24.rész

1.1K 56 3
                                    

Sziasztok! Ez egy Namjin rész lesz, úgy gondoltam ha már a Sope párosnál nem csináltam ennél csinálok❤️ remélem tetszeni fog💖 hétvégén jön a vkook további része. És bocsi, hogy rövid lett

Namjoon szemszög:

Ma elviszem vacsorázni Jint. Nem tudom, hogy az ő érzései is hasonlók az enyémekhez de az biztos, hogy én már nem tudom magamban tartani az érzéseimet iránta. Egy óra múlva találkozunk az étterem közelében lévő parkban.

-Szia Jinie!-köszönök oda a szépségnek és egy hatalmas ölelésben részesítem. Most is ugyan olyan gyönyörű mint mindig. Ajkai is gyönyörűen fénylenek. Csak remélni tudom, hogy azokat a gyönyörű ajkakat csak én fogom a mai nap után birtokolni.

-Szia Nam.-köszön vissza mosolyogva.

-Mehetünk?-kérdezem meg amikor eleresztem karjaim közül.

-Persze. Remélem ultra finomak lesznek a kaják.-vigyorog. Igen Jin nagyon szeret enni és még ráadásul nagyon finomakat is főz. Amikor a csapatból beteg valaki mindig főz finom levest és elviszi neki.

A vacsora nagyon jól eltelt én pedig egyre jobban féltem és izgultam. Seokjin még evés közben gyönyörű. A számlát gyorsan kifizetem és már indulunk is a sétánkra ami közben megteszem azt amit már oly régóta tenni akarok.

-Figyelj Jin.-állok meg ő pedig rám pillant.-Már nagyon régóta szeretnék neked mondani valamit. Úgy érzem itt az ideje elmondom.-nyitnám a szám ha hagyná, hogy folytassam is legalább.

-Igaz nem akarsz már a barátom lenni?-néz rám aggodalommal teli szemekkel.-Tudtam, tudtam, hogy egyszer túl sok lesz a sok hülyeségem. De kérlek ne távolodj el tőlem.-néz szemeimbe és már látni rajta, hogy a sírás kerülgeti.

-Nem Jin soha nem hagynálak el, sőt....-nézek mélyen szemeibe és úgy közelítek felé majd pedig derekánál foga közelebb húzom magamhoz, szemeim ajkát vizslatják. Természet felettien szépek.-Mindennél jobban szeretlek és nem úgy mint barátot. Kim Seokjin én szerelmes vagyok beléd.-válaszát meg sem várva hajolok párnácskáira. Az ajkai íze annál is jobb mint elképzeltem. Egy ideig megszeppenve áll majd elkezdi ő is mozgatni ajkait ezzel engem megmosolyogtatva és szívem pedig egyre hevesebben ver az érzéstől, hogy esetleg viszonozza érzéseimet. Alsó ajkát megnyalva kérek bejutást amit meg is add én pedig rögtön át nyomom a nyelvem az övé mellé.

-Én is mindennél jobban szeretlek Kim Namjoon.-mondja ki érzéseit amikor elvállunk egymástól. Ebben a pillanatban érzem magam a világ legboldogabb emberének.

-Megadnád nekem azt az örömöt,hogy a párom leszel?-kérdezem meg tőle vigyorogva miközben a mancsait fogom. Heves bólogatásba kezd én pedig az örömtől sírni tudnék de csak ajkaira tapadok.

Pillangókkal a gyomromban |BEFEJEZETT|Où les histoires vivent. Découvrez maintenant