ legjobb szülei!!-adtam tudtukra a szívemben lévő érzéseket

-Családi ölelééés!-visongott anya mire én közéjük ültem és egymás ölelését élveztük perceken át.

-Most menj és pakolj ha minél hamarabb vele akarsz laki-szólalt meg apa az ölelés vége szakadtával.

-Azonnal!-hatalmasodott el molyom és a szobám felé indultam, hogy pakolhassak. Nem fogok tudni mindent egyszerre átvinni de nem is baj. Így nem lesz feltűnő, hogy nem is egy kis időre tervezek maradni.
Szerencsére délután tudtam magam kontrolálni így nem estem neki szegény TaeTae párnácskáinak. Ezután még jobban kellesz figyelnem magamra, hogy semmi hülyeséget ne kövessek el.

Taehyung pov.

-Végre!-terülök el ágyamon ami pihe puha érzést ad amiről természetesen a kis nyuszi fiú jut eszembe. Istenem! Az a mai óra. Nem elég, hogy Jungkooknak valami elképesztően angyali hangja van amivel egy röpke szinte szempillantásnyi idő alatt  képes elérni azt, hogy levegő hiányban meghalljak. És ami az után jött...Amikor hozzám ért. Legszívesebben ott helyben az ajkaira tapadtam volna de nem helyes.
Mi van ha itt lesz? Istenem tényleg akarom, hogy a közelemben legyen de...de így elfogom rontani az éppen alakuló barátságom. Beszélnem kellesz erről Jiminnel. Ő hátha tud segíteni.

Éppen lefelé tartok a lépcsőn a konyha félé, hogy némi folyadékot jutassak a szervezetembe és egy kis boldogság hormon amikor is a csengő megszólal. Az utam irányát a konyháról áthelyezem a bejárati ajtóra. Ki lehet az? Hozzám nem szoktak járkálni..VÁRJUNK CSAK! És ebben a pillanatban nyitottam nagyra a falapot.

-Jungkook?-néztem rá hatalmas szemekkel. Tényleg ő az.

-Meglepetééééés!!!-vigyorodott el majd beljebb lépett. -A szüleim megengedték, hogy itt legyek egy darabig, de cserébe nem ronthatok az átlagomon és azt is kérték ha lehet javítsak. -mondta mire én csak álltam mint egy fa. Lefagytam. -Hahó!! Taeee!!-böki meg a vállamat.

-Öhmm..oké-mosolyodom el egy kicsit kínosan. Igen kínosan hiszen én már egy félig pizsama szettben állok előtte ami annyit tesz hogy egy szürke kinyújtott póló és egy boxer.-Gyere megmutatom a szobádat-indultam meg a lépcsőn felfelé mire észbe kaptam-Várj!Menj te előre inkább..

-Miért? Én jobban szeretnék inkább utánad menni. Így jobban tetszik.-mondta egy pimasz mosollyal az arcán.~Ez most bók volt?~fogalmazódott meg bennem a kérdés és éreztem az arcomon azt a bizonyos égető érzést ami jelezte, hogy a pipacs virág színe kezd feltűnni arcom egész területén. Megőrjít!
____________________

Sziasztok!💕
Remélem tetszett ez a rész is.🤗
Az esetleges helyesírási hibákért és elírt szavakért bocsánat!❤️

Pillangókkal a gyomromban |BEFEJEZETT|Où les histoires vivent. Découvrez maintenant