6.rész

1.8K 109 13
                                    

Jungkook szemszög:

Mikor haza értem hangosan köszöntem, hogy mindenki hallja, majd felfelé vettem az utat a szobám felé. Mikor beléptem a helyiségbe kulcsra zártam az ajtót és az ágyra vetődtem. Gondolkodtam. Gondolatim főszereplője természetesen a tökéletes és angyali mosolyú fiú volt. Kim Taehyung! Tudom, hogy nem kéne hiszen biztosan heteró. Ahj ez így nem lesz jól.

"Telefon rezgés"
Facebook: Kim Taehyung ismerősnek jelölt.

-Igaz csak direkt játssza velem az élet?-kérdeztem hangosan magamtól. Én természetesen azonnal vissza igazoltam.

Taehyung pov.

Ismét itthon-már ha ezt lehet annak hívni-egyedül, egymagam. Utamat a hűtő felé vettem amiből kivettem egy kis csokit és egy kólát. Ezt a tettemet az követte, hogy leültem a kanapéra és bekapcsoltam a TV-t de romantikus filmet ment pont...Erről persze eszembe is jutott Jungkook. Pillanatokkal később azt veszem észre, hogy a kezemben lévő telefon képernyőén az áll, hogy "Joen Jeongguk ismerősnek jelölve". ÚR ISTEN! Mit tettem? Most azt fogja hinni, hogy nyomulok és, hogy többet érzek mint barátság... oh jajj nekem..de nem hiheti azt! Hiszen ő nem meleg és annyi lány fut utána én pedig egy kazánnal versenyzek, hogy melyikünk a melegebb. És ez a különös érzés ami a gyomromban illetve az egész testemben járkál amikor csak rá gondolok. Annyira jó...egyik exemnél nem éreztem még ilyet.
Hirtelen telefonom hangja szólalt meg ezzel én vissza tértem a valós világba.
Üzenetem érkezett. Amikor megláttam a telefonomon lévő nevet nem akartam hinni a szememnek.

Jeon Jeongguk: Szia haver! Mit csinálsz?

Kim Taehyung:Szia🙂. Unatkozom. És te?

Jeon Jeongguk: Szintén😅 Át mehetek? Úgy egyikünk sem unatkozna.😇

Kim Taehyung: Nyugodtan😇

Jeon Jeongguk: Küld a címet💜

Ezután elküldtem még neki a címet és vártam. Várakozás közben eszembe jutott, hogy rendet kéne raknom. Igyekezetemet a csengő zavarta meg. ITT VAN! Kiáltottam magamban és egy hatalmas vigyor ült ki arcomra.
——————————————

Sziasztok!❤️
Remélem tetszett ez a rész😇 ha valamit nem jól írtam bocsi💜
Nemsokára jön a folytatás😇

Pillangókkal a gyomromban |BEFEJEZETT|Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon