19.rész

1.5K 70 1
                                    

Jungkook szemszög:

Igent mondott! Kim Taehyung igent mondott nekem Jeon Jeongguk-nak! El sem hiszem. Én vagyok most a világ legboldogabb embere.
-Tae! Köszönöm!-mosolygok rá és szemeimben könnyek gyűlnek, öröm könnyek.-Nagyon Szeretlek és nem akarlak elveszíteni.-mondtam majd átöleltem olyan erősen, hogy féltem, hogy össze töröm a testét.

-Örülök, hogy nem tudott közénk állni Lisa és most így lehetünk, így együtt.-mikor ezeket kimondta eltoltam magamtól de csak annyira, hogy egymás szemébe tudjunk nézni.

-Remélem tudod, hogy innentől kezdve nem tudsz megszabadulni tőlem, Kim Taehyung!-mosolyodtam el pimaszan majd össze kulcsoltam kezünket.

-Nem is áll szándékomban.-mondta majd egy puszit nyomott arcomra. A hirtelen tettétől zavarba hozott ami miatt kisebb pirosság szökött arcomra. Ennek nem fordítva kéne lenni? Nem nekem kéne zavarba hoznom őt?-Ilyenkor olyan aranyos vagy Kooksi.-vigyorodott el rajtam.

-Ezt még vissza kapod kiscica!-néztem rá kicsit durcásan.-Menjünk haza inkább.-bólintott és haza indultunk. Hümmm...lehet meg kéne viccelni a kicsi TaeTaet...

Tae szemszög:

Haza felé még sok mindenről beszélgettünk többek között arról is, hogy mi az a heg az arcán.
-Melyikünk megy elsőnek zuhanyozni?-kérdeztem mikor bementünk a napaliba.

-Megyek én.-húzta mosolyra a száját. Na ezt most mire véljem?-Addig te csinálj valami kaját légyszi, már nagyon éhes vagyok.-néz rám kutyus szemekkel ami olyan gyönyörű nem tudnék nélküle élni.
A vallomása közben azt hittem, hogy csak álmodok mivel tél szép volt, hogy igaz legyen, de igaz hiszen együtt vagyunk és én épp kedvenc müzliét készítem neki miközben ő tusol.

-Megjöttem TaeTae-szól én pedig felé fordulok de ez....ez...nem igaz!! Jungkook egy szál törölközővel a derekán áll előttem az arcom pedig akár egy tökéletesen érett alma.-Szép egy paradicsom az én pasim.-néz rám egy büszke mosollyal. Oké akkor nem alma hanem paradicsom. Kook felém sétált én pedig végignéztem gyönyörűen szép felsőtestén. Akár egy angyal. Az ÉN angyalom-senki másé-megáll előttem én pedig érzem, hogy egész testem felforr és akadnak kisebb gondjaim....jó inkább nagyobbak. Hirtelen annyit veszek észre, hogy Kookie mögém nyúlt és elvette a müzliét majd leült az asztalhoz. Menekülök amíg tudok mielőtt rá vettetném magam...
Ezzel a gondolattal el is indultam a fürdőbe, hogy lezuhanyozzak én is.
-Hova hova?-húz vissza Jungkook és az ölébe ültet.

-Én..én csak zuha-zuhanyozni indultam.-mondtam dadogva. Gáz vagyok, nagyon gáz.

-Ne Taeh!-mondja ki egy kis élvezettel a nevem mikor megpróbáltam felállni így vissza is nyomott majd átölelte derekam hátulról-Etess meg kérlek.-én pedig ahogy kéri elkezdem megetetni kissé sikertelenül mivel remegett a kezem, inkább szembe fordultam vele és a tányért pedig kezeimbe vettem így etettem meg.

-Finom volt?-kérdeztem mikor letettem az üres tányért vissza az asztalra.

-Leges legfinomabb! És tudod miért?-kérdezte én pedig csak kérdőn figyeltem rá-Azért mert te készítetted és még meg is etettél szerelmem.-ezt a szót először használta és én fülig pirultam mint a bók miatt mint pedig a becenév miatt.
Egy csókot kezdeményeztem amit ő mindennél gyorsabban viszonzott én elkezdtünk egy érzéki lassú csókot amit Kook át vitt egy szenvedélyes és érzelem dús csókba. Nyelvével megnyalta alsó ajkam bejutást kérve amit én megis adtam neki és rögtön megéreztem a számban nyelvét, most pedig én mosolyogtam bele csókunkban. Pár pillanata lehettünk így mikor megéreztem valamit az alsó felemnél ez pedig nem más volt mint az én nyuszim férfiassága ami ezek szerint nem éppen nyugodt. Gyorsan felugrottam Kook öléből mielőtt más is történne ma este.

-Megyek gyorsan le zuhanyzók.-hadartam el gyorsan és már indultam is a fürdő felé mielőtt vissza húzna. Remélem nem haragszik meg.

Jungkook szemszög:

Ahj elrontottam mindent. Biztos megérezte a kicsi Kooksit ami rá állt fel és ezért rohant el. Én nem akarom elsietni tényleg mivel nem akarom rá erőltetni, azt akarom, hogy boldog legyen az elsőnél és elvezze teljes szívéből azt, hogy ő is akarja ugyan annyira mint én. Megértem, hogy fél is, hogy fájna neki hiszen ő lenne alul természetesen. Ha vissza jön megpróbálom megnyugtatni.

-Tae én nem akartam rád erőltetni, sajnálom.-mondom mikor kijött a fürdőből.

-Nem haragszom Jungkook, csak váratlanul ért és megijedtem de nincsen semmi baj.-mondja egy biztató mosollyal az arcán-Alszol velem Kook?-kérdi mire felcsillannak szemeim.

-Szabad?-kérdek vissza.

-Még szép, hogy hiszen már egy pár vagyunk.-a mondata után pedig megvillantja hatalmas mosolyát.

-Tudod mióta várok erre?-kérdem miközben vékonyka testét magamhoz vonom.

-Nem, de gondolom azóta mióta én.-válaszol kérdésemre. Olyan kis édes.

-Kinek a szobájába?-kérdezem meg mikor felkaptam az ölembe menyasszonyi pózba.

-Az enyémben.-neveti el magát én pedig megindulok a szobája felé és az ágyra teszem majd betakarom és mellé fekszek.
-Jungkook...-fordul felém én pedig szemeibe pillantok-Leszünk egy szobában?-kérdi mire én közelebb bújok hozzá és átölelem derekát.

-Igen, Tae. Nagyon örülnék neki.-mondom miközben a szemébe nézek és egy apró puszit nyomok ajkaira.-Most viszont aludjunk, hosszú napunk volt.-mosolyodtam el.

-Rendben Kookie. Jó éjt nyuszikám.-mondta majd be is hunyta szemeit és közelebb bújt hozzám már amennyire lehet.

-Jó éjt kiscicám.-mondom majd pillanatokkal később már csak a szuszogását hallom meg. Köszönöm Istenem, hogy megadtad őt nekem.
____________________
Sziasztok! Itt is a következő rész🤗 remélem tetszett ha igen jelezzétek❤️ Köszönöm, hogy olvassátok és sietek a következővel is 💜

Pillangókkal a gyomromban |BEFEJEZETT|Où les histoires vivent. Découvrez maintenant