17.rész

1.5K 76 4
                                    

Jungkook szemszög:

Meg kellett tennem nem bírtam tovább. Amikor pedig végre viszonozta felbátorodtam. Ő is akarta. Ez a legjobb az egészben. Éreztem ajkai mennyei ízét.
A csókunk vége szakadtával pirulva néztünk egymás szemébe.
Egész úton hazáig nem szóltunk egymáshoz. Ebből az egy csókból mindent tudtunk. Azt, hogy mit érez a másik azt, hogy milyen mély az érzés. Ott legbelül. Szeretem őt és ő is engem éreztem. Ezek a gondolatok melegséget hoznak szívembe.

-Én szerintem most felmegyek tanulni.-szólalt meg Tae egy apró mosollyal a száján.

-Rendben. Én addig...hát nem mondom, hogy főzök valamit mert abból nem sok jó sülne ki de rendelek valamit.

-Okés.

Taehyung felment a szobába én pedig leültem a kanapéra és tárcsáztam volna egy étteremnek a számát amikor Hoseok neve jelent meg telefonom képernyőjén.

-Hello haver! Mond. Ühümm. Oké. Akkor úgy rendelek kaját. Szia.-tettem le a telefont.
-Tae-kiáltok fel-A srácok nemsokára átjönnek mert beszélni szeretnének valamiről. Nem zavar?

-Nem!-szólt le.
Megrendeltem a vacsorát ami most így pizza lett. Egy óra múlva meghallottam a csengőt és rohantam az ajtóhoz. Jimin, Namjoon és Jin jött meg.

-Gyertek be.-mosolyogtam rájuk és elálltam az útból, hogy bentebb jöhessenek.-Megyek szólok Tae-enk egy pillanat.-mondtam és már rohantam is a szobája felé.-TaeTae megjöttek egy páran. Gyere le.-olyan aranyos amikor ilyen szorgalmasan tanul.

-Máris.-mosolya pedig egész arcát beteríti. Együtt mentünk le a többiekhez.
-Jimiiinnnn!!-szól a fiúnak és következő percekben pedig egymás karjaiban vannak. Egy kicsit most féltékeny lettem.....

-Én megyek hozok valami innivalót.-mondtam ugyanis nem akartam a saját barátomra féltékeny lenni.

-Várj megyek én is.-mondta Tae.

-Siessetek vissza.-szólalt meg Jin.
A konyhából visszatérve a 3 fiú épp valamiről beszélgetett. Letettem eléjük az innivalót 2-őt pedig a tárcán hagytam. Hoseok és Yoongi vajon hol lehet? Ebből a gondolatomból ismét a csengő hangja ébresztett fel.

-Majd én nyitom.-Mondta Tae.
-Sziasztok!-ezek akkor már ők lesznek. Amint beljebb sétáltak üdvözöltük egymást.

-Miért kellett csoportos gyűlés?-kérdezz rá a lényegre Namjoon.

-Hát tudjátok én és Yoongi....elszeretnénk mondani nektek valamit.-szólalt meg elsőként kettőjük közül Hoseok. Mi pedig kíváncsiak néztünk rájuk.-Hát szóval.... én és ez a gyönyörű cukorka...

-Járunk!-szakítja félbe őt Yoongi.

-Tudtam, tudtam, tudtam!-ismételgeti ezt a szót Tae miközben vigyorog.-annyira örülök nektek.

-És mióta?-kérdezi Jin.

-Lassan egy hete.-adja a választ Hoseok pirulva.

-Ahjj annyira aranyosak vagytooookk.-mondja Jimin majd készít róluk egy fotót-bocsi de muszáj volt.-neveti el magát.
Miután mindannyian gratuláltunk elkezdtek mesélni még arról, hogy Yoongi hogyan is kérdezte meg Hoseoktól a nagy kérdést miszerint lesz-e a párja. Beszélgetésünket a pizza érkezése szakította meg.

-Jó étvágyat!-mondom majd viszont neked is bólintásokat adva kezdünk el enni. Az evés persze nem állította meg egyikünket sem a beszédben. Jimin is elkezdte mesélni, hogy mennyire oda van egy lányért és, hogy el akarja hívni randizni. Mi Taeval finoman egymásra néztünk és csak mosolyogtunk.
A srácok olyan 9 körül megehettek el mi pedig még lezuhanyoztunk-most kisebb véletlenek nélkül-aztán elmentünk aludni. Ez egy gyönyörű nap volt. Jó volt látni, hogy a napsugár és a cukorka milyen boldogok remélem nemsokára mi is ilyenek leszünk Tae-vel.

Reggel megint csak elaludtunk így kapkodva indultunk el a suliba. Pontosan becsengőre értünk be a terembe ha pedig nem futottunk volna a háztól akkor még ez sem sikerül volna. Első óránk földrajz. De jóóó....sose szerettem.

-Hey Jungkook.-jön oda hozzám Lisa szünetben.-Gyere ki mutatnom kell valamit.

-Nah most mégis mit?-nézek rá unottan. Nagyon nem bírom.

-Szerintem nem akarod, hogy mindenki megtudja szóval gyere.-néz rám fenyegetően.

-Mindjárt jövök Tae.-mondom neki ő pedig bólint.
-Nah mi az a dolog?-kérdek rá mikor már az udvaron vagyunk.

-Ez!-mutatja fel a telefonj képernyőjét én pedig nem hiszem el amit látok. A képen én és Taehyung vagyunk ahogy tegnap csókolóztunk.-Ha nem akarod, hogy kitudódjunk meg kell nekem tenned valamit.-mondja nagyképűen.

-Mit akarsz?-nézek rá megvetően. Szánalmas mikre nem képes ez a nő.

-Gyertek el a szülinapi bulimra pénteken a többit meg majd megtudod ott.-súgta füleimbe amitől még a hideg is kirázott és nem azért mert annyira jó volt azt elhihetitek.

-De akkor tartsd a szád!-néztem rá idegesen majd otthagytam. Nem akarom, hogy Tae-nek baja essen.

————————-
Sziasztok! Remélem tetszett ez a rész!❤️ Bocsi az esetleges helyesírási hibákért vagy elírásokért. Kicsit késve hoztam ezt a részt ezért ma még lehetséges, hogy jön még egy rész. Köszönöm, hogy olvassátok és ha tetszik jelezzétek, hogy minél hamarabb hozzam a részeket.💞

Pillangókkal a gyomromban |BEFEJEZETT|Onde histórias criam vida. Descubra agora