Sziasztok!💜 Itt az új rész. Remélem tetszett ha igen jelezzétek. Bocsi, hogy ilyen későn hozom a részeket de amint van időm jön a kövi is. ❤️
Tae szemszög:
Jungkook-val épp haza felé tartunk a sulis napunk vége után. Kook és a srácok elég jó bosszút terveztek meg Lisa ellen, ez már szinte ördögi.
-Bemegyünk?-áll meg szerelmem egy bolt előtt.
-Hümm..-gondolkodom el.-Mit szeretnél? Nem tán estére egy pár dolog egy esetleges játékhoz? Rossz kis nyuszi.-vigyorodom el perverzen. Mikor lettem ÉN Kim Taehyun ilyen perverz?-teszem fel magamnak a kérdést.
-Nem, nem te kis rossz cicus. Kaját veszünk estére vagyis inkább valami zacskós levest, most egyébként krémlevesre vagyok éhes.
-Hát okéé~-nyújtom el a szót.-De akkor mindenképp én csinálom meg!-adtam a tudtára. Imádom ezt a sötét hajút de főzni nem tud.
-Jó, jó ne sértegess...-adja be a szomorú arcot, én pedig közelebb bújok hozzá és szorosan átölelem.
-Egyébként mikor is lessz ez a "bosszú"?-kérdek rá az esemény időpontjára.
-Hát még mi sem tudjuk de megpróbáljuk minél hamarabb, hogy lezárjuk ezt az egészet...-mondja komoly arckifejezéssel.
A boltban megvettük a leveseket aztán már indultunk is haza mivel nem volt a legmelegebb. Átlépve a ház küszöbét leraktuk a vásárolt dolgokat a konyhapultra és szerelmem felé fordultam.
-Mit szeretnél ma csinálni még vacsora előtt, hogy tudjam mikorra készítsem el.
-Semmit, mert ugyan is én csak veled szeretném tölteni az egész hátralévő napom!-jelentette ki.-Nem is! Az egész hátralévő életem.-a mondata nagyon megdobogtatta a szívem és éreztem, ahogy a forró könnycseppek hullani kezdenek a szememből.
-Valami rosszat mondtam?-néz rám aggódva Kook.-Nem! Dehogy is! Én annyira szeretlek Jungkook.-nézek szemeibe majd szorosan magamhoz vonom, ő viszont felemeli álamnál fogva a fejem és édes csókjaival kényezteti ajkaimat.
-Én is nagyon szeretlek Tae baba.
Miután a nyálas jelenetünk véget ért elküldtem ezt a szép fiút, hogy keressen valami filmet amit vacsora közben nézhetünk, én pedig nekiálltam és elkezdtem a leves készítését.
Jung Suk azóta csak telefonon keresett én pedig elmondtam neki, hogy barátom van ráadásul aki előtt le tapizott az a szívem választottja, azóta nem keresett igazából nem is bánom, nem akarom, hogy Jungkooksi megverje.
Fél óra múlva már a kanapé felé sétáltam két tállal a kezemben.-Miért nem szóltál, hogy segítsek?-kérdi Kooksi szúrós tekintettel.
-Megy ez egyedül is kincsem.-mosolygok rá és leülök mellé.
Mielőtt elkezdtünk volna enni Kook elindította a filmet. A film már a 10-15-dik percénél járhatott amikor mindketten befejeztük az evést. Engem a film nem igazán érdekelt csak az, hogy szerelemem ölében feküdhetek és a karjai vigyáznak rám.-Kook.-szólalok meg a film vége után, viszont még mindig az ölében fekszem.
-Igen?
-Hogy van a húgod?-kérdek rá a szépségre is figyelmet fordítva. Igazán tündéri húga van.
-Jól van.-mosolyodik el.-Kicsit nehéz mostanában neki a suli azt mondta, de okos lány ő szóval nincs gond.-mondja büszkén.
-És van párja?-kérdek rá.
-Nincsen..-gondolkodik el, hogy biztosan jól tudja-e.-De addig örüljenek a közelében a fiúk mert ha bárki is megsérti/megbántja az nem sokáig járhat épp lábakon!-keményít be Jungkookie.
-Aahww mi ez a nagy keménység Kookie.-nézek rá hatalmas mosollyal.
-Te is szeretnél egy kis kemény Kookiet?-utal a lent lévő kicsi énjére.
-Perverz!!-állok fel az öléből és megindulok a fürdő felé.
-Hééy! TaeTae hova mész?-kiabál utánam.
-Zuhanyozni.-nézek vissza rá mosolyogva majd tovább megyek a fürdő fél, hogy aztán forró vízzel jól átmelegíthessem a testem minden egyes szögletét.
KAMU SEDANG MEMBACA
Pillangókkal a gyomromban |BEFEJEZETT|
Fiksi PenggemarEgy új iskolában vajon könnyen fog boldogulni Tae? -Kérlek állj fel Jungkook-szólalt meg az ének tanár.-Kezd el az éneket amit kiválasztottál.-ezután a mellettem mostmár álló fiú elkezdte énekelni a neki tetsző dalt és bennem pedig megmozdult valam...