Sziasztok!❤️ újra itt...bocsi a késésért, megpróbálom minél hamarabb hozni a részeket
Sok sok puszi❤️ az esetleges hibákért bocsi💜 ha tetszett jelezzétek és ha valakinek van valami ötlete a kövi részekhez írjon rám ezzel kapcsolatban💖Jungkook szemszög.
Na még mit nem...ez a senki nem veheti el tőlem az ÉN szerelmemet. A hirtelen jött ideg sokk vezényletével felpattantam eddigi ülőhelyemről és a fiú felé megindultam, egy gyors rántással felállítottam eddigi helyéről és az ajtó felé kezdtem el húzni. Kitártam a bejárati ajtót és kilöktem rajta.
-Ő már az enyém!-adtam tudtára majd rá csaptam az ajtót. Amikor megfordultam TaeTae aranyos pofikájával találtam szembe magam. Arcát kezeim közzé vettem és egy puszit nyomtam ajkaira majd szorosan magamhoz öleltem.
-Sohasem engedlek át neki..-suttogtam a füleibe.-Sohasem mennék el mellőled Jungkookei-motyogta nyakhajlatomba.
A nap többi részét kettesben töltöttük hiszen nem vágytunk más társaságára. Habár holnap iskola. Egyrészt hálásak lehetünk Lisának hiszen ő hozott minket össze, de még megfogja bánni...mondjuk még nem tudom, hogy-hogy de majd a srácokkal közösen kitalálunk valamit.
-Jungkooookk!!-kiált le a fürdőből szerelmem.
-Igen?-siettem fel az ajtóhoz.
-Betudnál hozni nekem egy alsó nadrágot meg egy pizsamát..?-kérdezte
Nem válaszoltam csak kuncogva megindultam a szobánk felé és kivettem neki egy szürke pólót és egy alsót. Ma bizony nadrág nélkül alszol kicsi szívem.
-Parancsolj!-nyitottam be hírtelen ő pedig egy szál semmiben ált előttem és ledermedten pillantott felém.
-Kooookk!!-kiáltott rám.
-Ugyaann mááár..-lépkedtem felé, a ruha darabokat pedig letettem a szennyes kosár tetejére kezemet pedig derekára csúsztattam.-Már láttalak így.-kacsintottam rá, erre persze arca árnyalatott váltott~Istenem de édes ilyenkor~.
-Perverz..-nézett el a másik irányba.
-Most mond azt, hogy nem szereted a te kis perverzedet.
-Hááát...-simult hozzám ajkaink pedig már majdnem össze értek úgy folytatta-Melyik perverzemet szeressem jobban?-simított rá nemességemre amitől én nyeltem egy nagyot.
-Kim Rafinált Taehyung! Ha nem szeretnél holnap reggel fáradtan és kissé seggfájósan suliba menni hergelj nyugodtan-néztem szemeibe mire ő felkuncogott és táncra hívta ajkaim.
Csókunk után elhagytam a fürdőt majd amikor Tae macim kijött én foglaltam el a helyiséget. Miután végeztem egyből szobánkba siettem ahol a szerelemem már az ágyban feküdt és a TV-t bámultam.
-Alszunk?-kérdeztem meg amikor befeküdtem mellé.
-Ühümm.-bújt közelebb hozzám én pedig derekánál átöleltem.-Jó éjt Jungkookei.-puszilt mellkasomra.
-Jó éjt Tae maci.-pusziltam hajkoronájába.
~~
Reggel ébresztőm dalára keltem és amikor kinyitottam a szemem egyből az én szépségemet pillantottam meg. Ami meglepett, hogy ő már teljesen fent volt és engem bámult.-Jó reggelt!-kezdeményezte a napi első csókunkat. Örülök, hogy ilyen bátor. De a dominanciát megtartom inkább magamnak.
Hátára fordítottam és felé kerekedtem úgy vettem át csókunk irányítását és amint hallom tetszik is neki mivel felsóhajtott csókunk közben.-Jó reggelt cicum!-szólaltam meg amikor elváltak egymástól ajkaink.
A reggeli rutinok után megindultunk a suliba és természetesen kihagyhatatlan volt az, hogy ne mentünk volna be a cukrászdába kávét venni.
A sulihoz érve megláttuk barátainkat akik épp valamiről lelkesen beszélgetnek. Igazából mióta Tae-vel vagyok minden reggel mosolygok még hétfőn is szóval ez a kis cukorborsó nagyon jó hatással van rám.-Sziasztok!-köszöntem oda a fiúknak.
-Hello.-köszönt szerelmem is.
-Sziasztok fiúk. Nagy híreink vannak.-rohant oda hozzánk Hobi, eközben Tae és Jimin megölelték egymást köszönés képpen.
-Hiii-köszöntek a többiek is.
-Nah? Mesélj.-mondtam a fiúnak aki majd kicsattan az energiától
-Szóóvaaalll az vaannn...-húzta az időt mintha valami drámában lennénk és hatás szünet jön a nagy hír előtt. Már csak a reklám hiányzik komolyan...
-Az van, hogy Jin és Nam is végre észhez tért és Namjoonie bevalotta Jin-nek, hogy szerelmes belé és végre együtt vannak.-hadarta el gyorsan Suga meg sem várva, hogy a párja mondja el.
-Ohhh ez remek hír!-vigyorgott Kook és megölelte a két új párt.
-De Yooonnnggiiii!!-durcizott be Hoseok.-Én akartam elmondani.-játszotta a sértődöttet.
-Tudod, hogy szeretlek napsugár.-csókolta meg párját Yoongi. Hobi elsőnek nem viszonozta de nem tudott ellenállni párjának így egymásnak estek.
-Hééé!!!-szólalt meg Chim.-Oké,oké vágjuk, hogy Love Forever van de azért ne itt fektessétek meg a másikat.-mondta kicsit sem eltúlozva.
A két fiú elvált egymástól majd szúród szemekkel ajándékozták meg a szőkét.-Jó jó na. Ne veszekedjetek!-szólt rájuk Nam.
Még egy darabig kint beszélgettünk aztán ahogy megindultunk be az épületbe megláttam Lisát és a kis barátnőit.-Srácok kéne egy kis segítség.-húztam gonosz mosolyra ajkaimat.
ESTÁS LEYENDO
Pillangókkal a gyomromban |BEFEJEZETT|
FanficEgy új iskolában vajon könnyen fog boldogulni Tae? -Kérlek állj fel Jungkook-szólalt meg az ének tanár.-Kezd el az éneket amit kiválasztottál.-ezután a mellettem mostmár álló fiú elkezdte énekelni a neki tetsző dalt és bennem pedig megmozdult valam...