Taehyung szemszög:
Pár másodperc elteltével az ajtó nyitva állt előtte.
-Szia.-köszönt egy hatalmas mosollyal az arcán.
-Szia. -nyögtem ki én is miután végig mértem, majd beljebb invitáltam.
-Na és mit fogunk csinálni?-kérdezte mikor beértünk a nappaliba.
-Hát ez tényleg jó kérdés...-mosolyodtam el.
-Úgy látom pont TV-t néztél, akkor folytathatnánk ezt a tevékenységet.-jött az ötlet abból a helyes kis fejéből.
Én csak rá bólintottam. -És rendeljünk pizzát is!-mondta mire nekem felcsillantak a szemeim.-OKÉ-vigyorogtam és még mindig a mennyei ételen járt az eszem.
-Akkor te rendelj pizzát én pedig megyek és felhívom Namjoonéket.-adta ki a "parancsot" és mondta el, hogy ő mit fog addig tenni, majd mentem is telefonomért a konyhába.
Mikor vissza tértem a nappaliba Kook már a kanapén ült és a telefonját nyomkodta. Oda lépkedtem hozzá és leültem mellé de persze a tisztes távolságot megtartva.
-Szóltam Namjoonéknak, hogy nem tudok ma átmenni hozzájuk.-tette el a telefonját és felém fordult.
-Ohh..Sajnálom, hogy miattam nem tudsz menni. Ha akarsz menj nyugodtan.-mondtam lehajtott fejjel.
-Ne hülyéskedj már..-emelte fel a fejem-Szívesen vagyok veled-küldött egy biztató mosolyt felém.
-De..-kezdtem bele mondatomba de félbeszakított.
-Semmi de!-hatalmasodott el apró mosolya. Ezáltal megvillantotta fogai is. Olyan aranyos.
Érettem ahogyan arcom egyre forróbb ami azt jelenti, hogy pirosodom. Gyorsan elkaptam a fejem felőle és felálltam.
-Kérsz valamit inni?-válaszát meg sem várva indultam el a konyha felé.
-Igen!-szól utánam.
-Lássuk csak. Mit szeretnél?-fordultam el a hűtőtől kezemben a narancslével, de ezzel a tettemmel azt értem el, hogy a hátam mögött lévő embert-aki nem tudom mikor került mögém-le öntöttek.-Annyira sajnálom! Ne haragudj!-kérleltem és gyorsan szilviáért nyúltam, hogy felitassam a pólókára öntött italt.
-Semmi gond!-szólalt meg és csak nézett mire kezeim abba hagyták a mozgást és felnéztem rá. Szemei gyönyörűen csillogtak.
-Hozok neked egy másikat!-jelentettem ki.
Erre a kijelentésemre Jungkook válaszként csak lerántotta magáról pólóját. Jaj nekem és a szívemnek.
_______________________________Sziasztok💜
Remélem tetszett ez a rész😇
Nemsokára hozom a következő részt is❤️
Köszönöm, hogy olvassátok a részeket❤️
KAMU SEDANG MEMBACA
Pillangókkal a gyomromban |BEFEJEZETT|
Fiksi PenggemarEgy új iskolában vajon könnyen fog boldogulni Tae? -Kérlek állj fel Jungkook-szólalt meg az ének tanár.-Kezd el az éneket amit kiválasztottál.-ezután a mellettem mostmár álló fiú elkezdte énekelni a neki tetsző dalt és bennem pedig megmozdult valam...