Sziasztok! Itt az új rész bocsi, hogy csak most hoztam mielőtt ezt kiraktam átnéztem az előző részeket és kicsit bele javítgattam de ugyan az a történet csak pár " mondatot" kitöröltem. Remélem tetszik!❤️
Tae szemszög:
A hetünk elég gyorsan telt. Valószínüleg azért is mert már nagyon vártuk a hétvégét vagyis egész péntek délutántól vasárnap reggelig tartó kis kiruccanásunkat. Megbeszéltük Jiminékkel, hogy a Pukcshon hankofaluba megyünk. A szállásunkat Jungkook intézte.
Lisa azóta a kis lecke óta felénk és még barátaink felé sem mer nézni. Jobb is....
-TaeHyung! Készen vagy?-jön mellém Jungkook és hátulról átöleli derekam. Imádom amikor ilyen kis bújós.
-Máris. Már csak egy eső kabátot kell keresnem nyuszikám.-mosolyodtam el lágyan miközben karjai között szembe fordultam vele.
-Ne hívj így!-húzta fel az orrát mire én egy puszit nyomtam ajkaira.
-De. És erről nem nyitok vitát!-mondtam majd karjaiból kimászva álltam neki esőkabátot keresni, hogy minnél hamarabb indulhassunk.
-Készen vagyok!- mentem vissza a kanapén pihenő lustasághoz.
-Akkor indulhatunk?-állta fel és egy mosoly keretében kezemre fogott így kézen fogva hagytuk el a lakást.
Lassan oda értünk Jungkookék szüleihez ahonnan majd minket elvisz apuka.
Az út nem volt olyan vészesen hosszú elég sokat hülyéskedtünk útközben. A szálást végig csodáltam, hiszen gyönyörű régimódira volt megtervezve.
Az maradék délutánt a kipakolás vette igénybe majd kiültünk az udvari asztalra és elkezdtünk beszélni arról, hogy milyen szép az égen lévő összes csillag és azon versenyeztünk, hogy ki talál több csillagképet.
**-Jó reggelt nyuszko.-pusziltam meg Jungkook orrát, majd arca két oldalát, homlokát majd állát! Ajkait pedig direkt kihagytam.
-Jó reggelt kiscica!-köszönt vissza egy mosollyal.-Valamit kihagytál.
-Hümmm...lássuk csak-tettem gondolkodást.-Nem rémlik.-vigyorogtam amit ő persze nem láthatott mivel végig csukva volt a szeme.
Ezután egyikünk sem szolt semmit hanem inkább egymás ajkaira tapadtunk és úgy faltuk egymás édes ajkait.Ez a kis ravasz nyuszi magára húzott és úgy csókolt tovább.
-Srácoookk!-kiabált be Sukbin.-Reggeliii!!
Morogva elváltunk egymás ajkaitól és egy hosszú ölelés után felöltöztünk és kimentünk ChimChimékhez reggelizni.
-Jó reggelt!-köszöntünk egyszerre Jungkookieval.
-Nektek is mosolygós szép jó reggelt!-kaptuk a választ Jungkook húgától míg Jimin bólintott egyet. (Írói megj.: néha úgy ide írnám, hogy xd xddd)
-Lapátoljatok gyorsan, hogy minél előbb elindulhassunk szétnézni és minél több mindent megtudjuk nézni.-hadarta el gyorsan az Sulbin. Azt hiszem ő sose fog változni mindig ilyen élénk és hiperaktív lesz.
-Igen is kisasszony!-viccelődött Kook amit én megmosolyogtam majd leültünk mi is és elkezdtünk enni.
***Már olyan dél környékén jártunk amikor megszólalt Kook, hogy mosdóba kell mennie.
-Srácok elmegyek gyorsan keresek egy mosdót mert már nem bírom tovább.-jelentette ki majd el is viharzott.
-Hű de sietős.-nevette el magát Jimin.
-Én viszont kezdek éhes lenni Jiminei.-nézett a szőke hajúra a lány.
-Akkor én elmegyek keresek egy éttermet ahová beülhetünk miután Jungkook visszajött.-mosolyogtam rájuk ők pedig egy bólintassál jelezték, hogy nekik ez így megfelel.
Már elég messze járhatok de még nem igazán találtam olyan kajálót ami mindenkinek jó lenne. Majd befordultam egy sarkon...
Jungkook ott ült egy kávézó asztalnál egy étterem előtt és vele szemben pedig egy fiú akivel valamiről beszéltek... Kezdek féltékeny lenni... Nem Tae! Jungkook sosem csalna meg! Ezt verd ki a fejedből! Közelebb akartam menni de ekkor Jungkook átnyújtotta a telefonját a másik barna hajúnak az pedig valószínűleg megadta telefon számát mivel utánna egyből megcsörrent telefonja zsebében. Egy "Majd hívlak" mondat után Jungkook felállt az asztaltól én pedig gyorsan elrohantam. Fáj.... Nagyon fáj...Szomorúan vissza ballagtam a többiekhez miután találtam egy nagyjából okés éttermet. Amikor vissza értem Kook is ott volt. Bárcsak ne láttam volna.
-Találtam egyet gyertek mutatom az utat.-mondtam majd ismét az étterem irányába indultam.
-Tae minden oké?-jött mellem a szerelmem hmm szerelmem..aki amúgy nem is szeret..
-Olyan szomorúnak látszol. Mi történt?-fogta meg kezem és közelebb húzott magához.-Semmise minden jó!-varázsoltam magamra egy igazán színészi mosolyt.
-Én tettem valamit?-kérdezte aggódóan.
-Nem, dehogy!-pusziltam meg arcát. Nem tettél semmit csak most törted össze a szívem te paraszt.
Az út további részen csendesen telt el ebéd közben is csendben ültem amíg a többiek beszélgettek és nevettek.
Ebéd után megnéztük még a maradék dolgokat. Annyira tetszett a sok régi stílusú utca egyszerűen varázslatos volt.Délután a kedvem egy fokkal jobb volt. De hát minden jónak elkel egyszer romlania.
Jungkook ki ment telefonálni én pedig követtem igaz későn jutott eszembe így csak a végét hallottam.-"Már alig várom az estét Sehun!"
_______________________________
Egyébként boldog Valentin napot!❤️
Ha tetszett ez a rész akkor dobj nekem egy csillagot és megpróbálom hamar folytatni. És tudom, hogy gonosz vagyok amiért itt hagyom abba^^
De no para sose ártanék a Best Shippemnek. ❤️
VOUS LISEZ
Pillangókkal a gyomromban |BEFEJEZETT|
FanfictionEgy új iskolában vajon könnyen fog boldogulni Tae? -Kérlek állj fel Jungkook-szólalt meg az ének tanár.-Kezd el az éneket amit kiválasztottál.-ezután a mellettem mostmár álló fiú elkezdte énekelni a neki tetsző dalt és bennem pedig megmozdult valam...