Tae szemszög:
-Szerelmem. Szerelmem ébredj!-hallom meg párom szavait.-Jó reggelt kiscicám!-próbál még mindig keltegetni de észre veszi, hogy ez nem válik be így az ajkaimra puszil és én pedig lágyan elmosolyodom így tudtára adva, hogy már igen is fent vagyok.
-Még egy kicsit. Szombat van.-dünnyögök az orrom alatt.-Neked is jó reggelt angyalom.-nyitom ki szemeimet. Túl szép látvány.
-Reggelizünk?-kérdez rá de én behunyom a szemeimet és úgy kezdek el beszélni.
-Igen de csak ha te készíted el nekem is.-válaszolok.
-Hümmm...akkor csak szendvicset eszünk.-gondolkodik el.
-Nekem az is teljesen tökéletes.-bólintok egyet.-A lényeg, hogy te csináld.-kinyitom a szemem és rá pillantok.
-Akkor menjünk cicus.-becéz aranyosan és fel is áll az ágyról.
-Várj Kook!-szólok utánna és felém is fordul, egy kérdő pillantást kapok én pedig rögtön át mászok az ágyon hozzá és kezemmel átkarolom a nyakát, lábaimmal pedig derekát ölelem körbe.-Mehetünk.-jelentem ki. Kook elmosolyodik majd elindul velem le a konyhába.
-Kávé vagy kakaó?-kérdezte mikor már a konyhapultnál állt én pedig az asztalnál ültem.
-Ez egy jó kérdés.-gondolkodom el-Most legyen inkább kakaó.-válaszomra az édes kis angyalom nyuszi mosolyra húzza ajkait majd neki is áll elkészíteni a reggeli italom. Olyan édes amikor sürög-forog a konyhába még ha nem is egy igazi konyha tündér, del legalább próbálkozik csak is értem.
-Parancsolj.-rakja le elém a meleg kakaót és egy puszit nyom a homlokomra.-Neki állok készíteni a szendvicseket. Neked megfelel ha olyan lesz amilyet készítek vagy van valami kívánságod?- kérdi meg.
-Nekem úgy lesz tökéletes ahogyan te gondolod.-remélem elérem, hogy ebbe a sok bókba belepiruljon a nap folyamán.
-Értettem szívem.
-Hümmm..ez új becenév.-mosolyodom le.
-Nem tetszik?-kérdi félve.
-Imádom!-jelenik meg egy hatalmas vigyor arcomon.
Jungkook 10 perc múlva készen is lett a szendvicsekkel. Jó ízűen ettem az Isteni ételt. Nem hülyülök és nem is túlzok. Nem tudom mit tett bele de valami fenomenális az íze.
-Ennyire ízlik?-kérdi egy büszke mosollyal az arcán.
-Ez~ez valami mennyei!-adom tudtára az igazságot.
-Mond csak TaeTae, nem lenne kedved nekem segíteni később?-kérdi meg
-Mégis miben?
-Később edzeni szeretnék mert már egy ideje kihagytam és most kéne. A lényeg, hogy kellene majd egy kis biztatás.-néz rám kiskutya szemekkel, ilyenkor olyan ellenállhatatlan.
-Na jóóó-nyújtom el a szót.-Legyen. DE! Én nem edzem.-nevetem el magam.
-Nem is gondoltam arra. Te tökéletes vagy.-ettől azonnal pirosabb álrnyalatott vett fel az arcom
-Túlzol megint.-mondom neki.-Te vagy a tökéletes nem pedig én.-nézem a földet ugyanis még mindig piroskás az arcom.
-Nézz a szemembe.-emeli fel a fejem, hogy a szemembe nézzen.-Aranyos vagy amikor elpirulsz.-kuncogja el magát
-Nyaaaaa-temetem az arcomat mancsaimba.-Ne hozz még nagyobb zavarba Jungkoooookkk-nyújtom el nevét majd bevetem a műsírást.
-Tae.-emeli el kezeimet arcomtól és egyből rátapad párnácskáimra. Lassan és érzékien kezd el csókolni egy percre sem bevadulva vagy elmélyítve. Ez a csók így tökéletes.-Kezdjük el az edzést.-mosolyodik el.
Egy óra elteltével Kook azt mondta, hogy már csak a levezető felülés kell. Nem tudom, hogy ő, hogy bírja ezt mert én már abba is elfáradtam, hogy csak néztem őt.
-Na akkor kezdjük el a levezetőt. Viszont ehhez te is kellesz kicsi TaeTae-m.-húzza féloldalasra a mosolyát.-Az lenne a feladatd, hogy lefogod a lábaimat és minden felülésnél egy szájra puszit adunk egymásnak. Na mit szólsz hozzá?-vigyorog rám.
-Legyen.-emelem fel a fejem miközben vigyorgok mint egy tejbe tök. Olyan aranyos és romantikus gondolatai vannak. -Mehet?-kérdem meg mire ő bólint és el is helyezkedik a padlón.
Minden felülés után egy puszi. Már a 30-nál járunk.
-31,32,33.-és eddig tartott Kook a 33-dik után megcsókolt és elterített a padlón. Csókunk egyre szenvedélyesebbé vált. Akarom! Nagyon akarom őt! Akarom mindenhogy! Az édes ajkait, a testét, lelkét, örömét, bánatát. Egyszerűen akarom az egész lényét.
Hirtelen elválik tőlem.
-Mi~mi a baj?-kérdem meg remegő hangon. Lehet valamit rosszul csináltam?-Nem..nem csinálhatunk most ilyeneket. Nemsokára menni kell a srácokhoz. És nem lenne a legjobb itt csinálni olyasmit.-mosolyodik el kínosan-Mármint a padlón..-vakarja meg tarkóját.
-Ezt még folytatjuk Kookie.-mosolyodok el perverzen ami látszólag meg is lepi. Ha tudná, hogy én mennyire is akarom azt amit ő is. Jelenleg a legjobban de nem lehet most.
_________________~~~_________Sziasztok!Remélem tetszett ez a rész!💜
Az esetleges hibákért bocsánat. Ha tetszett jelezzétek ❤️
VOCÊ ESTÁ LENDO
Pillangókkal a gyomromban |BEFEJEZETT|
FanficEgy új iskolában vajon könnyen fog boldogulni Tae? -Kérlek állj fel Jungkook-szólalt meg az ének tanár.-Kezd el az éneket amit kiválasztottál.-ezután a mellettem mostmár álló fiú elkezdte énekelni a neki tetsző dalt és bennem pedig megmozdult valam...